Ga naar inhoud


Wat is de inhoud van HD-Light en HD-Basis?


Miauw
Ga naar oplossing Opgelost door satkijker,

Aanbevolen berichten

Ik ontvang geen nieuwsbrief meer ja dus kon ik dat ook niet weten.

 

Mijn kaart ontvangt alleen nog vrij te ontvangen zenders dat is wat cd vermeld bij mijn canaldigitaal kaart info, zenderpakket uitbreiden.

 

FTV bedoelen ze dus. Bedankt cees.

 

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Free-to-view

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu jullie toch lekker bezig zijn, in de lijst van sprietje ontbreekt het toppakket en bij allebei ontbreken de zakelijke pakketten, en die zijn net weer anders.  Zakelijk basis is dus niet hetzelfde als consumenten basis.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de zakelijke pakketten kijk je gewoon op de site van Canaldigitaal: https://apps.canaldigitaal.nl/Zenderoverzicht-CanalDigitaal.aspx

Het heeft geen zin dat wij dit vernoemen. Bovendien zijn wij geen zakelijke gebruikers.
De lijsten die we laten zien hebben we speciaal gemaakt omdat CanalDigitaal zo onduidelijk is over oude nog lopende abonnementen en extra kaarten.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de rest vd pakketten kun je toch ook op de CD site kijken maar helaas klopt de informatie niet altijd.   En er zijn genoeg mensen die een zakelijk abonnement hebben dus waarom half werk leveren..

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Codx

Ik zou zeggen als je er behoefte aan hebt, maak die dan zelf. Ik zie het nut er niet van in.
Punt 1 kunnen wij als particulieren niet controleren of de zakelijke zenderlijst klopt.
Punt 2 ga ik er van uit dat de zakelijke lijsten beter kloppen dan de particuliere zenderpakketten.
Punt 3 kennen ze bij de zakelijke gebruikers geen extra kaart waar CanalDigitaal nu juist bij de particuliere gebruiker geen lijst van wil geven welke zenders je daarop kunt bekijken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik wou er ook niet te veel energie in steken omdat ik geen abo meer heb.

 

Voor mij is mijn lijst nu wel af ik kan toch niet zien welke zenders er in het basis pakket komen of de extra kaart.

 

Wel is de regel komt er een zender bij voor het basis HD pakket dan komt deze ook in het basis pakket en de extra kaart.

Het zelfde geld voor het familie HD pakket.

 

Het verschil in familie/basis pakket met de extra kaart zijn een aantal zenders uit het HD pakket.

 

Zenders uit het HD pakket krijg je niet op je 2de kaart, cd heeft een aantal zenders uit het HD pakket gehaald en weer in de pakketten gestopt, 3 zenders zijn nog over en krijg je niet op je 2de kaart.

 

Nu kan iedereen zijn lijst maken.

 

Het basis pakket zal nog wel even blijven bestaan omdat mensen die een stbpakket hadden daar voor 10 euro naar over konden stappen.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Basis (nietHD) abo (15,95 oranje plus 4,50 grijs), op mijn oranje kaart  ontvang ik voor zover ik weet alle BasisHD zenders, maar op mijn grijze kaart ontvang ik alleen nog SD en FTA HD. Maakt mij niet veel uit, ben toch van plan CD vaarwel te zeggen, maar het overzicht klopt wat betreft de grijze kaart dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mosterd na de maaltijd of slagroom op de cake ...

 

Een of twee files van Erwin laten zich om misterieuse reden niet saven en/of openen, zoals die in post 100 bijvoorbeeld. De xml file in post 101 gaat wel goed. Links klikken en dan òf kiezen voor save, òf openen met. Dan het pijltje naar beneden en kiezen voor je geïnstalleerde spreadsheet (Open Office Calc of MS excel (moet 2003 of hoger zijn). Als je kiest voor openen dan is de xml file read only! Dus saven lijkt handiger.

Met Open Office Calc moet Java geïnstalleerd zijn of worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...