Ga naar inhoud


TV Oranje verhuist op 17 mei


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jullie snappen het nog steeds niet. De mensen op dit forum is geen dwarsdoorsnede van de CanalDigitaal klanten. In Nederland zitten dan nog wel wat satelliet hobbyisten maar in het buitenland bijna geen en dat is wel de helft van het klantenbestand van CanalDigitaal. Veel van de buitenlandse gebruikers kunnen alleen maar HELP roepen als ze de Nederlandse zenders niet meer kunnen ontvangen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jullie snappen het nog steeds niet. 

 

Veel van de buitenlandse gebruikers kunnen alleen maar HELP roepen als ze de Nederlandse zenders niet meer kunnen ontvangen.

 

Een goede reden om geen ontvanger aan te schaffen zonder ingebouwde HELP.

(Lees gecertificeerd)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Liep er al niet weken een banner door het beeld, die aangaf dat het einde oefening was?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij duidt Sprietje op die FEC wijziging die er binnen 2 weken aan zit te komen.

Ik verbaas me er wel wat over dat mensen die er uitgebreid op uit trekken met camper en tv en van alles en nog wat zelf moeten kunnen als vakantienomaden, geen tunertje kunnen programmeren. Mogelijk wel een smartphone en een tablet voor contact met het thuisfront. Maar ik zie dat wellicht verkeerd.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, zelfs Eduard snapt het niet. Hoe kun je dan van klanten verwachten die geen hobbyisten zijn dat die het wel snappen. De satellietontvanger stuurt de automatische schotel niet aan maar de besturingsunit en die snapt er op 31 mei niets meer van dus blijft maar rondjes draaien. Een software update kan dit probleem oplossen maar daarvoor moet je wel weer naar de camperdealer die dat ook niet voor niets doet want de software update kan alleen de dealer doen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk. Die automatisch zoekende schotels zijn inderdaad een probleem. CD en wij gaan binnen twee weken te zien krijgen hoe groot die groep abonnees is. De overige nomaden krijgen wellicht ook wat zweetdruppels, maar ach, die hebben toch zeeën van tijd. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij duidt Sprietje op die FEC wijziging die er binnen 2 weken aan zit te komen.

Over 10 dagen is geen FEC wijziging, maar sym rate verhoging.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, zelfs Eduard snapt het niet. Hoe kun je dan van klanten verwachten die geen hobbyisten zijn dat die het wel snappen. De satellietontvanger stuurt de automatische schotel niet aan maar de besturingsunit en die snapt er op 31 mei niets meer van dus blijft maar rondjes draaien. Een software update kan dit probleem oplossen maar daarvoor moet je wel weer naar de camperdealer die dat ook niet voor niets doet want de software update kan alleen de dealer doen.

 

Niettemin vind ik dat iedereen zou moeten weten dat er iets verandert op 31 mei, waarom zijn dan al die communicatie middelen? Dat er wat zullen zijn die het zelf niet kunnen , zoals die automatische schotels op campers begrijp ik, maar als er hier ergens een handige Harry tussen zit dan kunnen de anderen meestal op hem rekenen en dat wordt dan 's avonds vergoed met samen een bbq en natuurlijk wat drank erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De satellietontvanger stuurt de automatische schotel niet aan maar de besturingsunit en die snapt er op 31 mei niets meer van dus blijft maar rondjes draaien. Een software update kan dit probleem oplossen maar daarvoor moet je wel weer naar de camperdealer die dat ook niet voor niets doet want de software update kan alleen de dealer doen.

 

Anderzijds mag je je afvragen of dit dure systeem wel zo slim is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...