Ga naar inhoud


Welke vervangzenders voor 13th street en Syfy?


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

erwin05,

ja zo gezien is dat juist...

 

maar dan is het werven voor abonnementen met syfy en 13th streeth (dat U deed besluiten voor een abonnement) en deze nu uit je abonnement schrappen dus de kwestie.

een misselijke kwestie maar CanalDIGITAAL en TVVlaanderen (dus M7 Group ) behoud zich het recht voor het zender aanbod te wijzigen.

 

m.a.w. men werft mensen met beloften en stelt ze teleur met eigenhandig wijzigen van de voorwaarden

M7 ten voeten uit

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan jou mededelen dat de toekomst er nog slechter uit komt te zien.

 

Om het kort te houden, het leuke is er wel af tegenwoordig.

Vertel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

m.a.w. men werft mensen met beloften en stelt ze teleur met eigenhandig wijzigen van de voorwaarden

M7 ten voeten uit

Tja, dat is zo,maar dat doen alle tv providers. Ook kabelbedrijven spelen dit spelletje.  Had je eerst bepaalde duitse derde netten beschikbaar, worden die er ook van de ene op de andere dag afgegooid... dit als voorbeeld, wat een collega die in belgie woont me eens vertelde...  

Als je van een organisatie afhangt die een financiele afweging maakt om bepaalde zenders al dan niet door te geven heb je dit soort problemen... en dan heb ik het nog niet over het feit dat bepaalde zenders uit zichzelf gewoon ophouden... en dat is toch wat er nu gebeurt, bereep ik. Als de zenders niet meer aangeboden worden door de eigenaar, ja, dan houdt het op.

Ik vermoed echter wel dat dat een reden tot opzegging is. Immers, de inhoud van je aanbod is gewijzigd.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan jou mededelen dat de toekomst er nog slechter uit komt te zien.

 

Om het kort te houden, het leuke is er wel af tegenwoordig.

De toekomst ziet er veel beter uit dan het verleden, vroeger moesten we het hier doen met een hark en zegge en schrijf 2 zenders (BRT en TF1) en nu klaagt men dat er twee wegvallen op een honderdtal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat is zo,maar dat doen alle tv providers. Ook kabelbedrijven spelen dit spelletje.  Had je eerst bepaalde duitse derde netten beschikbaar, worden die er ook van de ene op de andere dag afgegooid... dit als voorbeeld, wat een collega die in belgie woont me eens vertelde...  

Als je van een organisatie afhangt die een financiele afweging maakt om bepaalde zenders al dan niet door te geven heb je dit soort problemen... en dan heb ik het nog niet over het feit dat bepaalde zenders uit zichzelf gewoon ophouden... en dat is toch wat er nu gebeurt, bereep ik. Als de zenders niet meer aangeboden worden door de eigenaar, ja, dan houdt het op.

Ik vermoed echter wel dat dat een reden tot opzegging is. Immers, de inhoud van je aanbod is gewijzigd.

even zonder mengen van sat en kabel,

en

ook niet mengen van FTA en Paytv als zenderpakket

 

SKY germany (voorheen Premiere) welk abonnement ik 12 jaar heb gehad, gooide echt niet zomaar een zender eraf.

 

het verschil zit hem in het doorgeefluik M7 kosten:baten t.o.v. een Provider

CD en TVV hebben toch geen enkele invloed op M7

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is correct Tonski...  ik heb vroeger ook een aantal jaar Premiere gehad. Maar Duitsland en Zwitserland zijn nu wel landen waar de pay tv providers en ook de kabelnetten beter met hun klanten omgaan dan in Nederland. Misschien ook omdat er meer geld beschikbaar is, dat is mogelijk.

Maar als een bepaalde zender zich uit Duitsland terugtrekt, zoals CNN Deutschland (was het raamprogramma CNN int, maar met een paar keer per dag een duitstalig venster erin), dan kan de zender ook niet meer aangeboden worden, op geen enkel platform.

 

Maar wat ik steeds blijf herhalen, als je niet meer tevreden bent over een tv provider doordat voor jou  de kosten niet meer in overeenstemming zijn met het gebodene, dan moet je opzeggen. Zo eenvoudig is dat. Doet een mens dat niet, is er nog steeds geen drempel bereikt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...