Ga naar inhoud


Gaat CD aan de codering sleutelen?


Jassy

Aanbevolen berichten


Niet gecertificeerde ontvangers kon/kun je een ci module voor kopen bij CD en het zo legaal laten werken Tonskidutch.

waar jij plots vandaan kwam is me even ontgaan

 

absoluut onjuist

 

enkel gecertificeerde apparatuur was een der voorwaarden

en ofschoon mijn VU+ en/of Dreambox een CI herbergen en beeld hadden was dat niet een gecertificeerd apparaat

 

en dat off topic nevenspoor mag je graag elders discuteren

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees je goed Stinger. Je bent jurist zeg je en je loopt tegen illegale zaken aan maar je weet niet de weg te vinden om dit aan te pakken.

Hoe geloof waardig denk je over te komen.

 

 

Johan, je leest niet goed.

Nergens is te lezen dat Stinger er iets mee  wil doen, daar heeft hij helemaal NIET over gesproken.

En zijn geloofwaardigheid dat kan ons toch niet schelen al was ie de paus. :lol:  :lol:  :lol:

aangepast door softijs

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

on topic...

er is veel prietpraat en weinig resultaat uit die Juristenhoek

behalve als de jurist vet betaald krijgt

 

en nogmaals iemand van illegale handelingen betichten, ook in de ruimste zin, is op zich reeds een probleem

Als ik iets lees en daar komt een jurist in voor denk ik niet gelijk dat het allemaal opgelost gaat worden. Waarom zouden ze ook die Joop/Stinger.

Tonskidutch wie word er hier beticht ik heb nog geen naam gezien of weet jij toevallig wie er bedoeld word.

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

softijs,

 

Stinger schreef op 24 Aug 2016 - 09:53:

    Overigens nog een opmerking van hoe ik er over denk dat het is.
    Er zijn hier veel mensen die zwaar negatief zijn overCD en het erg hebben tegen de maffia servers en het verschil niet willen weten tegen beter weten in tussen legaal en illegaal.

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doe je dan met niet gecertificeerde tv's met CI module?

die werken omdat geen hond zich de moeite gedaan heeft een certificering op te stellen

puur geluk dus

 

he denke eens mee man

dat was iets te snel wellicht

 

dacht je dat CDS alle TV's heeft getest in combinatie met alle CI modules die bestaan

aangepast door Tonskidutch

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft cd nu weer een nieuwe codering die stingray heet LOL ;):P:D .

 

Zelf woorden als zoogdieren komen aan de orde in een topic over codering.

 

Het lijkt nu net of CD een heel groot aquarium bezit met visjes met longen.

Ook wel zoogdieren genoemd.

 

Walvissen en dolfijnen behoren tot de zoogdieren (met longen), maar haaien behoren tot de kraakbeenvissen en beschikken over kieuwen.

Kraakbeenvissen zijn evolutionair gezien primitiever dan de later ontstane beenvissen. Karper en goudvis zijn twee gekende voorbeelden van beenvissen. Als je een haai vergelijkt met een goudvis of een karper op vlak van de kieuwen dan zie je bij de haai (gemiddeld) vijf (kan ook meer of minder zijn) kieuwspleten aan weerszijden van de kop. Kraakbeenvissen beschikken niet over een kieuwdeksel. Dat is wel het geval bij bijvoorbeeld jouw goudvis of karper. Daar zijn de kieuwspleten bedekt door een kieuwdeksel dat je op en neer ziet bewegen wanneer de vis ademt.

Als je nogmaals naar een publiek aquarium op bezoek gaat, moet je er maar eens speciaal op letten. Zijn er geen haaien aanwezig, dan kan je altijd ook kijken naar de roggen. Roggen behoren ook tot de kraakbeenvissen en bezitten eenzelfde soort kieuwspleten als de haaien.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...