Ga naar inhoud


Gaat CD aan de codering sleutelen?


Jassy

Aanbevolen berichten

Overigens nog een opmerking van hoe ik er over denk dat het is.

Er zijn hier veel mensen die zwaar negatief zijn overCD en het erg hebben tegen de maffia servers en het verschil niet willen weten tegen beter weten in tussen legaal en illegaal.

Mijn ervaring als jurist zegt mij dan dat juist deze mensen wat te verbergen hebben , zeg maar een rookgordijn en intussen zelf tot de oren in de illegale servers etc zitten maw vooral niet over praten betekent eigenlijk shhhht we hebben hier wat te verbergen. Dus wel hypocriet te noemen deze handelswijze.

Dat is een schoolvoorbeeld van wat ze een intentieproces noemen.

Ben je negatief over CD, dan ben je dus illegaal bezig.

Dus moeten we maar allemaal hoera hoera roepen over alles wat CD doet.

Lijkt mij dezelfde tactiek die men gebruikt tegen mensen die niet gediend zijn met het verliezen van hun privacy.

"Heb je wat te verbergen misschien?", zegt men daar ook.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom gaat er zoveel geageerd worden op de veranderingen bij CD. (Het is me gelukt) hier gebeurt toch niets illegaals en we volgen CD toch allemaal. Waarom dan zoveel negatieve reacties op de veranderingen. Het is overal gebeurt en in mijn ogen volkomen normaal een bedrijf als CD moet geld verdien en als ze dat doen blijven wij legaal tv kijken daarom heb ik zoals in een ander topic al een vermeld 2 kaarten en het vemelden ook waard is dat toen 1 ervan kapot was werd deze vlot en zonder enige vorm van discussie vervangen.

 

eens zien hoe u zal reageren als ge uw gigablue ontvanger moogt omwisselen voor een officiele m7 ontvanger omdat CD de codering zodanig heeft aangepast dat enkel hun brake bakjes nog beeld geven.

 

dàààààààr gaat het hier over.

 

en dat er steeds meer personen overschakelen op illegale oplossingen is een direct gevolg van de steeds toenemende beperkingen die CD invoert. En dat hebben ze dus ook aan zichzelf te danken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

en dat er steeds meer personen overschakelen op illegale oplossingen is een direct gevolg van de steeds toenemende beperkingen die CD invoert. En dat hebben ze dus ook aan zichzelf te danken.

Wat hier staat is naar mijn mening een drogreden.

 

Illegale zaken worden ingegeven om financiele redenen, men denkt dat het stoer is om een grote firma te slim af te zijn, of wil eenvoudig voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Een betere beveiliging zal nooit een reden zijn om dan maar de wet te overtreden en vervolging met bijbehorend strafblad te riskeren.

 

In jouw ogen zijn flitskasten er dus de oorzaak van dat mensen te snel rijden?

 

Niet alleen Canaldigitaal heeft last van illegaal kijken, ook andere providers zijn hierdoor in het verleden in financiele moeilijkheden gekomen en hebben hun deuren gesloten.

Mocht CD ophouden te bestaan zal een eventuele opvolger, mocht die er al komen alles compleet dichttimmeren.

Canaldigitaal is een van de laatste providers waar je nog met eigen hardware kunt kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter lezen Johan, ik vertelde dat het mij aangeboden werd in die winkel. Tevens beschreef ik de gang van zaken daar.

Ook vertelde ik dat mij in die illegale handel begeven gezien mijn functie not done was en ik gewoon 2 kaartjes van cd heb.

Het is niet wat ik doe maar deed, ik ben gepensioneerd en 10 jaar geleden verhuist van brabant naar de achterhoek. Ik heb jaren in een groot chemisch bedrijf als jurist gewerkt dus nu weet je het.

Je zit te vissen omdat je mij waarschijnlijk niet vertrouwd wat mij persoonlijk een worst zal zijn, je moet mijn verhalen maar beter lezen en Stinger is voor mij een verwijzing naar stingray een grote platte vis met een stekel aan de staart. Is overigens ook een wapen.

Voor verdere vragen mag je me altijd vragen en bij juridische problemen help ik mijn vrienden pro deo graag dan wel via pm.

  • Like 1

Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eens zien hoe u zal reageren als ge uw gigablue ontvanger moogt omwisselen voor een officiele m7 ontvanger omdat CD de codering zodanig heeft aangepast dat enkel hun brake bakjes nog beeld geven.

 

dàààààààr gaat het hier over.

 

en dat er steeds meer personen overschakelen op illegale oplossingen is een direct gevolg van de steeds toenemende beperkingen die CD invoert. En dat hebben ze dus ook aan zichzelf te danken.

 

 

Zolang je beeld hebt is het toch goed.

 

Jou laatste zin slaat helemaal nergens op.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hier staat is naar mijn mening een drogreden.

 

Illegale zaken worden ingegeven om financiele redenen, men denkt dat het stoer is om een grote firma te slim af te zijn, of wil eenvoudig voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Een betere beveiliging zal nooit een reden zijn om dan maar de wet te overtreden en vervolging met bijbehorend strafblad te riskeren.

denk wat ge wilt, maar in mijn geval was het de SID beperking die mij naar een creatieve oplossing heeft doen grijpen. één abonnement voor mijn thuisinstallatie is voldoende vind ik.

 

 

In jouw ogen zijn flitskasten er dus de oorzaak van dat mensen te snel rijden?

nee, dit komt door onrealistische snelheidsbeperkingen. Hoewel het voor sommige mensen natuurlijk nooit snel genoeg kan gaan, maar die lopen dan wel tegen de lamp, dankzij de flitskasten

 

 

Canaldigitaal is een van de laatste providers waar je nog met eigen hardware kunt kijken.

voor hoelang nog ?

ik heb niks tegen een verstrenging van de beveiliging, zolang ik maar mijn aangekochte apparatuur kan blijven gebruiken, en NEE, NIET met een CI erin !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk wat ge wilt, maar in mijn geval was het de SID beperking die mij naar een creatieve oplossing heeft doen grijpen. één abonnement voor mijn thuisinstallatie is voldoende vind ik.

 

 

nee, dit komt door onrealistische snelheidsbeperkingen. Hoewel het voor sommige mensen natuurlijk nooit snel genoeg kan gaan, maar die lopen dan wel tegen de lamp, dankzij de flitskasten

 

 

voor hoelang nog ?

ik heb niks tegen een verstrenging van de beveiliging, zolang ik maar mijn aangekochte apparatuur kan blijven gebruiken, en NEE, NIET met een CI erin !

Het zal echt niet heel lang meer duren voor dat cd komt met een reciever die alleen werkt met hun product.

 

Je hebt ook mensen die door te snel rijden een dodelijk ongeluk veroorzaken.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal laat vandaag weten dat met de software update van de 7141/7121 8121/8141 deze ontvangers de fastscanzenderlijst nog niet via de Astra 23,5 kunnen binnenhalen maar dat zal op termijn wel mogelijk worden.

Met andere woorden, er zit nog een software update voor deze ontvangers aan te komen zodat mensen die alleen de Astra 23,5 kunnen ontvangen en niet de Astra 19,2 toch hun zenderlijst en updates binnen kunnen halen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal laat vandaag weten dat met de software update van de 7141/7121 8121/8141 deze ontvangers de fastscanzenderlijst nog niet via de Astra 23,5 kunnen binnenhalen maar dat zal op termijn wel mogelijk worden.

 

Met andere woorden, er zit nog een software update voor deze ontvangers aan te komen zodat mensen die alleen de Astra 23,5 kunnen ontvangen en niet de Astra 19,2 toch hun zenderlijst en updates binnen kunnen halen.

 

 

Dit geloof je toch niet.

Een gemiste kans, weer terug naar de programmeur zal het updaten van de oude M7 decoders niet goedkoper maken.

Decoder waarvan er veel zijn die op hun laatste benen lopen en waarvan er al veel in de recycling zijn beland vanwege de inferieure kwaliteit van de gebruikte componenten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter lezen Johan, ik vertelde dat het mij aangeboden werd in die winkel. Tevens beschreef ik de gang van zaken daar.

Ook vertelde ik dat mij in die illegale handel begeven gezien mijn functie not done was en ik gewoon 2 kaartjes van cd heb.

Het is niet wat ik doe maar deed, ik ben gepensioneerd en 10 jaar geleden verhuist van brabant naar de achterhoek. Ik heb jaren in een groot chemisch bedrijf als jurist gewerkt dus nu weet je het.

Je zit te vissen omdat je mij waarschijnlijk niet vertrouwd wat mij persoonlijk een worst zal zijn, je moet mijn verhalen maar beter lezen en Stinger is voor mij een verwijzing naar stingray een grote platte vis met een stekel aan de staart. Is overigens ook een wapen.

Voor verdere vragen mag je me altijd vragen en bij juridische problemen help ik mijn vrienden pro deo graag dan wel via pm.

 

Ik lees je goed Stinger. Je bent jurist zeg je en je loopt tegen illegale zaken aan maar je weet niet de weg te vinden om dit aan te pakken.

Hoe geloof waardig denk je over te komen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geloof je toch niet.

Een gemiste kans, weer terug naar de programmeur zal het updaten van de oude M7 decoders niet goedkoper maken.

Decoder waarvan er veel zijn die op hun laatste benen lopen en waarvan er al veel in de recycling zijn beland vanwege de inferieure kwaliteit van de gebruikte componenten.

Heb jij bronnen die het tegendeel beweren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter lezen Johan, ik vertelde dat het mij aangeboden werd in die winkel. Tevens beschreef ik de gang van zaken daar.

Ook vertelde ik dat mij in die illegale handel begeven gezien mijn functie not done was en ik gewoon 2 kaartjes van cd heb.

Het is niet wat ik doe maar deed, ik ben gepensioneerd en 10 jaar geleden verhuist van brabant naar de achterhoek. Ik heb jaren in een groot chemisch bedrijf als jurist gewerkt dus nu weet je het.

Je zit te vissen omdat je mij waarschijnlijk niet vertrouwd wat mij persoonlijk een worst zal zijn, je moet mijn verhalen maar beter lezen en Stinger is voor mij een verwijzing naar stingray een grote platte vis met een stekel aan de staart. Is overigens ook een wapen.

Voor verdere vragen mag je me altijd vragen en bij juridische problemen help ik mijn vrienden pro deo graag dan wel via pm.

uh pardon

een stingray is een haaiachtige en geen vis :grin:

 

zeg, als jij jurist was uhm dan ben ik dus je vriend want dat biedt je ons hier aan als hulp pro deo (per PM dan weliswaar, hoeveel p.m.sss heb je al?)

echter heb ik weinig om te vertellen, daar ik 100% legaal illegaal bezig was.

 

100% legaal omdat ik drie kaarten heb gehad

en 100% illegaal omdat ik ze gebruik op een niet gecertificeerde receiver

 

denk je echt dit schisma te kunnen rechtpraten?

joop001 had ook al dergelijke waanvoorstellingen (als ik het een beetje onvriendelijk mag stellen)

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: 

Ik kocht een tuner bij die satshop en een seca kaartje en kreeg gelijk de aanbieding om mijn nieuw gekochte seca kaart helemaal open te zetten of een alternatieve manier toen nog met een jdm progger zelf bezig te gaan.korte tijd later werden daar de clijntjes verkocht en het verhaal was dat dit ventje de grootste server had / of zelfs nog heeft(schepte hij zelfs over op duswel een beetje dom van hem) ik heb nooit een van deze acties gedaan want dat is in mijn werk not don.

 

Zo zie je de manier waarop en waarmee is anders,,,vroeger rechtstreeks in de winkel werden de klanten hiermee geholpen nu koop je ze via internet dus wat is er dan anders. Of zoals dit ventje deed gewoon de klanten rechtstreeks vragen echter werd dit wel een groot risico op den duur(vandaar de schigtige blik in zijn ogen als er voor hem weer handel was)

 

Vroeger was deze manier van doen illegaal en nu is het niet anders, een clijntje abonnement betaling per maand of direct per jaar en maar hopen dat hij het blijft doen en is natuurlijk ook een bewuste handeling.Het gaat in ieder geval niet per ongeluk.

 

 

Hallo Johan,

 

Stinger heeft helemaal niet gezegt dat hij ilegale dingen doet en alles ervan weet.

Tegendeel als je goed leest staat er juist van niet en ook waarom.

Feit is wel dat ik en veel mensen van de oudere garde wel weet welke zaak hier bedoeld was/is en om wie het gaat is ook geen groot geheim.

Deze man heeft al jaren zich bezig gehouden met illegale acties zoals kaartjes aanpassen / eproms proggen en een server ja die heeft hij al jaren heb zelf en vele bekenden van mij c lijntjes van hem gehad daar is hij wel rijk van geworden denk ik. :lol:  Dat deed hij dus tegen betaling voor de mensen die niets wisten van het satgebeuren en zeker ook bewust hun spullen aan lieten passen bij datzelfde ventje. :eek:  C lijntjes van hem heb ik al eenkele jaren niet meer hij werd mij te duur en vaak deden ze het niet.

Zo zie hier de bekentenissen van een onnozele niets wetende oude man die in zijn onnozelheid met de verkeerde man illegale zaken deed een die voor zover ik nu weet nog steeds niet te vertrouwen is en nog steeds zich inlaat met illegale zaken. :sick:

 

Het hypocrite en daar heeft Stinger het over is dat hij wil roomser zijn dan de paus maar dat is schijn en dat weet jij heel goed Johan. :P  :D  :lol:

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh pardon

een stingray is een haaiachtige en geen vis :grin:

 

zeg, als jij jurist was uhm dan ben ik dus je vriend want dat biedt je ons hier aan als hulp pro deo (per PM dan weliswaar, hoeveel p.m.sss heb je al?)

echter heb ik weinig om te vertellen, daar ik 100% legaal illegaal bezig was.

 

100% legaal omdat ik drie kaarten heb gehad

en 100% illegaal omdat ik ze gebruik op een niet gecertificeerde receiver

 

denk je echt dit schisma te kunnen rechtpraten?

joop001 had ook al dergelijke waanvoorstellingen (als ik het een beetje onvriendelijk mag stellen)

 

uh pardon

een stingray is een haaiachtige en geen vis :grin:

 

zeg, als jij jurist was uhm dan ben ik dus je vriend want dat biedt je ons hier aan als hulp pro deo (per PM dan weliswaar, hoeveel p.m.sss heb je al?)

echter heb ik weinig om te vertellen, daar ik 100% legaal illegaal bezig was.

 

100% legaal omdat ik drie kaarten heb gehad

en 100% illegaal omdat ik ze gebruik op een niet gecertificeerde receiver

 

denk je echt dit schisma te kunnen rechtpraten?

joop001 had ook al dergelijke waanvoorstellingen (als ik het een beetje onvriendelijk mag stellen)

 

 

Niet gecertificeerde ontvangers kon/kun je een ci module voor kopen bij CD en het zo legaal laten werken Tonskidutch.

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...