Ga naar inhoud


Liberty Media koopt Formule 1


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ja, dan weet je waar het geld van je abonnement naar toe gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Amerikanen zullen in elk geval het spektakel weer terug willen brengen in de F1, want zo zijn amerikanen.

Nu hebben de rijders nog net geen rubberen band rondom hun auto en zo'n stang aan de achterkant voor de elektriciteit.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liever dat ze geen interessante content kopen dan?

of formule 1 interessante content is,is een heel erg persoonlijke mening...

Ik vind dat duidelijk niet... Gebruik een auto om ergens heen te gaan... niet om idiote rondjes te rijden...

Wat mij betreft mag dit soort "amusement" achter de decoder verdwijnen, en laat de geinteresserden er netjes voor betalen. Dan zien we wel hoe lang het nog blijft bestaan...

Maar goed, het is mijn mening...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De uitzend rechten kopen is wel iets anders als eigenaar worden van de F1 organisatie.

Waarom schaft een kabel maatschappij een sport organisatie aan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan er niets anders van maken als dat de Ziggo klanten nu de schuld van de F1 gaan afbetalen.

 

Blijft de vraag wat een kabel berdrijf met een F1 circus moet.

Is de F1 in de toekomst alleen nog maar te bekijken via de Ziggo kabel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...