Ga naar inhoud


Hoe een automatische/geordende zenderlijst inladen met CI module?


Ana

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wanneer de tv een Canaldigitaal fastscan ondersteunt, kan je de zenders ij de volgorde laden, zoals Canaldigitaal die in hun lijst heeft staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment heb ik alles door elkaar staan: o.a. Ned., Duitse en Tsjechische zenders. Geordend is voor mij: alleen de Nederlandse zenders.

 

Mijn TV (Sony Bravia KDL - 40W705C) heeft een: Network scan, Full scan en Manual scan. Fastscan staat er niet bij.

 

Heb Network scan geprobeerd en dat geeft als resultaat dat alles door elkaar staat: Ned., Duitse en Tsjechische zenders.

 

Iemand een idee hoe ik (automatisch) de Ned. zenders in een mooi rijtje krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor om eerst de transponders te scannen (manueel dus) die zenders bevatten die jou interesseren... (als je met een schone lei begint). Dan staan die voorin je lijst...  dan kan je eventueel een volledige scan doen, wat er al instaat, slaat hij in principe niet meer op, dus "de rest" komt na de zenders die je voorin wil hebben...  daar dan even in schuiven, wat je eerst wil hebben, is niet zoveel werk.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...