Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Zeur niet zo. Als er een kampioenschap "aanvalletjes" gehouden zou worden ga jij er met de gouden medaille vandoor.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totale onzin, dit soort gegevens zijn voor iedereen te vinden via de talrijke whois databases.

 

Dat weet ik, maar hoe zou jij het vinden als jij in één of ander forum zo besproken wordt?

Wees eens dapper en geef je eigen werkelijke naam hier eens op? Met email etc?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

En moet je m volgende week nu weer terug brengen ?

Als je het over mijn ontvanger heb, nee.

Ik geloof nog in joyne, en als ze nog heel lang wachten om te (kunnen) starten, kan ik met de triple tuner alle kanten weg, ook vanwege de ci+ ondersteuning.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een eenmalige kost , valt dus niet een abonnement kost, de adviesprijs is 99 €, dat kan dus per winkel ook lager uitvallen.

 

Op jaarbasis hebben ze een mooi aanbod om mee te starten, het ook nog evolueren.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier zijn ze dan de prijzen van:

 

Op zaterdag 15 juli maakte de nieuwe Nederlandse satellietprovider JOYNE haar abonnementsprijzen bekend aan de officiële Partners. Zeer concurrerende prijzen voor zowel het LITE alsook voor het BASIS pakket maar vergeet niet: zéér scherpe tarieven voor een tweede, derde en zelfs een vierde abonnement!

 

De satellietmarkt lijkt goed in beweging sinds de aankondiging van een tweede aanbieder van digitale satelliet televisie in Nederland: JOYNE.

 

Het Nederlandse JOYNE maakte vandaag haar prijzen bekend voor de twee abonnementsvormen die aangeboden worden: LITE en BASIS.

 

Indien er gekozen wordt voor een BASIS abonnement is het tevens mogelijk om tegen een sterk gereduceerd tarief een tweede, derde of zelfs een vierde abonnement te activeren!

De tarieven zien er als volgt uit:

 

LITE ABONNEMENT: (éénmalige activatiekosten € 30,00)

 

Aantal maanden: Tarief per maand:

1 € 30,00

3 € 20,00

6 € 15,00

12 € 13,00

 

*) bij LITE abonnement géén mogelijkheid op extra abonnementen

 

BASIS ABONNEMENT: (éénmalige activatiekosten €30,00)

 

Aantal maanden: Tarief per maand:

1 € 40,00

3 € 30,00

6 € 25,00

12 € 22,00

 

*) bij BASIS abonnementen 3 extra abonnementen naast hoofdaansluiting mogelijk!

 

EXTRA ABONNEMENT: (éénmalige activatiekosten € 10,00)

 

Extra abonnement: Tarief per maand: per extra kijkplek € 5,00

 

 

Opvallend zijn :

  • flexibel af te sluiten periode
  • relatief lage eenmalige activatiekosten
  • relatief lage kosten extra abonnement
Bron: ivm reclame regels kan/mag ik de website hier niet noemen.

 

Er vallen wel een paar dingen op, de maandelijkse kosten nemen toe bij een langer abonnement, ergens klopt er iets niet. :sick:

Als je b.v. twaalf keer één maand basis abonnement afneemt kost dat 12*€22=€264

Als je in één keer 12 maanden basis abonnement afneemt kost dat 12*€40=€480.

Ik denk dat er een en ander omgedraaid is. :mellow:

Als ik goed kijk naar de begin van de mail en jou voorbeeld. Heb je soms ongewild niet gemist? Ik zie in het begin van je bericht, zijn de kosten lager voor langere periodes.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk Sjaak dat jij niet goed kan lezen.

 

Het gaat in ieder geval om een satellietshop die in Zoetermeer en in Arnhem zit en officieel partner van Joyne

En nee Penthe, de kosten en info over de CI+ modules zijn ze niet vergeten. Er staat duidelijk dat de prijzen van de abonnementsvormen bekend zijn gemaakt.
Letterlijk staat er:
Het Nederlandse JOYNE maakte vandaag haar prijzen bekend voor de twee abonnementsvormen die aangeboden worden: LITE en BASIS.

 

Het zijn in ieder geval prijzen op hele Euro's en niet van die nepprijzen van €--,99
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder niet sterk in rekenen

 

1 maand basic is 40€ / 40 *12 = 480€

 

Dat moet je natuurlijk niet nemen voor een 1 jaar te kijken

 

12 maand basic is 22 € / per maand dus voor 1 jaar kijken is het 22 * 12 = 264 €

 

Aantal maanden: Tarief per maand:
1 € 40,00
3 € 30,00
6 € 25,00
12 € 22,00

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En beeld natuurlijk.

Want voor de rest hebben jullie denk ik nog ruim voldoende de tijd.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk Sjaak dat jij niet goed kan lezen.

 

Het gaat in ieder geval om een satellietshop die in Zoetermeer en in Arnhem zit en officieel partner van Joyne

 

En nee Penthe, de kosten en info over de CI+ modules zijn ze niet vergeten. Er staat duidelijk dat de prijzen van de abonnementsvormen bekend zijn gemaakt.

Letterlijk staat er:

Het Nederlandse JOYNE maakte vandaag haar prijzen bekend voor de twee abonnementsvormen die aangeboden worden: LITE en BASIS.

 

Het zijn in ieder geval prijzen op hele Euro's en niet van die nepprijzen van €--,99

 

De activatie kosten worden echter wel vermeld maar nogmaals de kosten van de module niet, incomplete informatie noemt men dat. Bij de abonnements vorm behoord een kaart (in dit geval module).  De Joyne informatie blijft maar half naar ons toekomen en veel nieuws wat we gelezen hebben is ook helemaal niet uitgekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...