Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Was dat niet de dag dat de CI modulen in de winkel liggen?

Ik heb er gisteren één besteld en de verwachte leverdatum is de 21e van juli. In principe dus op tijd voordat de zenders op slot gaan.

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind dit best een redelijk forum lees veel hier haal er goede leuke tips weg, als ik een paar jaar terug lees dan roept iedereen dat het eens tijd wordt dat er in Nederland een provider bij komt nu komt er 1 bij en tot mijn verbazing lees ik hier een discussie die kant nog wal raakt de nieuwe provider wordt al afgebrand voor dat hij goed en wel gestart is denk dat hier veel werknemers van CD zitten ik hoop dat de nieuwe provider zich anders op gaat stellen als de huidige hier in Nederland. Kosten nieuwe provider alles kost geld ook bij hun als inderdaad de abonnementen op maand basis kunnen worden afgesloten lijkt me dat prima. Ik wens ze een goede start toe en nee ik werk niet bij ze.

 

Daar ben ik het mee eens.

Ik ben al vanaf het begin dat de melding over deze nieuwe provider keamen sceptisch. Omdat ik een behoorlijk goed idee heb wat de kosten van zo´n onderneming zijn.

Het afgekraak en gezwets is niveauloos.

En ja, voor niets gaat de zon op.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn God, ik zit steeds met verbazing dit forum te lezen. Onaardig zijn tegenover elkaar!

Tjeetje, hebben jullie niets anders te doen in Nederland! Is het soms slecht weer?

Ik ben eens 10 jaar weg geweest uit Nederland, en toen ik terug kwam, vond ik het niveau al vreselijk achter uit gegaan.

Zullen we maar gewoon even afwachten wat Joyne gaat doen?

En, sorry, om nu al een CI te kopen, is dat niet wat voorbarig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de Hollanders dan echt de kampioenen in het "Afzeiken", dit topic brengt ze alvast aardig naar de top.

 

Vooral inhaken op iets dat nog moet starten is van een zeer bedenkelijk niveau, negatief beeld dus.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb samen met anderen hier op dit forum, maar dan specifiek in deze draad, de indruk dat we in bestaande pakketten veel krijgen wat we nooit bekijken maar anderzijds een aantal zaken zouden willen die we niet kunnen hebben.

Het wordt dus misschien tijd dat de providers eens echt gaan polsen wat de klant zelf wil.

En een  bedrag per kanaal instellen. Wil je het kijken, zet het in je lijst en je kent de totaalprijs. Wil je het niet? Niet in de lijst, niet voor betalen.

De klant kan als het ware zelfs vandaag ingeven wat hij of zij vanaf morgen willen hebben in hun pakket, of wat juist niet.

De techniek als die er is vandaag laat dat makkelijk te regelen.

 

De nationale zenders moesten daarom ook gewoon vrij zijn net zoals op kabel dus het must-carry beleid invoeren, daar moeten de regeringen maar eens vlug werk van maken.

Zelfs al zitten de BE en NL providers verscholen achter LUX wetten en regeltjes.

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, en dat zal nog het meest in de weg staan bij deze, net zoals hier in België denk ik dat ook Nederlandse politici niet vies zijn van een mandaatje meer of minder, en die zitten natuurlijk ook overal wel ergens in de raden van bestuur van al deze providers, dus dat zal zeker nog niet voor morgen zijn.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aci

Je hebt gelijk.

 

Kritisch zijn is goed. Echter zonder goede onderbouwing roepen en zonder enige nuance oordelen slaat nergens op.

 

Wat het meest erge is is dat dingen bewust of onbewust onjuist worden weergegeven, dingen worden verzonnen en mensen de meest hard schreeuwende zonder nadenken napraten of te vragen om bron vermelding.

 

Ik hou niet van complottheorieën maar in dit geval zou ik haast denken dat hier wel heel veel die hard fans van CD zitten of idd werknemers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

I

 

Ik heb er gisteren één besteld en de verwachte leverdatum is de 21e van juli. In principe dus op tijd voordat de zenders op slot gaan.

Ik vermoed, dat het tijdelijk FTA uitzenden van hun pakket juridische problemen kan geven.

Of ze nog FTA gaan uitzenden is de vraag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt wel zeer voorzichtig geschreven.

"Wil" haar site online zetten

En "hoopt" te beginnen met testuitzendingen.

Ps. Wanneer begint het groot verlof in Frankrijk?

Dan hebben ze nog even tijd, Frankrijk is in drie regio's verdeeld, de regio van Ramboullet, de up link site, is regio c en die gaan pas vanaf de tweede week van augustus met verlof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt wel zeer voorzichtig geschreven.

Ps. Wanneer begint het groot verlof in Frankrijk?

Je bedoeld zeker de grote vakantie?

 

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1483/verlof_vakantie/

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ceesv

 

Waarom steeds twijfel zaaien? Het begon bij de aankondiging en vervolgens bij de eerste stap of aankondiging weer. Zou het niet mogelijk zijn dat daar afspraken over gemaakt zijn? Dat er overeenstemming is?

Ik uit mijn vermoedens, met alle sportevenementen deze zomer heb ik zo mijn twijfels bij het ongecodeerd uitzenden van zenders met sportevenementen.

Het zouden dan afspraken moeten zijn met de sportorganisator, dat NPO, RTL en Co. toestemming hebben om dat evenement ongecodeerd uit te zenden in Europa, iets wat ik mij niet kan voorstellen.

 

De Mededeling van Joyne was duidelijk, de techniek was klaar voor de uitzendingen.

Nu wordt er niet meer gesproken wanneer men in de lucht komt.

 

Maar kennelijk raak ik een gevoelige snaar.

 

Maar Joop, laat Joyne eens zelf aan het woord, of sta je daar op de loonlijst.

Je werpt jezelf steeds als woordvoerder op, zonder dat er een vorm van autorisatie is.

 

En wanneer iemand je daarnaar vraagt, krijgt hij geen antwoord.

 

Joyne begrijpt nog steeds niet hoe je communiceert met je toekomstige klanten, het zou in een klap alle ruis uit de lucht halen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Techniek zou klaar zijn, en als er problemen zouden zijn met rechten, konden ze een info kanaal zoals M7 in de lucht brengen met alle info, en waren er hier 20 bladzijden minder zijn geschreven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou niet van complottheorieën maar in dit geval zou ik haast denken dat hier wel heel veel die hard fans van CD zitten of idd werknemers.

Ja, daar heb je hem weer. Je wordt weer persoonlijk. En daar hou IK niet van.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt tijd dat Joyne met testuitzendingen begint.

Anders moet de UNO nog virtuele vredestroepen sturen  :P.

Persoonlijk vind ik het niet slecht dat ze karig zijn met communiceren.

Je ziet dat als er een concrete datum genoemd wordt, en om de een of andere reden kan die niet gehaald worden, dat dat direct gebruikt wordt om Joyne af te branden.

 

Laat ons gewoon wat geduld oefenen, en dan zien we wel.

Voor mij persoonlijk zal ik Joyne niet nemen (en CD en TVV ook niet), maar ik denk dat wat meer beweging op deze markt geen kwaad kan.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...