Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nog 2 weken, dan wordt het geheim onthuld en weten we meer over de zenderpakketten.

Zo lang ze onder 100.000 abonnees blijven kunnen ze een klein basispakket verkopen, bij abonnee 100.001 is dat feest voorbij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat lees ik nou? Het hele pakket van Fox Sports? Ik heb me altijd afgevraagd waarom CDS dat niet in het pakket heeft. Wie weet is dit wel een mooie trigger om CDS van haar luie reet te krijgen en het hele pakket aan te gaan bieden. De concurrentiestrijd lijkt begonnen en de klant kan hier alleen maar beter van worden, mits het niet ten koste gaat van prijsstelingen.

 

Hoewel sport kijken niet mijn ding is, ben ik het volledig met je eens.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze een uitgekleder basispakket gaan aanbieden (NPO 1-2-3) verwacht ik dat ze in ieder geval meer modules gaan verkopen.

 

Dat hoor ik al vaker van mensen die in het buitenland verblijven, ook veel vakantiegangers.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilseonline, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ik houd me al heel de week in om niet op je reageren. Maar wat ben jij een negatieveling.

Je hoeft niks, blijf lekker onder je steen liggen en luister naar de gratis dierengeluiden.

 

Dat je een abonnement moet afsluiten is een feit, daar is niets negatiefs aan.

 

Wat de toon en je uiting betreft, ben jij van Joyne, of heb je er aandelen in?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radionl is zeker niet voor t meest pensionados.

Kijk es hoe populair de piratenfestivals zijn de laatste jaren.

Komende vrijdag bij mij in de buurt weer een mooi feestje.In Wezep

 

Dat zal ik niet ontkennen, wel dat het meestal kroegmuziek is, iedereen heeft een andere smaak.

 

Ik weet dat er veel piratenzenders met die muziekkeuze in het oosten van het land te vinden zijn, en dat zijn meestal geen lage vermogenszenders.

 

Er is publiek voor, AT heeft het er maar druk mee, maar waarom de meeste legale Nederlandstalige muziekzenders meestal om financiële redenen het loodje leggen, dan is er toch iets wat adverteerders niet voldoende trekt?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt dat ik te denken heb gegeven dat ik met een 1m schotel, aan de rand van de Pyreneen, de BBC zou kunnen ontvangen. Maar dat is het punt, dat kan ik niet!

Een vriend van mijn vader ontvangt met een 1.5m schotel wel de BBC.

Vandaar mijn opmerking dat ik beter een grotere schotel had moeten kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radionl is zeker niet voor t meest pensionados.

Kijk es hoe populair de piratenfestivals zijn de laatste jaren.

Komende vrijdag bij mij in de buurt weer een mooi feestje.In Wezep

 

En dat is de groep waar Joyne op mikt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben zo'n zogenaamde pensionado en ik walg van smartlappen en Schlagermusik.

Ik volg alle trends van muziek en houd van alternative music, zoals te horen op Pinguin radio.

Ik ben dus geen ouwe l*l, maar ieder zijn goesting.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan er scannen op:

Eurobird 9, 12073V, DVB-S2, 8PSK, 3/4?

 

 

Is het geverifieerd dat dit de test freq is van joyne? 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees niks meer over de regionale omroepen ?

nu ja, ik wacht ook nog op verdere details over de gekozen hardware oplossing. Indien je met 1 abbo enkel maar naar 1 transponder kunt kijken en opnemen, dan zal de lol er rap af zijn.

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...