Ga naar inhoud


Radio Caroline terug op AM


Eduard07

Aanbevolen berichten


Toen Caroline nog Caroline was in de jaren 60 waren ze echt heel goed.

Maar nu ze een albumstation zijn vind ik er geen zak meer aan.

 

Wat een zware kost om je door zo´n album te moeten luisteren.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel mensen luisteren daar naar, maar hoe berekend Buma Stemra of de Engelse versie daarvan het aantal potentiële luisteraars? Wordt dat niet een ongelooflijk duur grapje voor een kleine groep luisteraars i.v.m. het aantal potentiële luisteraars wat mogelijk berekend wordt?

Caroline is al jarenlang te ontvangen op internet en al een tijdje in Engeland via dab. En regelmatig via de AM zender van Manx Radio. En nu zou een 1kW zender erbij opeens een duur grapje zijn? 

 

Toen Caroline nog Caroline was in de jaren 60 waren ze echt heel goed.

Maar nu ze een albumstation zijn vind ik er geen zak meer aan.

 

Wat een zware kost om je door zo´n album te moeten luisteren.

Van heel veel artiesten zijn bijna al hun album nummers welbekend. Zeker wat betreft de muziek uit de jaren 70 en 80, maar ook daarna.

 

Door velen wordt regelmatig geklaagd dat zoveel zenders steeds hetzelfde draaien en 1 pot nat zijn. Nou eens een zender die dat niet doet, en gelijk de kwalificatie "zware kost''?

 

Caroline heeft tot niet zomaar in meerdere opzichten het predicaat "onderscheidend" gekregen van de Ofcom.

 

Daarnaast trouwens nu ook het radioschip:

 

Ross Revenge Given "Historic" Status.

http://www.radiocaroline.co.uk/#home.html

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De piraten en hun hele hebben en houwen krijgen pas 50 jaar na dato erkenning.

In 1967 en daarna was alles crimineel: de zenders, de schepen, de dj's.

 

De gevestigde orde van toen in Nederland en GB heeft heel wat kapotgemaakt om zichzelf in stand te houden. Alle luisteraars ten spijt.

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al lang staat mijn autoradio uit als ik rij ,het verkeer is te veeleisend. Dra komt er wellicht nog wat satelietradio bi jvoor auto's ,en wellicht vervanger voor de afgeschafte FM.

Als ik oude muziek speel zet ik youtube aan , en er is dan de originele clip bij zoals Ad Visser en de verbeterde TopPop video's.

  • Like 1

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al lang staat mijn autoradio uit als ik rij ,het verkeer is te veeleisend. Dra komt er wellicht nog wat satelietradio bi jvoor auto's ,en wellicht vervanger voor de afgeschafte FM.

 

 

Satellietradio in auto's in Nederland, afgeschafte FM.. ik kan je niet volgen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...