Ga naar inhoud


Afschaffing TV zenderpakket.


Emekli

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Zo is het.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


België heeft ook zoiets vreselijk, die onmiddellijk moet stoppen.

Hoelang zou in België die regel in voege zijn?

In het analoog d2mac tijdperk, kon ik filmnet abonneren, zonder eerst voor andere meuk te moeten betalen.

Die tijd moet terugkomen!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ach, altijd datzelfde geklaag over de reklame in de uitzendingen ........

was deze week toevallig afgestemd op RTS1 (Senegal) naar aanleiding over een ander topic over Afrikaanse zenders. Het was 22u50 en het huidige programma liep te einde, dus ik dacht tiens om 23 uur zal er wel een nieuwsuitzending starten, eens blijven kijken........

welnu, het was uiteindelijk 23u20 voordat het volgende programma begon (een religieuze uitzending). En van 22u50 tot 23u20 : reklame ! een half uur lang ! Sommige clips waren 5 minuten of langer (bvb Shell en er was ook een erg lange clip over bouillonblokjes).

Nou dan valt het hier nog mee vind ik ......

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betalen voor reclame, dat is waar het om gaat. Alles wat reclame uitzend links of rechts moet gratis zijn. Daar is Nederland schijnbaar aan voorbij gelopen en het volk trapte er in. Hier is alles nog altijd gratis in Spanje via de TDT. Sport is een ander verhaal want daar gaat zelfs een partij van het nationale elftal achter een betaal plaatje, dus kijk je daar gewoon niet naar en anders voor 1 biertje bij je lokale cafe :)

 

Ik zelf kijk nooit NPO komt niks boeiends op dan enkel zwaar geouweh... en is nog eens politiek gekleurd ook. Ik heb mijn TV voor vermaak en niets anders.

 

Zenderpakket zelf samen stellen is een prima idee, maar forceer het niet naar de NPO en de regionalen omdat je daar zelf enkel plezier aan beleefd? Alles moet mogelijk blijven. Maar ben bang zoals gezegd dat Nederland al voledig is voorbij geschoten.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd hoe veel mensen nog voorstander zijn als blijkt dat je voor minder zenders méér moet betalen.

 

Ik denk dat je de verkeerde ingang neemt.

Niemand zegt dat je meer gaat betalen voor minder zenders.

 

De insteek is dat het huidige pakket bij iedere aanbieder in principe blijft bestaan tegen dezelfde prijs. Dat moeten ze gewoon zelf weten, net zoals de kant die blijft betalen.

Daarnaast kan er een minimumpakket (of een nieuwe aanbieder) komen tegen een navenant lagere prijs (wat mij betreft gratis als de publieke omroepen hun materiaal ook gratis moeten aanleveren) voor de nog maar acht verplichte zenders. Met uitbreidingsmogelijkheden (of niet) ter keuze.

 

Eens kijken hoeveel klanten zullen overstappen, nu of t.z.t als het andere (huidige) pakket duurder wordt. 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

I..

Niemand zegt dat je meer gaat betalen voor minder zenders.

toch wel, ik zeg dat (schreef dat)

maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn

 

Het is je vrije keuze andere zenders dan de Openbare Omroepen te abonneren.

 

Het is bovendien de trend dat men Series, Film en of Concerten via IP on Demand betaald en waarom zou men dan RTL en co moeten blijven betalen in een 30 zender abonnement hetgeen ik never nooit kijk.

 

Dat is toch precies wat jullie willen?

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was een voorstel van David Cameron. Die hebben ze weggestemd.

 

Het Verenigd Koninkrijk is geen Nederland. Met allerlei afgelegen gebieden en eilandjes.

Het kleine Nederland heeft al moeite met gebieden buiten de Randstad.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wil je het niet snappen en wil je een non-discussie gaande houden.

 

In principe verandert er niets: iedereen houdt het pakket dat hij of zij nu heeft en blijft hetzelfde betalen. Niet meer en ook niet voor minder zenders.

Maar krijgt als Dekkers plan doorgaat een mogelijkheid te downgraden naar een kleiner pakket (dat nu nog wettelijk niet is toegestaan) en gaat daarvoor minder betalen. Doet hij of zij dat niet (uiteraard een vrije keuze), dan verandert er in principe niets.

 

Of en hoe bestaande pakketaanbieders dergelijke basispakketten gaan aanbieden is uiteraard een andere kwestie.

Maar het biedt een nieuwe aanbieder de mogelijkheid dit wel te doen.
Als je core business is het aanbieden van internet dan kan een klein tv aanbod daarbij aantrekkelijk zijn. Er is dan geen verplichting meteen een duur 30 programmapakket aan te bieden.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was een voorstel van David Cameron. Die hebben ze weggestemd.

 

Het Verenigd Koninkrijk is geen Nederland. Met allerlei afgelegen gebieden en eilandjes.

Het kleine Nederland heeft al moeite met gebieden buiten de Randstad.

 

Het is niet bij een voorstel gebleven.

20 Mb internet voor iedereen in GB moet wel verplicht gerealiseerd worden tegen 2020.

Met deels staatssteun en particuliere investeringen.

 

En Nederland? Waar een wil is is een weg.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

wie bedoel je

Volgens mij wil je het niet snappen en wil je een non-discussie gaande houden.

:grin:

doodleuk door blijven lullen zoals ze bij de kapper doen

Prawo,

een non-discussie blijf je voeden met stellingen plaatsen die onhoudbaar zijn.

Als je denkt dat er niets veranderd met het loslaten van de verplichting van 30 zenders aanbieden in het basispakket ben je een dromer.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie bedoel je

:grin:

doodleuk door blijven lullen zoals ze bij de kapper doen

 

Uiteraard bedoel ik jou.

 

We worden het toch niet eens.

​Ik ga beter van het weer genieten.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als wij hier ideeën blijven aandragen voor dat het wetsontwerp is aangenomen weten de providers straks als het wetsontwerp word aangenomen precies hoe zij ons weer een oor kunnen aannaaien.

Ja, een ( forse) vergoeding om te downgraden. En ik kan nog zaken bedenken, maar ja, als belg heb ik er niks aan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...