Ga naar inhoud


Stevie Premium nieuw 1 maand gratis


astro iris

Aanbevolen berichten


Las net ook op https://www.demorgen.be/tvmedia/medialaan-maakt-kabelabonnement-overbodig-b3064092/ een artikkel over de premium dienst. Aan het einde van de tekst staat dat er korte gepersonaliseerde reclame spotjes te zien zullen zijn als je uitgesteld of live naar de medialaan zenders kijkt. Betalen, om nog meer reclame te zien :crazy:? Nee dank u medialaan, ik pas.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het niet, maar op het belgisch nieuws zeiden ze dat er veel interesse is in die dienst :confused:. Of het nieuws was gemanipuleerd om onrechtstreeks reclame te maken :confused:.

maar na gerichte reclame op de app, wordt met de tijd misschien ook de mailbox waarmeee je registreert volgepropt met gerichte reclame?

reclame zenders dienen gratis te zijn, en bvb 40€/jaar voor onderhoud netwerk support en ondersteuning app, zou nog een aanvaardbare prijs zijn. Maar de centjes die ze nu vragen, steek ik liever in netflix. Geen gerichte reclame :).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ik begrijp het niet, maar op het belgisch nieuws zeiden ze dat er veel interesse is in die dienst :confused:.

 

Of het nieuws was gemanipuleerd om onrechtstreeks reclame te maken :confused:.

 

 

Ik weet niet welke zender dat gezegd heeft, maar als het op VTM is, dan is dat natuurlijk logisch hé.

 

Want zij zitten achter Stevie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde het via de telefoon, langs de andere kant van de lijn stond de tv nogal luid.

 uit de stemmen, kon ik de zender niet uitmaken, daar ik zo goed als geen nieuws kijkt, maar de persoon kennende kan je gelijk hebben.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk klopt de titel van de krant niet. Er staat medialaan maakt kabel abonnement overbodig.

iemand die naar zijn favoriete sport wil kijken, zal meestal wel aangewezen zijn een kabel abonnement te hebben, als ze exclusief worden uitgezonden op de betaal sport kanalen van de kabel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

en de volgende fase komt eraan :http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/3241015/2017/08/24/VTM-baas-wil-zo-snel-mogelijk-af-van-doorspoelbare-reclame.dhtml

 

gedaan met het doorspoelen van reklame in opnames, als het van de vtm baas afhangt .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De zoveelste content provider die de kabel en satelliet providers voorschrijft hoe ze de consument verder beknotten moeten.

Ze zullen aan het eind van het liedje op een slagveld staan met alleen maar verbrande aarde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit zo is, dan vraag ik me af, hoeveel digicorders ze nog zullen slijten :confused:?

wat ben ik blij, dat mijn tv avonden niet afhangen naar de wil van die pretzenders :).

leve FTA, geen beperkingen :).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft wel niks met stievie te maken, maar op een reactie van jean claude zijn link.

ik vraag me af of medialaan aanbieders kan dwingen zoiets te doen, als dat geen afbreuk is op de overeenkomst die destijds gemaakt is.

natuurlijk kunnen ze dit wel eisen bij een nieuwe overeenkomst. Als ik hoor dat aanbieders met andere zenders dit ook moeten doen, dan zou je denken, dat dit ook moet met medialaan.

maar als medialaan kan opeisen met onmiddelijke ingang maak doorspoelen reclame onmogelijk als je ons wil verdelen, of het beeld gaat op zwart, wat tvv zou doen. Seca 3 kaarten hebben deze mogelijkheid niet te realiseren, en volgens mij hun witte modules ook niet.

maar de soep wordt nooit zo heet gedronken als ze geschonken is of zoiets, ze spreken er al jaren over.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder toelating van de regering kunnen ze daar niet aan beginnen, op dit ogenblik is er geen toestemming en de verwachting is dat het het ook niet zal komen.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is duidelijk dat me af wil van het "opnamemodel" en men wenst over te stappen op het "uitgesteld kijken" model. Stevie is uitgesteld kijken, want je kan niet alleen rechtstreeks kijken maar ook nog 6 dagen na de eigenlijke uitzending. In geen geval kan je de reklame hier doorspoelen, net zoals in een rechtstreekse uitzending, hier moet je ook wachten tot het einde van de reklameonderbreking.

Dit model wenst me nu ook op de digiboxen te implementeren wat ook zou impliceren dat gemaakte opnames na 6 dagen kunnen gewist worden, indien men het "uitgesteld kijken" model overneemt. Het zou dan geen verschil meer maken of je opneemt via een digibox of je een verlopen uitzending oproept via Stevie.

de natte droom van de content providers, dus.......

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...