Ga naar inhoud


sattv alleen iets voor oude mensen?


luisteraar

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben beneden de 45, en kijk al tv via satelliet vanaf ongeveer 22 jaar. Ik ben echt misnoegd, dat ik op mijn woonplaats geen Astra 3 heb. Kabel zegt me niks.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabel is voor mij ook geen optie heb een tijd kabel kosteloos gehad met daarnaast sattv in de analoge tijd. 

Vaak voor de gijn storing op kabel gemeld slecht beeld en als de monteur kwam het verschil in kwaliteit laten zien van het beeld tussen sat en kabel. 

Uitkomst weten we wel jammer dat nu de kwaliteit achter uit gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste ,,jonge,, kampeerders hebben op onze twee campings in de ardennen toch een schotel staan

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat positieve reacties komen dat sattv geen uitstervend ras is. 

Jammer dat de radio/tv handelaren geen aandacht besteden aan sattv behalve de sat winkels die meer de indruk geven een hobby winkel te zijn. 

Heeft sattv een image probleem. 

Ik kende veel antenne bouwers die de overgang naar sattv wilde doen daar is zo goed als niiemand van over. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat sat tv in Nederland een image probleem heeft maar beslist niet erbuiten. Kabel bedrijven willen de sat het liefst zien verdwijnen. Probleem is gewoon dat Nederland te dicht bekabeld is en de behoefte voor satelliet niet zoveel aanwezig is als in vele andere landen over de grens. Om dan de gloeiende druppel op de plaat te gooien gebruiken de gemeentes het excuus dat een schotel aan de muur of op het dak er niet uit ziet en weg moet(vaak zijn dit mede eigenaren van kabel bedrijven).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...