Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Gewoon weer terug naar de tijd van voor de zomer/wintertijd omstelling.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

3 uur geleden zei luisteraar:

Bron ?

Was afgelopen donderdag avond op TV in een uitgebreid item over de zomer/wintertijd

 

2 uur geleden zei ceesv:

Gewoon weer terug naar de tijd van voor de zomer/wintertijd omstelling.

met als achtergrond reden?

 

Persoonlijk zou ik het een domme beslissing vinden, ik, en ik denk ook 95% van de rest van de bevolking, heb/heeft er niets aan als het 's morgens al voor 4.00 uur licht is maar dat het 'savonds een uur langer licht is daar heeft wel bijna iedereen voordeel bij.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan moeten we alles laten zoals hen nu is.

Zomer en wintertijd.

 

Ik zie het niet zitten dat het in de winter pas om half tien licht wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het beste is gewoon alles zo laten als het is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten zoals het is, is de slechtste optie.

Ik prefereer de standaardtijd, hier ook wel wintertijd genoemd. Zeker niet de zomertijd...

Maar... als het de zomertijd zal worden, is dat nog steeds stukken beter dan 2x per jaar de tijd wijzigen.

Ik hoop dus dat het straks de laatste keer is dat ik de klok goed gezet heb... ik laat hem in ieder geval al staan.....   gewoon een beetje provoceren... haha

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei ceesv:

Gewoon weer terug naar de tijd van voor de zomer/wintertijd omstelling.

 

5 uur geleden zei ceesv:

Het beste is gewoon alles zo laten als het is.

Spreek jij jezelf niet tegen hier?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei gerrit B:

 

inmiddels zegt 55 procent dat de zomertijd behouden moet worden, 32% is juist voor de wintertijd en de laatste 13% zegt hou op met dat gezeur en ga wat nuttigs doen. (nou ja vrij vertaald zoiets dan hé)

55% voor, en 45% tegen of "hou op met dat gezeur", dus. 

Dat is nou precies wat ik bedoel: 55% versus 45% (en ook nog in een peiling waarbij marges in acht moeten worden genomen) is m.i. weer zo'n fifty-fifty issue.

Beter dit soort zaken laten rusten als er slechts een minimale meerderheid is.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
20 minuten geleden zei Eduard07:

 

Spreek jij jezelf niet tegen hier?

Inderdaad!

Verwarrend allemaal.

Maar wanneer je de uitspraken in de context leest klopt het weer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het meeste gebeurt automatisch, daar is geen omkijken naar.

En, een uur extra slaap!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Maar wanneer je de uitspraken in de context leest klopt het weer.

Je bent m.i. aan een uur extra slaap toe, want welke context?  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het ene antwoord was een reactie op de vraag waarvoor men kan kiezen.

Zomer of wintertijd, ik kies dan voor wintertijd.

 

Alles zo laten zoals het is was het antwoord op de uitkomst van een onderzoek, waarbij geen duidelijke voorkeur aan het licht kwam, met de aansluitende vraag wat men dan zou moeten doen.

 

Dus mijn mening is primair, alles zo laten als het is.

Secundair, wanneer we dan toch moeten veranderen kies ik voor de standaard tijd, ook wel bekend als wintertijd.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...