Ga naar inhoud


Nieuwsbrief november van Canal Digitaal


Noordzee

Aanbevolen berichten

We hebben een nieuwe gratis zender van de maand. Ook hebben we prachtige novemberfilms voor je geselecteerd en geven we praktische tips voor je schotel.
 
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Waar kijk jij het liefste televisie?
trans.gif
Je hoeft tegenwoordig niet naar je bank te lopen om films en tv-programma’s te bekijken. Met onze app kun je overal kijken. Je krijgt toegang tot meer dan 100 gratis filmhuisfilms en kunt gemiste programma’s tot 7 dagen terug kijken. En ben je net te laat voor het achtuurjournaal? Geen nood. Met Begin Gemist kun je bij het begin beginnen. Heb je de laatste versie van onze gratis app?
 
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Download de app via de App store
trans.gif
trans.gif
Download in de Google Play Store
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
RTL Lounge
trans.gif
Cadeautje! Kijk gratis naar RTL Lounge 
trans.gif
Met de zender van de maand laten we je graag gratis nieuwe zenders ontdekken. Deze maand is dat RTL Lounge. Heb je zin in drama en lifestyleseries en 
-programma’s? Kijk dan de hele maand november gratis naar RTL Lounge op kanaal 63. Meer over RTL Lounge
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Tv-gids Nederland
trans.gif
Wat is er vanavond op tv?
trans.gif
1 op de 3 Nederlanders weet door het enorme aanbod niet wat ze moeten kijken. We zijn trots op ons grote aanbod, maar willen je ook graag helpen kiezen door de parels voor je uit te lichten. Volg ons op Facebook en Twitter voor dagelijkse kijktips. Of vertel ons via de WhatsOnTV-chat wat je graag wilt zien. Onze tv-goeroes geven je graag een kijktip die bij jouw wensen aansluit.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Canal Digitaal films
trans.gif
Fantastische films in de maand november
trans.gif
Ook deze maand zie je bij Canal Digitaal een heel scala aan mooie films. We hebben de vijf mooiste voor je geselecteerd. Je kunt ze makkelijk bekijken via onze app, satelliet-tv of je browser. Lees meer
 
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Ontdek iets bijzonders met Canal Digitaal
trans.gif

Consumenten hebben steeds meer behoefte aan flexibiliteit, gemak en een ruim contentaanbod. Daarom hebben we afgelopen juni het vernieuwde Canal Digitaal geïntroduceerd. Vanaf 3 november bieden we ook televisiekijken via internet aan. Het grootste voordeel van tv-kijken via internet is dat je meteen profiteert van interactieve televisie. Je kunt programma’s pauzeren, terugkijken, je favorieten opnemen én films en series on demand kijken. Televisie via internet is niet los verkrijgbaar, maar alleen in combinatie met een internetverbinding.

Heb je al satelliettelevisie via Canal Digitaal, dan kun je ook gebruikmaken van de interactieve functies. Dit kan door jouw HD-ontvanger of HD-recorder aan te sluiten op internet, de Canal Digitaal App te downloaden of door televisie te kijken via je browser.

 

 

trans.gif

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


zou die zender op elke kaart open gaan van CD????? heb het op mijn kaart niet open deze zender en heb al update op de kaart tot begin januari 2018???

of zouden ze enkel de nieuwe abonnementen kaarten dit kadootje doen deze maand, trouwens vorige maand ook geen Animal planet gehad.

of maken ze weer een uitzondering in al hun kaarten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat rtl lounge zender van de maand is ,alleen heb ik hier niets aan want hij zit in mijn familie pakket.Waarom niet een filmzender?Daar doen jullie mij meer plezier mee of een zender uit het entertainment pakket.

Jammer dat de cd app niets waard is in duitsland.Ik kan hierniet naarkijken want alle zenders kunnen alleen in nederland gezien worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kapellen:

Leuk dat rtl lounge zender van de maand is ,alleen heb ik hier niets aan want hij zit in mijn familie pakket.Waarom niet een filmzender?Daar doen jullie mij meer plezier mee of een zender uit het entertainment pakket.

Jammer dat de cd app niets waard is in duitsland.Ik kan hierniet naarkijken want alle zenders kunnen alleen in nederland gezien worden.

De app werkt tegenwoordig wel in het buitenland.

 

En RTL Lounge valt bij mij onder de PULP zenders, mag zoals gezegd door het toilet :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan behoor je niet tot de doelgroep voor RTL Lounge.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...