Ga naar inhoud


Sjoemelsoftware ofwel Dieselgate


TangoBravo

Aanbevolen berichten


7 uur geleden zei Tonskidutch:

hoe bevalt je nieuwe TENA LADY?

 

Iedereen heeft recht op z'n eigen fetisj. :P

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2018 om 10:49 zei Psychosammie:

Ja, en dat we alleen rechte komkommers hebben waardoor alle kromme komkommers doorgedraaid moeten worden. Allemaal heel zinvol. Dit rechtvaardigt natuurlijk de extra miljarden die naar Brussel moeten.

 

Totale onzin die je hier uitkraamt, die regel is in 2008 al afgeschaft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het helemaal niet om. Alleen al het feit dat die regel "nodig" was zegt al genoeg over de levensvatbaarheid van een EU.

En mocht deze regel al ingetrokken zijn, er zijn er nog veel meer zoals voor tomaten, nectarines en kiwi's.

 

Lees anders hieronder even hoe iets wat krom is (ha ha) rechtgepraat wordt.

http://www.voxeurop.eu/nl/content/article/2450401-de-europese-unie-overspoelt-ons-met-zinloze-regels

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Psychosammie:

Daar gaat het helemaal niet om. Alleen al het feit dat die regel "nodig" was zegt al genoeg over de levensvatbaarheid van een EU.

En mocht deze regel al ingetrokken zijn, er zijn er nog veel meer zoals voor tomaten, nectarines en kiwi's.

 

Lees anders hieronder even hoe iets wat krom is (ha ha) rechtgepraat wordt.

http://www.voxeurop.eu/nl/content/article/2450401-de-europese-unie-overspoelt-ons-met-zinloze-regels

 

 

Ze hebben i.d.d. een aantal regels intact gelaten echter is het aan elke lidstaat zelf om te bepalen om vreemd gevormd groente/fruit wel of niet toegelaten wordt in de winkels, dus in feite kan alle fruit en groente verkocht worden ongeacht de vorm en als dat niet zo is ligt dat toch echt aan de eigen overheid.

En waarom zijn dat soort onzinnige regels vaak ingevoerd, dat is zodat lidstaten geen eigen rare normen konden stellen om concurrentie uit andere lidstaten te weren.

En wat is er mis met die site, goede uitleg over de mythes die over de EU de ronde doen en meestal niet waar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei RS2000:

En waarom zijn dat soort onzinnige regels vaak ingevoerd, dat is zodat lidstaten geen eigen rare normen konden stellen om concurrentie uit andere lidstaten te weren.

 

Juist, en aangezien elk land dat toch wil toont wel aan dat we helemaal geen eenheidsworst (ongeacht de kromming) willen zijn. Dat afdwingen begint behoorlijk averechts te werken. Steeds meer mensen krijgen een afkeer van de EU en dat is geheel terecht.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles wat schumelen / sjoemelen betreft of wel liegen en bedriegen is natuurlijk in zo'n berichtgeving een welkome aanvulling om daarmee ook onze afschuw over oneerlijk zijn te commenteren

laat natuurlijk onverlet dat iets met de haren erbij slepen het oorspronkelijke thema volledig overschaduwd

 

ik vond het reclame aspect van "de schone diesel" door de overheid gesubsidieerd wel een TENA LADY waard

 

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Tonskidutch:

alles wat schumelen / sjoemelen betreft of wel liegen en bedriegen is natuurlijk in zo'n berichtgeving een welkome aanvulling om daarmee ook onze afschuw over oneerlijk zijn te commenteren

laat natuurlijk onverlet dat iets met de haren erbij slepen het oorspronkelijke thema volledig overschaduwd

 

ik vond het reclame aspect van "de schone diesel" door de overheid gesubsidieerd wel een TENA LADY waard

 

Blijkbaar mis ik een paar iq's zou je kunnen toelichten  wat de toegevoegde waarde is Tonskidutch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Psychosammie:

 

Juist, en aangezien elk land dat toch wil toont wel aan dat we helemaal geen eenheidsworst (ongeacht de kromming) willen zijn. Dat afdwingen begint behoorlijk averechts te werken. Steeds meer mensen krijgen een afkeer van de EU en dat is geheel terecht.

 

En als ik dan zeg dat ik dat heel nare en domme stemmingmakerij vind en dat alleen mensen daarin trappen die geen benul hebben van de totale scope van bijzonder goede en belangrijke dingen die de EU allemaal regelt dan krijg ik vast weer mensen die MIJ gaan verwijten dat ik het niet over sjoemelsoftware heb....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...