Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

@luisteraar, geef eens een tik tegen die draaitafel van je, ......je plaat blijft hangen..

 

Lees een paar postings terug over de wijnbouw en het klimaat in de middeleeuwen.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, drz zei:

En over Trump gesproken, wat wij in de media te zien krijgen over deze president, is wellicht vreselijk sterk gekleurd.. Denk je niet?

 

Nee hoor! Ik heb op Amerikaanse media gekeken, en daar is hij net zo oranje gekleurd als hier.

Net zo gek ook trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is offtopic, maar wil er toch nog op reageren: Trump is een zakenman, een goede gezien zijn imperium.. Hij stelt gewoon orde op zaken en hij zal inzage gehad hebben in zaken waar wij niets vanaf weten.

En of je het nu wel of niet met hem eens ben, hij doet het op handelsgebied uitstekend.

Voor de rest laat ik alles maar in het midden, ik leef in europa en niet in amerika.. ze zoeken het maar uit daar..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Dat is wat "geleerden" ons, onder invloed van de media voorhouden, er zijn ook geleerden die, als ze in dezelfde glazen bol kijken, het omgekeerde uit kunnen leggen.

Voor zover ik me er in verdiept hebt zijn er heel wat aannames om tot een bepaalde uitleg te kunnen komen, dus de toekomst zal het uiteindelijk uit moeten wijzen.

 

Persoonlijk denk ik dat het meer iets is van de muis en de olifant die samen wandelen waarbij de muis zich op de borst klopt met "wat zijn we hard aan het stampen hé"

Gerrit, als er iets een aanname is, is het jouw redenatie.

Er zijn wetenschappelijke aannames op basis van meetbare harde feiten. Dat er in lopende onderzoeken bijstellingen plaatsvinden, is gebruikelijk in de wetenschap. Die wil zo exact mogelijk zijn. Maar de tendensen worden door verreweg de meeste wetenschappers niet betwist.

 

Wat jij nu doet, is op basis van jouw eigen aanname alle harde feiten en hun onderlinge verbanden negeren.Dat is wegkijken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Er zijn wetenschappelijke aannames op basis van meetbare harde feiten.

Kom dan eens met die feiten en bewijzen!!!!

Ben je een bot of ben je gewoon aan het drammen/trollen?

 

Dit is geen discussie meer voeren maar je zin doordrijven als een klein kind!

Er zijn geen bewijzen, er is geen enkele feit vast te stellen en je l*lt uit je nek!

Kom op met de bewijzen!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, drz zei:

En of je het nu wel of niet met hem eens ben, hij doet het op handelsgebied uitstekend.

Hij doet het heel slecht op handelsgebied. De wereldhandel is nog nooit zo beschadigd door een (US) president. Om maar te zwijgen over de internationale relaties.

Trump leeft in zijn eigen parallelle droomwereld waarin  totaal geen milieuproblemen bestaan. Of andere problemen die hij liever negeert omdat dat hem beter uit komt.    

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07, of je bent gezegend met een IQ van een poffertje, of je hebt in plaats van een bord voor je kop een betonnen schutting waar de chinese muur bij verbleekt..

Kijk nou eens verder dan de hersenspoelende media.

 

man man.......🙄 moe wordt je er van.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, drz zei:

Kom dan eens met die feiten en bewijzen!!!!

Ben je een bot of ben je gewoon aan het drammen/trollen?

 

Dit is geen discussie meer voeren maar je zin doordrijven als een klein kind!

Er zijn geen bewijzen, er is geen enkele feit vast te stellen en je l*lt uit je nek!

Kom op met de bewijzen!!

Ik denk dat jij hier degene bent die dramt en trolt. Bewijzen te over, maar jij kijkt liever de andere kant op, begrijp ik. 

Gelukkig behoor jij tot een minderheid. De meerderheid beseft wel dat we de boel aan het vernielen zijn. De discussie is niet meer OF, maar HOE en HOEVEEL en DOOR WIE.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, drz zei:

Eduard07, of je bent gezegend met een IQ van een poffertje, of je hebt in plaats van een bord voor je kop een betonnen schutting waar de chinese muur bij verbleekt..

Kijk nou eens verder dan de hersenspoelende media.

 

man man.......🙄 moe wordt je er van.

 

Sommige mensen die hun gelijk niet kunnen krijgen, gaan op de persoon spelen. Zo ken ik je ook. Ik heb daar geen zin in. Succes met het zoeken naar bevestiging van je eigen gelijk.. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, drz zei:

k heb kennissen wonen in het zuiden van Australie en die zeggen dat de temperaturen juist lager zijn dan vroeger.

Er valt ook meer sneeuw in spanje dan vroeger en zelfs sneeuw in Griekenland en Turkije..

Dus zeg het maar....

 

OK, ik zal het zeggen. Ik woonde zelf vele jaren in Melbourne,,,,,,,,,,,dus ik heb het niet van kennissen.

 

Temperaturen van meer dan veertig graden zijn daar vrij normaal in de zomer.

Maar dergelijke temperaturen in November heb ik toch echt nooit meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, johnno zei:

OK, ik zal het zeggen. Ik woonde zelf vele jaren in Melbourne,,,,,,,,,,,dus ik heb het niet van kennissen.

 

Temperaturen van meer dan veertig graden zijn daar vrij normaal in de zomer.

Maar dergelijke temperaturen in November heb ik toch echt nooit meegemaakt.

Vorige week was het in Geelong 's ochtends vroeg al 26 en overdag meer dan 40 graden, weet ik uit betrouwbare bron.

En Geelong en Melbourne liggen niet ver uit elkaar. 

 

Dat zijn toch extremen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...