Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Dat is best wel fris...Zou ons te koud zijn.

Werkelijk?

Op welke temperatuur staat  jouw geweldige airco dan?  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Al zolang ik leef heb je in de winter ook knudde weer.

En wanneer het vorige record uit 1955 stamt zijn ze toen vergeten de wereld te waarschuwen dat in 20 jaar de wereld aan het klimaat ten onder zou gaan.

 

Een ding, de mens kan veel, naar niet aan de aardse thermostaat draaien!

Ik meet sinds 10 jaar het weer in mijn achtertuin, ik zie van alles, maar geen opwarming.

 

Als tip, om zelf eens na te denken,wanneer het werkelijk veel warmer zou zijn, zou de zeespiegel sterk moeten stijgen.

 

De afgelopen 150 jaar is de stijging constant, 2 mm. per jaar.

Er is in de afelopen 20 jaar geen extra stijging geweest 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Een ding, de mens kan veel, naar niet aan de aardse thermostaat draaien!

Ik meet sinds 10 jaar het weer in mijn achtertuin, ik zie van alles, maar geen opwarming.

Zou jij jou meetgegevens aan de UN kunnen geven die hebben eergisteren de nieuwe rapporten binnen gekregen

die heel wat anders zeggen.

Kan zijn dat ze daar ook wakker worden dat het allemaal onzin is wat in de rapporten staan die ze ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En al hoeveel keer ging onze Planeet in de maand september vergaan, als ze nu eens al die gekken met de volgende ruimtevlucht gingen meesturen naar MARS (enkele reis).

 

Ook het einde van de wereld zoals dat door de Maya-kalender voorspeld werd voor 21 december 2012, werd steevast door Nasa onderuit gehaald.

Maya heeft geweldig slechte Planners in dienst, wat roken die Lui ?

 

Onze heldere geesten even belicht, :crazy:https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_voorspellingen_van_het_einde_van_de_wereld

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tripleboy zei:

Maya heeft geweldig slechte Planners in dienst, wat roken die Lui ?

 

Zou dat met de interpretatie van de kalender te maken kunnen hebben.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Al zolang ik leef heb je in de winter ook knudde weer.

En wanneer het vorige record uit 1955 stamt zijn ze toen vergeten de wereld te waarschuwen dat in 20 jaar de wereld aan het klimaat ten onder zou gaan.

 

Een ding, de mens kan veel, naar niet aan de aardse thermostaat draaien!

Ik meet sinds 10 jaar het weer in mijn achtertuin, ik zie van alles, maar geen opwarming.

 

Als tip, om zelf eens na te denken,wanneer het werkelijk veel warmer zou zijn, zou de zeespiegel sterk moeten stijgen.

 

De afgelopen 150 jaar is de stijging constant, 2 mm. per jaar.

Er is in de afelopen 20 jaar geen extra stijging geweest 

Dan heb jij dus de Elfstedentochten met min 20-25 niet in je herinnering? Ik wel. En nog veel meer.

 

En zoals ik al eerder aangaf: niet alleen het klimaat wordt door de factor mens ernstig verstoord, ook de kwaliteit van de lucht en de bodem en de zee.

De mens is enorm aan het verstoren en vervuilen. Het is onmogelijk om dat te relativeren. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Edoard07, je draaft een beetje door.

 

Het milieu is nog nooit zo schoon geweest, water en lucht kwaliteit zijn tegenwoordig prima.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier was de hoogste temperatuur 12,7 graden om 12:51 uur.

Mijn 2e weerstation, 800 km zuidelijk in Frankrijk geeft als hoogste temperatuur 12,2 graden om 13:17 uur aan.

 

De voorspellingen voor de locatie in Frankrijk geven dalende temperaturen voor de komende week, 4 graden overdag en -2 gedurende de nacht.

 

Volgens mij roep je maar wat.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv, draaf jijzelf niet een beetje door, ik vind jouw mening nogal pedant. Meen je nu werkelijk dat jou tuin in deze de maat der dingen is? En dan, je ziet van alles, maar het gaat niet om zien, je moet meten. Maar ja het topic gaat over het weer buiten, alsof er ergens anders nog een weer is. Als je een tropische tuin hebt wil ik mijn best doen je te geloven.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vertrouw mijn eigen metingen.

Maar hier in dit bericht staan voor dezelfde maand in 2016 2 berichten.

https://klimaatgek.nl/wordpress/category/wereld-2/

Wanneer je alleen die over temperatuur verhoging wilt lezen, ga je gang.

 

Er zijn ook genoeg berichten die aangeven dat er geen opwarming van de aarde te herkennen is.

Laat de natuur zijn gang gaan, en denk niet, dat wij in staat zijn de temperatuur meer als 0,1 graden te beïnvloeden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertrouw ook bijna alles wat ik zelf doe, zonder heb ik geen leven, maar enige twijfel kan geen kwaad, het is een soort energie die je kan aanzetten om verder te zoeken. En weten of vermoedens zonder grondige onderzoeksrapporten, daar blijf ik ver vandaan. Me dunkt, een thermometer, een regenmeter en het uitblijven van fatsoenlijke onderbouwing, Jezus iedereen lijkt hier zijn eigen expert, maar volgens mij wordt er selectief gezien, gehoord,  (met uitzondering van luisteraar, een pinguin in een T-shirt, daar zijn we binnenkort dus vanaf) ergo, zo´n topic kan doorgaan tot het einde der tijden.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...