Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur geleden, johnno zei:

Ah, daar hebben we het welbekende onderbouwingsargument van Tripleboy weer. Waar heb je het in godsnaam over? Kan ik het nog beter onderbouwen dan uit eigen ervaring te spreken? Waar ben ik de profeet aan het uithangen en waar zie jij verzinsels? Ik moet het verschil leren kennen tussen °F  en °C. Ik heb geen idee waar dat op slaat, maar ik ben er zeker van dat ik dat verschil beter ken dan jij. Ik heb namelijk jarenlang met °F moeten omgaan toen ik in dat land woonde. Als je nu echt niets zinnigs in kan brengen waar het mijn bijdrage betreft, waarom regeer je dan? Op die extremen en nutteloze links zit volgens mij ook niemand te wachten

Altijd maar Fantaseren, vele zaken begrijp je dus ook al niet, uw bijdragen zijn meestal verzonnen, enige onderbouwing of bewijsmateriaal is u vreemd, het bewijs van + 40 graden Celsius in Melbourne halfweg november ( al was het eerst eind november volgens u) heb ook al niet gezien, wat een EXPERT zeggen we dan maar.

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, johnno zei:

Ik ben een beetje bang dat ik vandaag of morgen ziek op bed kom te liggen en medicijnen moet gaan slikken tegen 'linkmoeheid'. Wanneer een link naar iets zinnigs leidt is het allemaal nog niets zo erg, maar wat moet ik met vier maal de weersverwachting voor Melbourne? Om te beginnnen is een 7daagse weersverwachting voor Melbourne compleet zinloos omdat het weer voor die stad net zo moeilijk is te voorspellen als het weer in Amsterdam. Daar komt bij dat Melbourne in heel Australia bekend is om zijn 4 seizoenen in een dag klimaat. Dat betekend dat het om 12 uur meer dan 40 graden kan zijn, en twee uur later is het nog maar 16. Het betekend ook dat, ook al zou die 7daagse verwachting uitkomen, dan wil dat niet zeggen dat het een of twee dagen later niet opnieuw meer dan 40 graden gaat worden. Dus wat wil jij met deze bijdrage nou eigenlijk zeggen, Tripleboy?

 

Waar het om gaat is dat het half November ruim 40 graden was in Melbourne, en ik kan je verzekeren dat dit geen normale temperatuur is in dat jaargetijde.

De links bewijzen dus in viervoud u ongelijk over de temperaturen in Melbourne, uw verhaaltje dat je nadien opdist over de zeer grote verschillen op 1 dag is een falende poging om je gebrekkige kennis over Melbourne en de Meteo aldaar te verbergen, goed verzonnen maar zonder bewijs, en zo valt je masker stilaan af.

 

Een 7 daagse weersvoorspelling voor Melbourne kan, gerenommeerde instituten doen dit allang een veel beter dan u het ooit zal kunnen.

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tripleboy zei:

De links bewijzen dus in viervoud u ongelijk over de temperaturen in Melbourne, uw verhaaltje dat je nadien opdist over de zeer grote verschillen op 1 dag is een falende poging om je gebrekkige kennis over Melbourne en de Meteo aldaar te verbergen, goed verzonnen maar zonder bewijs, en zo valt je masker stilaan af.

 

Een 7 daagse weersvoorspelling voor Melbourne kan, gerenommeerde instituten doen dit allang een veel beter dan u het ooit zal kunnen.

 

Misschien is het je ontgaan, maar ik heb een flink aantal jaren in Melbourne gewoond. Met andere woorden, ik weet dus waar ik over praat, en heb geen enkele moeite dat te onderbouwen. Maar gezien het feit dat ik dat volgens jou ook wel zal hebben verzonnen laat ik het hierbij.

 

"Laat hem maar", zei mijn moeder vroeger vaak, "hij is niet wijzer".  Was toch eigenlijk wel een goed advies.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is deze wedstrijd "ver plassen" nu voorbij, of gaat het er nu om wie de langste heeft?

 

Wat een gezeur, het klimaat veranderd, big deal.

We kunnen er niets aan doen en onze nakomelingen ook niet.. Feit is dat er wel iets gedaan moet worden aan technologische ontwikkelingen en het antwoord ligt bij de burgers.

Burgers die het liefste moord en brand schreeuwen en als een kip zonder kop in de rondte rennen en verder geen actie ondernemen en gewoon al schreeuwend om het milieu achterover gaan liggen en kijken of er iets veranderd..

 

...veranderd er niets? Oh, harder schreeuwen en misschien demonstreren, want dat schijnt te helpen..

 

Terwijl wij hier elkaars hersenen in slaan, schiet die puber uit noord-korea nog wat raketten af, wordt er in syrie en irak met bommen gesmeten door alle partijen, en steekt men in Brazilië en Argentinië het regenwoud in brand om plaats te maken voor bouwgrond.

Dat gebeurd ook in Indonesië en vast in veel meer landen, want europa gaat CO2 bestrijden die elders in de wereld twee keer zo snel de lucht in wordt gestuurd..

 

Hallo? Luistert er iemand??

 

De regenwouden in zuid amerika is interessant, want niemand schijnt te begrijpen dat de boeren daar landbouw grond maken omdat wij hier vlees en , jawel,  groenten willen eten!

De contracten zijn getekend door onze regering zodat wij vlees en groenten importeren, dus onze boeren moeten weg vanwege CO2 en zijn overbodig...

...aan de andere kant van de aardbol.......enfin..Ik zei het al..

 

Gaat er iemand wakker worden?? Hallooooo!!!!!!!!

 

Ga lekker demonstreren en roeptoeteren over klimaatverandering, er zijn volgens mij belangrijkere dingen...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@drz is wakker geworden ,goede morgen

 

er moet inderdaad iets gebeuren de EU heeft al voor ons het hef in handen genomen.

3 uren geleden, luisteraar zei:

 

Ales moet hernieuwbaar zijn

Atoom centrales is al uit den boze verspleten uranium is niet meer hernieuwbaar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, johnno zei:

Misschien is het je ontgaan, maar ik heb een flink aantal jaren in Melbourne gewoond. Met andere woorden, ik weet dus waar ik over praat, en heb geen enkele moeite dat te onderbouwen. Maar gezien het feit dat ik dat volgens jou ook wel zal hebben verzonnen laat ik het hierbij.

 

"Laat hem maar", zei mijn moeder vroeger vaak, "hij is niet wijzer".  Was toch eigenlijk wel een goed advies.

Kom met een "Bewijs" van die hoge temperaturen in November en we zijn klaar, voorlopig ontbreekt dat dus, ook heb je er duizend jaar gewoond.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tripleboy zei:

Kom met een "Bewijs" van die hoge temperaturen in November en we zijn klaar, voorlopig ontbreekt dat dus, ook heb je er duizend jaar gewoond.

Je bent aan het trollen of je leeft in een parallelle wereld a la Trump. In ieder geval spreek je niet de waarheid. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Eduard07 zei:

Je bent aan het trollen of je leeft in een parallelle wereld a la Trump. In ieder geval spreek je niet de waarheid. 

Dus als de lokale krant beschrijft wat er feitelijk aan de gang is, en ik laat jou dat lezen, dan lieg ik?

 

Ik wacht al dagen op je "Krant", laat je deze nog eens lezen, of ben je aan het trollen, de link die je gaf was echter maar een voorspelling, concrete meetgegevens graag over hoe het geweest is in november.

 

"Wat er aan de gang is", stop met dat Fantaseren, ik heb de links met de feitelijke bewijzen hoe het tot nu toe daar is verlopen in de maand november al uitvoerig gepost, wetenschappelijke metingen zijn blijkbaar niet aan u besteed, hoezo Waarheid.

 

Uw waarheden kennen we ondertussen hoor, als ik naar uw betrouwbare bronnen vraag, die je zelf verzint, dan komt er niets uit de bus, wel ga je dan persoonlijke aanvallen doen, heel zielig, en ook ongewenst op dit Forum.

 

Bij herhaling leg ik klacht neer.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een berichtje speciaal voor de mensen die altijd zo graag bewijzen zien.

Het is in een link verpakt, dus het moet bij op z'n minst een van ons zonder meer in de smaak vallen.

En voor het bericht in twijfel wordt getrokken, The Age is een van de meest betrouwbare kranten van Australia.

Lees vooral ook nog even het commentaar helemaal onderaan het bericht.

 

https://www.theage.com.au/national/victoria/wild-weather-wreaks-havoc-in-melbourne-as-temperature-soars-to-november-record-20191121-p53ctm.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, johnno zei:

Hier een berichtje speciaal voor de mensen die altijd zo graag bewijzen zien.

Het is in een link verpakt, dus het moet bij op z'n minst een van ons zonder meer in de smaak vallen.

En voor het bericht in twijfel wordt getrokken, The Age is een van de meest betrouwbare kranten van Australia.

Lees vooral ook nog even het commentaar helemaal onderaan het bericht.

 

https://www.theage.com.au/national/victoria/wild-weather-wreaks-havoc-in-melbourne-as-temperature-soars-to-november-record-20191121-p53ctm.html

Lijkt me heel duidelijk maar..... de kaars en de bril, je weet wel....;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...