Ga naar inhoud


RTL lounge weg?


Korretje

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Mimisiku:

De picons moet je weer gaan renamen, opslaan en op alle ontvangers plaatsen. En dat is best irritant... Maar goed... alles voor de hobby..

Is de naam van de zender veranderd dan?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met een druk op de knop "zenderlijst vernieuwen" zitten alle zenders op mijn Samsung tv in Spanje ook weer goed. Slechts 1 minuut werk. Niks geen Canal Digitaal bakkie.

 

Het blijven rare vogels bij Canal Digitaal. Zo'n zenderwijziging is natuurlijk al lang van de voren gepland. Vreemd dan toch dat je zo'n wijziging van andere sites moet vernemen en dat ze op hun eigen site nog niets over een verandering hebben staan.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alex1970

Nee, de naam is gelijk gebleven. Alleen de service reference is uiteraard gewijzigd. Dus het picon moest ik renamen. Ik gebruik geen snp maar srp picons...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sprietje:

Met een druk op de knop "zenderlijst vernieuwen" zitten alle zenders op mijn Samsung tv in Spanje ook weer goed. Slechts 1 minuut werk. Niks geen Canal Digitaal bakkie.

 

Het blijven rare vogels bij Canal Digitaal. Zo'n zenderwijziging is natuurlijk al lang van de voren gepland. Vreemd dan toch dat je zo'n wijziging van andere sites moet vernemen en dat ze op hun eigen site nog niets over een verandering hebben staan.

Hier ook no problems

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mimisiku:

@Alex1970

Nee, de naam is gelijk gebleven. Alleen de service reference is uiteraard gewijzigd. Dus het picon moest ik renamen. Ik gebruik geen snp maar srp picons...

 

Met snp had je dus dat probleem niet gehad. Snap nog steeds niet waarom iemand nog srp wil blijven gebruiken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...