Ga naar inhoud


de waterstofketel, nu nog het waterstof!


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei Big fellow:

Uiteraard is dit een harde, maar wel duidelijke, vraag...  Ik neem aan dat de meeste mensen voor een 2nd opinion gaan, en als die terugkomt geloof je het wel denk ik. Of blijf je zoeken naar eentje die zegt dat het wel meevalt, en dat de anderen ernaast zitten?

 

En wat nou als die second opinion, uiteraard ook een wetenschapper, zegt dat het allemaal gel..l in de ruimte is? Wie ga je dan geloven? Of ga je zelf je verstand gebruiken?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 minuten geleden zei Big fellow:

Denk niet alleen aan CO2 maar ook aan Freon etc

 

Hoezo Freon?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Psychosammie:

 

Hoezo Freon?

Fluorkoolwaterstof dan? (Freon was de handelsnaam ) Of hebben de koelmiddelen geen invloed gehad op de opwarming versnelling?

8 minuten geleden zei Psychosammie:

 

En wat nou als die second opinion, uiteraard ook een wetenschapper, zegt dat het allemaal gel..l in de ruimte is? Wie ga je dan geloven? Of ga je zelf je verstand gebruiken?

Leg dat eens uit wat je bedoelt... De second opinion nadat een groep doktoren een diagnose hebben gesteld, tegenover 1 andere diagnose...?  Ga je dan uit van "best case" scenario of "worst case" scenario?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. Alleen op het gat in de ozonlaag dat ook al een Hoax bleek. Net als zure regen trouwens :rolleyes:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Psychosammie:

Nee. Alleen op het gat in de ozonlaag dat ook al een Hoax bleek. Net als zure regen trouwens :rolleyes:

Dan verschillen jij en ik duidelijk van mening.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het doet mij altijd denken aan die bekende Belg, Urbanus.

 

Die staat naast het weiland en ziet de boer poeder op zijn land strooien.

Awel boer, waarvoor is dat poeder?

 

Dat is tegen olifanten zegt de boer.

 

Tegen olifanten, maar boer, er zijn hier toch helemaal geen olifanten?

 

Waarop de boer zegt, goei poeder, goei poeder!

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou ook rekening met nep-wetenschappers.

Zo publiceerde een religieuze "universiteit" in de VS nog niet eens zo heel veel jaren geleden een foto van een schoenafdruk in steen naast een trilobieten-fossiel om aan te tonen dat evolutie apekool is en dat de aarde maar 6000 jaar oud is en dat OLH dus de hele hap gemaakt heeft in die bekende 6 dagen..

Ik heb hier al meermaals aangegeven hoe je serieuze wetenschappelijke artikelen kunt scheiden van flut, maar dat is aan velen helaas niet besteed.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er peer reviewed onderzoeken zijn gedaan, meerdere malen, met dezelfde uitkomst, dan hecht ik waarde aan de uitkomst. Wetenschappers die daar niet aan meedoen, het peer review proces, probeer ik te negeren. Er zijn ook veel pseudo wetenschappers die van alles beweren, maar niets kunnen bewijzen (overtuigend genoeg om andere wetenschappers te overtuigen!).

Met de hele opkomst van het internet is dit allemaal explosief toegenomen, en worden er heel veel onzin dingen als waar aangenomen... Immers het staat op internet dus moet waar wezen! 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Big fellow:

Als er peer reviewed onderzoeken zijn gedaan, meerdere malen, met dezelfde uitkomst, dan hecht ik waarde aan de uitkomst.

 

Daar zit nou juist het zwakke punt van jouw betoog. Er zijn namelijk ook peer reviewed onderzoeken die het tegengestelde aantonen. Degene die het hardste schreeuwt krijgt gelijk.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Psychosammie:

 

Daar zit nou juist het zwakke punt van jouw betoog. Er zijn namelijk ook peer reviewed onderzoeken die het tegengestelde aantonen. Degene die het hardste schreeuwt krijgt gelijk.

Kan je mij dan op weg helpen met links naar peer reviewed onderzoekenIk sta altijd open voor nieuwe kennis....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

😁😎

 

Gaan ze dat met olie genereren?

 

Ik wacht trouwens al meer dan een half jaar op die serieuze peer reviewed onderzoeken die aantonen dat er geen ozongat of zure regen en zo was of is.

En evt. ook dat de aarde plat is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waterstofgas in huis lijkt me een gruwelijk gevaarlijke oplossing! Waterstof ontbrandt zeer snel (en volledig). Denk dat daar nog veel sneller en hevigere explosief van komen dan met methaan.... Eigenlijk moet je gas in huis helemaal niet meer willen....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...