Ga naar inhoud


Storingen bij RTL Lounge


Jim87

Aanbevolen berichten

Heb net eleven 1 - 15 minuten op gehad en ook geen storing gezien.

Maar zoals voorheen reeds gerapporteerd, de storing is heel onregelmatig.

 

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook bij mij regelmatig blokvorming, vooral onderste helft van het scherm. Signaal 15.5 dB.

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu bij "Het zonnetje in huis" alleen maar storing.. Audio mist frames, storing in onderste helft.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zit even te kijken, gemiddelde bitrate 1600, af en toe zie ik die bitrate naar 0 terugvallen.

De vraag is of dat de bitrate viewer is, of de stream.

 

Heel soms zie ik wanneer de bitrate viewer 0 aangeeft een verstoring van het beeld.

Ik kijk met een 4k ontvanger, welke uiteraard een behoorlijke video buffering heeft, wat zou kunnen verklaren waarom ik bijna geen beeldverstoringen zie.

 

Andere programma's op deze transponder hebben tot zover mij bekend geen beeldverstoringen.

 

De audio stream blijft constant op 159 kb.

 

 

Verder is op mijn scherm het formaat fout, 4/3 is verkeerd opgeblazen naar 16/9 en de beeldkwaliteit is bagger.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een Canal Digitaal probleem. Diverse ontvangers getest (DM8000, DM525-Combo, VU+ Zero 4K en de test HD60... Geen ontkomen aan...

Saillant detail: op de officiële M7-MZ101 echter géén last!! Wellicht dus een pesterijtje van CDS om je te bewegen om hun hardware te gaan gebruiken... Ik kan me uit de geschiedenis nog terughalen dat ze dat ook eens met Discovery hebben uitgevoerd....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...