Ga naar inhoud


Canal Digitaal via glasvezel ( voor abonnementen in Nederland)


astro iris

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De reden daarvoor ontgaat mij even.

De Canaldigitaal app werkt ook in het buitenland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Penthe:

App werkt niet onder Android TV of je nu in Nederland zit of niet. Maar glasvezel is Nederland gebonden aangezien de providers niet over de grens internet aanbieden.

Raar dat ze dan een reclame sturen over de grens. is waarschijnlijk andere formule dan de Canal Digitaal app die ik hier op mijn laptop heb staan. trouwens ik heb maar 1 Fox sport zender en in dit aanbod zitten er drie in Basis HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 uur geleden zei Penthe:

App werkt niet onder Android TV of je nu in Nederland zit of niet

Op mijn android telefoon en tablet kijk ik toch gewoon naar de CD app, of ik nu in Nederland zit of in het buitenland.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze manier van TV distributie is helemaal niet nieuw. Dit doen ze al jaren.

 

Voorheen had ik een Alles in 1 abonnement via Tweak. Op dat moment had Tweak een IP-tv platform in eigen beheer, dit hebben ze inmiddels overgedaan richting CD.

 

Er zijn drie manieren van distributie.

1) Satelliet (ieder wel bekend)

2) Web-TV + SmartTV App & IOS + Android mobiele app. >> Streams zijn point to point van het TV platform naar jou device en werkt via elke provider en ook via mobiel internet.

3) Settop Box >> Streams zijn multicast en worden in hogere resolutie (tov optie 2) gestreamed naar de netwerken van de genoemde partners.

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze actie is maar heel beperkt uitgerold. Je moet maar net in het gebied wonen van één van die zes internetproviders. Bij mij is dit pakket niet leverbaar volgens de postcodecheck. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noordzee:

Deze actie is maar heel beperkt uitgerold. Je moet maar net in het gebied wonen van één van die zes internetproviders. Bij mij is dit pakket niet leverbaar volgens de postcodecheck. 

 

Inderdaad, enkele postcodes ingegeven en heel weinigen kunnen hiervan genieten. Misschien is de bedoeling van Canal Digitaal dit in de toekomst uit te breiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe,

 

 

Citaat

Lijkt me logish enkel in Nederland als het via glasvezel gaat.

 

 

Via glasvezel ?

 

Ik noem geen naam van landen maar, Noord, Oost, Zuid en West is voldoende lijkt me.

O ja, ongeveer 8 - 10 jaar geleden.

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei astro iris:

Inderdaad, enkele postcodes ingegeven en heel weinigen kunnen hiervan genieten. Misschien is de bedoeling van Canal Digitaal dit in de toekomst uit te breiden.

Canaldigitaal breid zelf niks uit, ze huren gewoon de lijn van KPN zoals ze nu al met adsl/vdsl doen.

Zelfs KPN legt hier in de regio geen glasvezel meer uit, dan doen andere dubieuze bedrijven, als ze tussendoor niet failliet gaan.

En die huren waarschijnlijk ook gewoon bij kpn een gedeelte van het bestaande glasvezel netwerk om te koppelen en zo onbekende providers te hosten.

KPN zit in ieder geval niet in het buitengebied op het glas hier.

KPN is veel meer geïnteresseerd in het 5G netwerk, hoeven ze in ieder geval niet door de grond

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...