Ga naar inhoud


Zender lijst ingeladen , kanalen weg


freddy

Aanbevolen berichten

Heb vanmorgen nieuwe zendelijsten ingeladen omdat mijn sat 801 receiver raar deed

Mijn probleem is nu dat er kanalen missen bv 50 en 52 zijn aanwezig maar 51 is verdwenen uit de lijst en zo zijn er meer weg 

Toets ik 51 in op de afstandsbediening krijg ik een lege blauwe balk die na korte tijd dan overspringt naar 50 of 52 

Hoe krijg ik die missende kanalen terug in de lijst

Link naar reactie
Delen op andere sites


Verbluffend dat die überhaubt nog werkt :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er ook nog een staan, vorige week nog eens aangehad, moet zeggen dat beeld men name in sd kwaliteit beter is dan menig enigma2 ontvangers, ook HD kwaliteit lijkt beter

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste nieuwe zenderlijst staat op de site van Canal Digitaal: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/klanten/hd-sd-zenderlijst.pdf

 

Er zal binnenkort wel weer een nieuwe zenderlijst komt omdat de Spaanse zenders TVE Internacional en 24 Horas nu uitzenden op de Hotbird in HD i.p.v. op de Astra 19,2.

Nieuwe zenderlijsten komen bijna altijd op dinsdag.

A.s. dinsdag is 24 dec. de dag voor kerst???

Volgende week dinsdag is oudjaarsdag????

Toch zeker dinsdag 7 jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

De laatste nieuwe zenderlijst staat op de site van Canal Digitaal: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/klanten/hd-sd-zenderlijst.pdf

 

Er zal binnenkort wel weer een nieuwe zenderlijst komt omdat de Spaanse zenders TVE Internacional en 24 Horas nu uitzenden op de Hotbird in HD i.p.v. op de Astra 19,2.

Nieuwe zenderlijsten komen bijna altijd op dinsdag.

A.s. dinsdag is 24 dec. de dag voor kerst???

Volgende week dinsdag is oudjaarsdag????

Toch zeker dinsdag 7 jan.

Zal toch wel niet de Spaanse zenders TVE Internacional en 24 Horas zitten nog tot 29 Feb 2020 op de Astra 19.2 dan is het niet leuk van Canal Digitaal ze nu al uit de zenderlijst te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, HG5812 zei:

Hallo.

 

Op positie 51 zit een iptv zender; die kun je met een sat801 niet ontvangen.

Okay daar zat RTL crime op en is dus nu ineens weg 

Begrijp dus dat er een nieuwe ontvanger moet gaan komen 

Belachelijk deze is nog geen 4 jaar oud

20 uren geleden, Mimisiku zei:

Verbluffend dat die überhaubt nog werkt :)

Hoezo???

Ding is 4 jaar oud en door canaal digitaal  aan mij verkocht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De introductie van de Sat 801 was in het jaar 2012.

Na 8 jaar is deze ontvangen niet in staat met nieuwe technieken zoals iptv om te gaan, iets waar men in 2012 nog geen weet van had.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, stevenvc19 zei:

Sprietje,

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om te vragen wat de "monitor" tv zenders zijn op het einde van de CD zenderlijst? 

 

Ik zou het niet weten, ik weet alleen dat ik die zenders niet kan ontvangen. Het is een aantal jaren geleden begonnen met 2 zenders en het zijn er in de loop der jaren steeds meer geworden.

Ik denk dat het zenders zijn die door worden verkocht aan derden (kabelmaatschappijen e.d) maar wie het weet mag het zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...