Ga naar inhoud


Formule 1 in 2020


D.Quijote

Aanbevolen berichten


Ferrari is uiteraard voor. De enige reden waarom Mercedes tegen is, is omdat de 7e kampioenschap van Lewis in het geding kan komen.

Nou, ik ben bij voorbaat al voor als Lewis dit keer geen kampioen gaat worden.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Komt het oude presentatie team van Top Gear terug?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er geen andere topics om negatief te gaan doen?

Voor elke sport bestaan er liefhebbers en hoe vreemd genoeg het klinkt, ook voor de Formule 1 dus verpest het nou niet voor een ander.

 

Formule 1 is een soort van 'soap'. Het verhaal er omheen is vaak net zo spannend als de race zelf.

Zelfs vrouwen zijn steeds vaker fan van de Formule1.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, maar de F1 is geen soap maar echt en beter dan elke soap. Maar de huidige eigenaren willen de boel veranderen in een soort Disney familie entertainment show, en tijdens dit procces alle traditie afbreken.

 

Maar ik wil geen gladde amerikaanse braakshow, maar het echte leven........Die Yanks vinden gridgirl not decent. Maar mocht er ooit een coureur dood uit zijn wagen getrokken worden? Niets laten zien en een Pampers reclame in de plaats?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, daar heb je wel een goed punt. Daar moet ik je wel gelijk in geven.

...maar ja, Amerikanen he.. geld geld geld... Bedrijven opkopen, uitzuigen en de restanten lozen..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het artikel zal een geromantiseerd stukje journalistiek zijn, maar dat neemt niet weg dat ik het geweldig vind en vol verwachting uitkijk naar de eerste race! 🤩

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, drz zei:

Dat is toch wel opmerkelijk als de fabrieken dicht zijn geweest..

Zullen ze al die tijd dan met een fabrieksmotor gereden hebben?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...