Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


Ter info en wellicht voor de mensen met kinderen/pubers, de koorts van de jongste ( ze is onderhand net zo lang als ik ben) is aardig gezakt en loopt alweer in de rondte. 
Alleen nog het kuchje en de hese stem herinnert nog aan de dagenlange koorts. 
Hoogst waarschijnlijk geen corona maar een gewone griep...en die heerst momenteel ook.

Niet te snel in paniek raken dus..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar verhouding als ik het artikeltje lees was dat sars veel linker tov nu? 

 

Maar dat moet jezelf bedenken natuurlijk, de meeste lezers zullen erover heen lezen en als zoete koek de niet volledige of objectieve informatie lezen. En zo is het hoe de media dus werkt en met name de 'grote' jongens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De media bespeelt mij iets te makkelijk het grote , niet nadenkende, publiek.

De overheid maakt hier ook maar al te graag gebruik van..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp jullie gesprek niet helemaal.

Het gaat hier toch gewoon om een constatering dat er veel meer besmettingen en meer doden zijn dan met Sars? Dus dat dit virus gevaarlijker lijkt te zijn.

Ik zie daar absoluut geen tenenkrommende stemmingmakerij in. 

Tenzij je wilt beweren dat het slechts om zoiets als een verkoudheidje gaat en de Chinezen gek zijn, net als de WHO en al die anderen die het wel serieus nemen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, drz zei:

Ter info en wellicht voor de mensen met kinderen/pubers, de koorts van de jongste ( ze is onderhand net zo lang als ik ben) is aardig gezakt en loopt alweer in de rondte. 
Alleen nog het kuchje en de hese stem herinnert nog aan de dagenlange koorts. 
Hoogst waarschijnlijk geen corona maar een gewone griep...en die heerst momenteel ook.

Niet te snel in paniek raken dus..

 

Fijn te lezen en ze is dus al een oudere jongere, tenzij jij qua lengte nog op een hoge kruk aan de eettafel moet.🙂

Waarschijnlijk was het wel een corona-virus, nl. een zware verkoudheid. Tenzij alles haar zeer deed, dan was het geen corona-virus maar een griepvirus.

Want die gaan iedere winter rond.

Daarom neem ik jaarlijks de cocktail-prik met de meest waarschijnlijk verwachte varianten . Bijkomend voordeel is dat ik nog immuun ben als er eentje langskomt die 5 jaar geleden verwacht werd maar toen niet kwam en dit jaar onverwacht wel. Een van de weinige/vele voordelen van ouder zijn dat je de prik gratis krijgt ook al kom je sowieso aan je eigen risico.

Maar idd. niet te snel in paniek raken maar alles wel goed in de peiling houden, zeker bij je kinderen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2020 om 19:46, minplus zei:

 

.... Tenzij alles haar zeer deed, dan was het geen corona-virus maar een griepvirus.
 

Ze had geen spierpijnen of iets dergelijks.. Gewoon koorts voor een dag of drie en schommelend tussen de 38.7 en 40.1.

Hoesten, veel niezen, wat ik nu inmiddels ook doe, en dat was het eigenlijk.

 

38 minuten geleden, minplus zei:

Inmiddels meer dan 40.000 bekende zieken en ruim 800 doden.

En tigtig zieke geesten in dit land die rotzooi uitspuwen naar mensen met een Aziatisch uiterlijk. Wat een waan- en stompzinnigen. Rijp voor een inrichting.

Je weet onderhand toch wel dat het merendeel van de nederlandse bevolking uit zeikerds, imbecielen en uit lui met tenen van een meter lang bestaat?

Echt een volkje van "retards"..

Vele verdrinken in hun eigen gelijk, zijn allemaal hypocriete moraalridders en staan gelijk klaar om iemand te veroordelen.

..moet ik nog doorgaan? :D

 

Edit:

Ik zal tevens mijn eigen reactie nuanceren door te zeggen dat er heel veel gefrustreerde nederlanders rondlopen, die graag hun onvrede uiten op anderen..Al dan niet bewust.

Wet kunnen ook ongeveer wel inschatten waar die frustratie vandaan zou kunnen komen.. (iets met poli  en tiek)

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel? -En men vraagt steeds, waar was je, wie kwam je tegen? -Een andere onbekende in een ruimte die je niet begroet hebt kan ook geniesd of gekucht hebben. Hoe ver vliegt dat, evtl via de airco en snel?

 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een incubatietijd van 1 a 2 weken is dat een behoorlijke aanslag op het menselijk biologisch werkgeheugen. 😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...