Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


  • Moderator

laten we hopen dat het niet meelift met het carnaval feestgewoel.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook niet waarom het zo maar willekeurig in een land opduikt. Minstens heb je toch een stempel in uw reispas. Zo kan men uw telkens wegsteken zoals men met huisdieren doet(ver land).

Of zijn er die binnengesmokkeld zijn?

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpel. Je komt iemand tegen die uit Italië terugkomt en daar iemand heeft gesproken die een week eerder met iemand zat te eten in Japan die in een supermarkt is geweest in Korea en daar ......, enzovoort

 

Het kloten met dit virus is dat het nieuw is en dat je het kunt verspreiden zonder dat je ook maar ergens last van hebt.

 

Bijna net zo'n geniaal geval als het HIV-virus.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brussel is een organisatie van zakkenvullers en egotrippers, die doen niets.


De incubatietijd van het virus ligt inmiddels tussen de 2 en 4 weken, in die periode kun je zonder dat je er zelf last van hebt anderen het virus bezorgen.....of van iemand krijgen.

 

Het toeval wil dat ik afgelopen week eens heb bijgehouden hoeveel mensen in heb ontmoet en gesproken heb..

Dit na een discussie over het virus op een bijeenkomst twee weken terug.

123 mensen in één week!
Wanneer ik dat virus bij mij zou dragen, wat best mogelijk is, dan zijn deze mensen dus besmet en geven zij het virus minimaal door aan 246 mensen, aangenomen dat deze een partner, kinderen of vrienden hebben.

Enfin, reken maar uit.

 

Overigens best grappig om eens bij te houden hoeveel mensen je in een week tegenkomt en spreekt....dat zijn er meer dan je denkt.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze voormiddag viroloog Marc Van Ranst aan het woord geweest in De zevende dag. Is stilaan een pandemie aan het worden verklaarde hij. Je kunt voorzorgsmaatregelen nemen door bvb je handen te wassen en mensen die hoesten te vermijden.  Ja zeg, dan heb ik het zweten, verleden week in supermarkt kassierster die niets anders deed dan snotteren en hoesten. Probeerde nog adem in te houden, maar duurde te lang eer ik alles had afgehandeld , dan toch maar even...zuchten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...