Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het begint al vroeg in het jaar koud te worden.

Vanochtend bij zonsopgang 2,7 graden!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is 's nachts toch wel nog veel te warm voor de tijd van het jaar => 11 graden hier als verwachting de hele komende week. Dus die warmte komt ook inderdaad uit het zuiden hierheen.

 

1999

Quote

Herfst bij de zachtste drie van deze eeuw

Gemiddeld over de drie herfstmaanden bedroeg de temperatuur in De Bilt 11,6 °C terwijl het langjarig gemiddelde 10,2 °C is. Hiermee komt deze herfst samen met die van 1982 op de tweede plaats in de rij van warme herfsten van de eeuw. Nog warmer was de herfst van 1969 met 11,7 °C. Van de afzonderlijke maanden was september met 17,4 °C tegen 14,0 °C normaal, de warmste september in bijna 300 jaar, oktober had met 10,6 °C tegen 10,5 °C een vrijwel normale temperatuur en november was zacht met gemiddeld 6,7 °C tegen 5,9 °C normaal.
Er kwamen 24 warme dagen voor (max. temp. tenminste 20 °C) tegen 11 normaal. Op zes dagen daalde de temperatuur in De Bilt tot beneden het vriespunt; gemiddeld telt de herfst acht vorstdagen. Plaatselijk in het oosten van het land was 16 oktober de eerste vorstdag van het seizoen. In De Bilt kwam het kwik voor het eerst op 13 november onder nul.

 

2020

Quote

Met een gemiddelde temperatuur van 11,8 °C  tegen 10,6 °C normaal was de herfst zeer zacht en goed voor een vierde plaats in de lijst warmste herfstseizoenen.  Ook alle afzonderlijke maanden waren te warm/zacht; september was warm met gemiddeld 15,2 °C tegen 14,5 °C normaal en oktober vrij zacht met 11,3 °C tegen 10,7 °C normaal. November was zelfs zeer zacht met 8,9 °C tegen een klimatologisch gemiddelde van 6,7 °C.

 

weet niet of ik me druk moet maken over die energieprijsstijgingen...

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

weet niet of ik me druk moet maken over die energieprijsstijgingen...

Inderdaad eerder over de reeds betaalde voorschotten bij bepaalde leveranciers..🤔

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2021 om 08:00, Sprietje zei:

Zwoele nachten in Spanje.
Hier in Zuid-Spanje zijn momenteel de nachten behoorlijk warm. Nu om 08.00uur is het net iets boven de 20°C en dat is ook zoals de weersverwachting aan geeft voor vandaag en morgen. Maandag wordt het zelfs 22°C om 08:00uur.

 

 

Zou mij toch echt te koud zijn. 😂

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier de komende dagen minima rond de 3 en maxima rond de 11 graden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Thuis is het op dit moment 16 graden.

 

Het station in mijn tuin in Frankrijk geeft op dit moment bijna 21 graden aan.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...