Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Ik controleer altijd even de weersverwachting van Sprietje. 😁

Nou Spriet...maak je borst maar nat en geniet er maar van want het wordt toch echt onaangenaam bij jou daarzo. En die 23,5 graden zie ik nergens.

Als ik zo naar morgen kijk dan plenst het daar behoorlijk en dan de rest van de week is ook maar behelpen. 11° C overdag en 4°C minimum.

De dekens staan klaar voor je..! 😂

 

grafik.thumb.png.1e1f246e2a2834b74c53247084c1e7ca.png

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het weer in Costa Calida nu:

En moet ik daarvoor naar Spanje...? Nee...niet veel beter dan in NL en daarvoor zoveel km daarheen karren?

Van 8°C tot 4° C ?  Gewoon kou-kleumen.

En we hebben zelfs 230 volt!  Zonder op - en en neer- geneuzel.
Nee, geef mij maar het weer in de Emiraten...toch wel wat beter hier....!  😂

Spriet.... waarheen met de dekens?

 

grafik.thumb.png.1c497459502a0e2722fb1f9a1d89718e.png

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote hitte nu ook weg hier in Dubai maar nu kunnen we naar buiten wandelen en de temperatuur van de zee is ook aangenaam om te zwemmen.

Het is prima uit te houden..Nog 2 -3 maanden en dan breekt de hel weer los. 😂

 

grafik.thumb.png.8560c27723546ae036e5211357984a71.png

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat eerst te denken aan een causaal verband met de gesloten zwembaden wegens corona.

Maar in dit geval hoorde ik de naam van ene Wim Hof vallen. Het water was 3 graden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was vanmorgen zo mistig dat ik moest rijden op de navigatie om te kunnen zien waar ik was.

In de buurt van Wilnis zag je echt geen hand voor je ogen, ik moest daar buiten de bebouwde kom zijn maar was elke oriëntatie kwijt.

Het was alleen een kwestie van de auto binnen de witte lijnen houden en als de navi aangaf dat er een afslag moest zijn dan nog voorzichtiger rijden.

Eenmaal op de golfbaan aangekomen waren er ook maar weinig die aan het golfen waren want vanaf de tee kon men alleen maar raden waar de green was, zien waar die ergens lag was pas mogelijk als ze al halverwege waren.

Dus heerlijk rustig kunnen werken zonder rekening te moeten houden met het afstand bewaren oid. telkens aan de kant te moeten omdat men er anders niet met golfkarretjes langs kan enz.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel in noord Nederland helder en rustig weer bij 6 graden.

Het lijkt een zonnige dag te worden. De barometer staat al een paar dagen opvallend hoog.

 

(@Tonski:   Zwemmen in ijskoud open water steeds populairder | 1Limburg | Nieuws en sport uit Limburg ) 😁

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

doctor Kneip wist al een tijdje van ijskoud water, die vond het overigens wel belangrijk dat het schoon water was :grin: en niet de Maas met al die olieresten erin

Moet inderdaad toegeven dat het water in Groningen (regelmatig gemeten) behoorlijk schoner is geworden de laatste 10 jaar en daarmee prima geschikt om er een duik in te nemen.

 

Het beloofde zonnetje kwam trouwens pas later in de middag vandaag. 

Het bleef  lange tijd licht bewolkt en ondanks de 8 graden voelde het "waterkoud" aan (no pun intended 😁 )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet erkennen dat ik midden jaren 60 in de Maas gezwommen heb. Wilde richting overkant maar toen er een nogal groot schip aankwam maar omgekeerd. Was wel in de zomer en was lekker en heb er voor zover ik weet niets aan over gehouden behalve een goede herinnering.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...