Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

@Eduard07 aan het water, ja hier heeft de mosasaurus nog rondgezwommen in het late krijt tijdperk

http://meteomaastricht.nl/

 

4 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik zie me al zitten te koukleumen. 

 

aan de overzijde zijn er oudjes die hebben zelf in de zomer de verwarming aan

aangepast door Tonskidutch
reactie op

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op RTVNoord voor de komende 24 uur:

 

De zaterdag begint met kans op mistbanken. Als de mist verdwenen is, doet de zon goed haar best. Met een zwakke tot matige oostelijke wind wordt het een graad of 15, 16. In de nacht 2 tot 4 graden en mogelijk grondvorst. Er gaat opnieuw mist ontstaan. 

 

Die verwarming zou bij jou thuis dus de komende nacht ook aanslaan, Tonski. "Stookseizoen" of niet. 

 

En bij oostenwind voelt 16 graden niet echt als 16 graden.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Sprietje zei:

Ik heb geen klagen. 

Misschien komende zomer weer, als bij jou de temperatuur het dubbele is van vandaag.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Die verwarming zou bij jou thuis dus de komende nacht ook aanslaan, Tonski. "Stookseizoen" of niet. 

 

Dat zie je verkeerd. 

Als het nog stookseizoen is maar buiten al 25 gr. C, dan staat bij Tonskidutch de verwarming nog gewoon aan. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouwlief had de kamerthermostaat op 19 graden gezet voor het kattentuig. Vandaar dat aanslaan.

Gisteravond de open haard maar even flink opgestookt en dus was het vanmorgen vroeg nog 20 graden en dat liep gedurende de dag op naar 22.

Dacht zonet "ik haal de as er even uit met de sneeuwschuiver en mik hem elders" maar het bleek nog te gloeien.

Verklaart waarom de schoorsteen nog warm aanvoelde.

Vrouwlief vertelde dat er een hittebestendige openhaard-stofzuiger op de markt is, maar iets zegt me dat ik zoiets beter hier niet kan gebruiken.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De koudste nacht dit jaar was vandaag precies 8 maanden geleden.

Op 11 februari was het op mijn weerstation -12,6 graden C.

 

de warmste dag dit jaar, 18 juni, 34,3 Graden C.

 

Deze maand was de laagst geregistreerde temperatuur 10 10 oktober, 3,3 Graden C.

 

Het wordt steeds kouder!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2021 om 17:36, minplus zei:

Vrouwlief vertelde dat er een hittebestendige openhaard-stofzuiger op de markt is, maar iets zegt me dat ik zoiets beter hier niet kan gebruiken.

of een Kärcher hogedruk spuit

:grin:

 

Ik vind het eigenlijk best wel lekker Screenshot_38.thumb.jpg.50be3e1234a71d62a53311cf583af5bc.jpg

 

TYPISCH Nederlands weer

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Rond zonsopgang tikte de thermometer hier 0,9 graden C. aan.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2021 om 18:20, cookie monster zei:

Rotweer , snipverkouden , miljaar !! 😡

Nou ben ik weer beter 🙂

Hier buiten is het momenteel niet echt koud , wel nat !! 😥

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...