Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

 

Een zwakke burgemeester die zich laat ringeloren door voetbal'fans'. 

https://www.nu.nl/binnenland/6079787/burgemeester-tilburg-verantwoordelijkheid-schenden-coronaregels-ligt-bij-fans.html

,,Het risico is voor hen, ze hadden zich aan de regels moeten houden”, aldus Weterings.

Voelt zich niet verantwoordelijk voor andere burgers... die de komende dagen worden besmet door voetbalfans.

 

Femke Halsema is nu lang niet zo erg meer... ze zal wel blij zijn.

 

Weterings is ook voorzitter van de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant. De locale drugsmaffiosi steken zo'n type makkelijk in hun zak.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Zunigkyk zei:

Femke Halsema is nu lang niet zo erg meer... ze zal wel blij zijn.

Verschil nog wel: Femke stond erbij/tussen en keek ernaar/deed mee.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Penthe zei:

Het gaat nog erger worden en een stuk gevaarlijker. 

 

Hoe erger/gevaarlijker het virus hoe minder slachtoffers er over het algemeen vallen.

Is een virus erg agressief dan kan het meestal ook veel sneller getraceerd worden om  besmetting van grote groepen te voorkomen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Eduard07 zei:

Verschil nog wel: Femke stond erbij/tussen en keek ernaar/deed mee.

Het is ondermijning wat Femke en Fred hebben gedaan. Dit is gevaarlijker dan het virus zelf, als ik het scherp mag stellen.

 

Bijzonder is dat Fred er twee keer bij betrokken was. Eerste keer indirect en de tweede keer direct.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Zatter zei:

Bijzonder is dat Fred er twee keer bij betrokken was. Eerste keer indirect en de tweede keer direct.

 

Bijzonder is dat het domme volk ook weer in grote getale is komen opdraven en de diverse corona regels genegeerd hebben.

Die paar bestuurders maken het verschil niet.

We weten allemaal wat wel en niet kan momenteel maar te veel kiezen er voor om er niet naar te handelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, Fred dat je had het kunnen weten: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2019/07/11/versterking-strafrechtelijke-aanpak-ondermijning

 

Tja, het klootjesvolk kreeg een strafblad. Na enorme druk op de regering is dat ongedaan gemaakt en zo werd ook het "strafblad" van Fred ook weer weggepoetst, die toch met de wetenschap van het gaan wegpoetsen was aangemaakt.

 

Fred is streng en uitgesproken zolang het het klootjesvolk betreft?

 

Ons kent immer ons.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen klootjesvolk: Iedereen die zich niet aan de corona regelgeving hield!

Maar het had volgens de oppositie in verhouding tot het vergrijp te veel impact op het verdere leven van mensen en het bedrag was te hoog.

Er waren inmiddels te veel mensen bekeurd die maar "minimaal" de regeltjes vaak ook nog eens onbewust overtreden hadden.

Door het bedrag en strafblad aantekening kwam menigeen daartegen in het geweer wat voor extra "belasting" van ons rechtssysteem ging leiden.

 

De nieuwe boete ligt nu in dezelfde  categorie als de boete voor telefoongebruik op de fiets.

Kortom een echte foei boete waar menig een van denkt nou schijt aan de regels en als ze me "pakken" dan betaal ik de boete wel en doe ik er verder niet moeilijk over.

Dus win win want nu er zoveel mensen zonder werk thuis (zullen) komen te zitten kunnen ze direct weer aan de slag als speciale corona en mobieltjes BOA's.

Eenvoudig werk: door de straat lopen met een stok van anderhalve meter, mobieltje van de zaak en bekeuren maar!

Je maakt simpelweg een foto van de overtreder en scant zijn/haar id.

Iedere dag 10 bekeuringen moet momenteel met gemak te doen zijn ook al geef je de onbewuste overtredingen nog een simpele waarschuwing.

Wordt het direct een stuk veiliger op straat en we hopen natuurlijk dat het zo goed werkt dat ze zichzelf overbodig maken.

Maar dat zal wel niet want snelheidsovertredingen worden ook nog steeds bewust gemaakt dus direct een baan voor het leven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens opgemerkt "geef mij voor een dag per maand een snelheidsmeter (en dat de boetes uiteraard op mijn rekening worden bijgeschreven) dan hoef ik de rest van de maand niet te werken"

Ik ben zelf ook geen langzame rijder dus heb standaard de teller 2 a 3 km te hoog staan in echte km's maar je wordt desondanks zeer regelmatig links en rechts ingehaald en soms met snelheden dat je het gevoel hebt dat je bijna stil staat.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, theparasol zei:

Niet alleen klootjesvolk: Iedereen die zich niet aan de corona regelgeving hield!

Feitelijk onjuist. Zelfs de MSM (journalisten in/op de/het krant/TV/radio/internet) heeft hier over bericht.

 

Boetes, kijk eens naar Duitsland. Daar zijn boetes nog echte boetes en geen belasting inning plus administratie kosten, zoals het geval is in Nederland.

 

Gelukkig is de 'boete' quota ondertussen hier afgeschaft.

 

Wij leven toch wel in een gek land.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, theparasol zei:

Ik lees geen enkele feitelijke onderbouwing beste Zatter.

Maar dat valt mij persoonlijk wel vaker op bij lieden die er bijzondere meningen op nahouden.

Tijdens het protest in Amsterdam mochten de protesters dicht op elkaar staan en luidkeels worden. Aan de overkant van de straat werden bekeuringen uit gedeeld aan mensen op het terras.

 

Dat jou dat opvalt, valt mij ook op.

aangepast door Zatter

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de regels er dan om de mensen te beschermen of juist te controleren, ik begin er zo mijn twijfels over te krijgen. Een masker dragen en wat afstand houden zou voor geen enkel normaal mens een probleem moeten zijn. Of er zijn te veel abnormale mensen waardoor de regels ook abnormaal worden, of we worden ........ tja vul dat zelf maar in. In iedergeval draag ik gewoon een masker en houd afstand en kom ook niet in ruimtes waar geen ventilatie is. Maar als mensen met een voorbeeld functie zich als een idioot gedragen en er boetes worden uitgeschreven aan mensen die door de verwarring niet precies weten wat te doen. En er dan juist grote groepen mensen dicht opelkaar staan zonder masker en deze geheel niet aangepakt worden tja dan is het letterlijk vragen om problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afstand houden is een utopie

Zelf kom ik liever niet meer in ern supermarkt

Nog teveel mensen die schijt aan 1,5 meter hebben

 

wacht ik op afstand omdat iemand iets uit een vak pak dan loopt degene achter me langs me heen

Dag 1,5 meter

 

Nee dit gaat nog wel ff duren,

straks in maart weer opnieuw een golf verwacht ik,en t najaar ook weer,dit net zolang tot iedereen immuun is of er een vaccin is

Regels opleggen werkt gewoon niet voldoende.

mensen zijn coronamoe en daarvan zien we nu het effect

 

 

 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...