Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, mereltje zei:

Ik hoop dat er maar veel van die complotdenkers zijn , blijven er voor de normale mensen genoeg vaccins over😁

Neem maar heerlijk een veels te kort getest vaccin, maar over een paar jaar niet gaan mieren als er dingen mis gaan met je lichaam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hoe lang wil jij dat vaccin testen?

 

Wanneer je aan het verdrinken bent, heb je geen tijd om de reddingboot eerst jaren te testen.

 

Vaccins worden al jaren gebruikt, dit is een variant op een bestaand vaccin.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Penthe zei:

Neem maar heerlijk een veels te kort getest vaccin, maar over een paar jaar niet gaan mieren als er dingen mis gaan met je lichaam.

 

Ik laat me helemaal volpompen 😁speciaal voor jou

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ach beste @Eduard07,

Iemand kan natuurlijk wel de taal machtig zijn maar als je dom bent begrijp je niet alles :grin:

Velen zijn echter zeer snel van begrip wanneer iets in hun voordeel is. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Hoe lang wil jij dat vaccin testen?

 

Wanneer je aan het verdrinken bent, heb je geen tijd om de reddingboot eerst jaren te testen.

 

Vaccins worden al jaren gebruikt, dit is een variant op een bestaand vaccin.

Normale medicijnen worden jaren getest voor ze op de markt komen, mensen die die medicijnen eerder willen krijgen het niet omdat het nog niet goedgekeurd is. En nu wordt een vaccin na paar maanden door je strot gedrukt. Lekker naief om te denken dat daar geen bijwerkingen aan vast zitten die nu nog onbekend zijn. Dat heet gewoon nuchter nadenken.

1 minuut geleden, mereltje zei:

Ik laat me helemaal volpompen 😁speciaal voor jou

Van mij mag je hoor ik hou je niet tegen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er begint nog iets anders te spelen, de zorgmedewerkers aan de frontlijn beginnen onder hun taak te bezwijken.

Die mensen zijn al maanden lang bezig met hun zware taak, en dat houdt een keer op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
5 minuten geleden, Penthe zei:

Normale medicijnen worden jaren getest voor ze op de markt komen, mensen die die medicijnen eerder willen krijgen het niet omdat het nog niet goedgekeurd is. En nu wordt een vaccin na paar maanden door je strot gedrukt. Lekker naief om te denken dat daar geen bijwerkingen aan vast zitten die nu nog onbekend zijn. Dat heet gewoon nuchter nadenken.

Er zijn 5 verschillende vormen van vaccins, die al jaren in gebruik zijn.

Die werken voor verschillende virussen allemaal volgens hetzelfde principe.

 

Voor Covid worden op basis van die 5 varianten nu vaccins ontwikkeld met de code van het Covid-19 virus.

 

Daar is niets nieuws aan.

 

Blijft overeind, dat wanneer je nu aan het verdrinken bent je,  of verzuipt, of de reddingsboei grijpt die je aangeboden wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Penthe zei:

als er dingen mis gaan met je lichaam

je moet ook niet roken

je moet ook niet onder een 5G mast wonen

je moet geen Microsoft gebruiken

je moet geen autogordels dragen

je moet geen honden poep oprapen

je krijgt een chip mee ingespoten bij vaccinatie

je eigen Urine drinken kan helpen

je afhaalchinees kan praten :grin:

je woont veiliger onder zee niveau

en nog een paar

 

 

 

  • Haha 1

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ceesv zei:

Er zijn 5 verschillende vormen van vaccins, die al jaren in gebruik zijn.

Die werken voor verschillende virussen allemaal volgens hetzelfde principe.

 

Voor Covid worden op basis van die 5 varianten nu vaccins ontwikkeld met de code van het Covid-19 virus.

 

Daar is niets nieuws aan.

 

Blijft overeind, dat wanneer je nu aan het verdrinken bent je of verzuipt, of de reddingsboei grijpt die je aangeboden wordt.

Dit vaccin veranderd je RNA dat is wel degelijk geheel verschillend. Wat zijn de gevolgen voor zwangere vrouwen in de toekomst na zo´n vaccin? om maar een voorbeeld te noemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 minuten geleden, Penthe zei:

Dit vaccin veranderd je RNA dat is wel degelijk geheel verschillend. Wat zijn de gevolgen voor zwangere vrouwen in de toekomst na zo´n vaccin? om maar een voorbeeld te noemen.

 

 

Indien dit al juist zou zijn...

Over welk van de 5 verschillende vormen van vaccins heb je het dan?

Dan kies je toch een van de andere varianten!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, mereltje zei:

En geen alcohol drinken

Bier man heerlijk kan er niet genoeg van krijgen, in de hemel hebben ze het niet is mij verteld. Een bier smaakt trouwens in Spanje extra lekker.

 

Zojuist, ceesv zei:

Over welk van de 5 verschillende vormen van vaccins heb je het dan?

Dan kies je toch een van de andere varianten!

En jij denkt dat de regering alle varianten inkoopt en jij dan mag gaan kiezen met een stembiljet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Penthe zei:

Bier man heerlijk kan er niet genoeg van krijgen, in de hemel hebben ze het niet is mij verteld. Een bier smaakt trouwens in Spanje extra lekker.

 

Hier ook , ik heb een eigen bar

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Penthe zei:

Ow ben jij zo´n verbelende hondeneigenaar die de troep niet opruimt, ik zou het maar wel opruimen.

 

Raak geen vogelpoep aan...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...