Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

@Penthe Quote: En jij denkt dat de regering alle varianten inkoopt en jij dan mag gaan kiezen met een stembiljet?

 

Je ziet nu beren op de weg, die er niet zijn.

Maar ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken, je zal niet bij degenen horen die bij de eerste lichtingen zit, die het vaccin aangeboden krijgen.

 

 

Verder staat het iedereen vrij zelf een vaccin naar keuze aan te schaffen voor eigen rekening en zich dat toe te laten dienen.

Voor sommige vaccinaties die ik nodig had voor dienstreizen naar Azië moest ik zelf bij de apotheek de entstof bestellen en daarna door een arts laten toedienen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, ceesv zei:

@Penthe Quote: En jij denkt dat de regering alle varianten inkoopt en jij dan mag gaan kiezen met een stembiljet?

 

Je ziet nu beren op de weg, die er niet zijn.

 

Maar ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken, je zal niet bij degenen horen die bij de eerste lichtingen zit, die het vaccin aangebeden krijgen.

 

 

Verder staat het iedereen vrij zelf een vaccin naar keuze aan te schaffen voor eigen rekening en zich dat toe te laten dienen.

Jij liever dan ik. Ik wacht de gevolgen rustig af ook wat betrefd zwangere vrouwen na het nemen van het vaccin. We zullen alles nog gaan meemaken, maar 1 ding is zeker als het mis gaat is er voor de genen die het vaccin "te vroeg" hebben gekregen geen weg meer terug.

 

En gelukkig kunnen we beslissen over ons eigen lichaam, anders was het leven geen drol meer waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Door onwetendheid en onbekendheid schiet je bij alles in een kramp een haal je allerlei dingen in je hoofd.

 

Neem eens wat tijd om je in te lezen in de materie, dat helpt je een wat nuchtere kijk te hebben over deze materie.

 

Je kan het vergelijken met mensen met vliegangst.

Die reageren ook zo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Eduard07 zei:

Raak geen vogelpoep aan...

nu ja dat is een bijkomende ziekteverwekker met de vogelgriep virussen verspreiden ook wij dat door het aan de schoenzolen te hebben

maar dat is een ander topic.

 

https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinatietechniek

 

ik heb er een hoop gehad zonder dat ik gevraagd ben als kind of ik dat wel wilde. Zoals de Duoprik in Militaire Dienst.

Toen wist ik niet beter, maar als je beter weet => weet je nog niks.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn ook kinderen die in hun jeugd inentingen ontzegd zijn.

 

Die zitten hun hele leven in een rolstoel, toen bleek dat geen inenting toch geen bescherming betekende.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bleef het nu alleen maar bij het Corona virus.

 

Het Chaparevirus heeft in Bolivia de eerste slachtoffers gevergd.

Het is een van mens naar mens overdraagbaar virus.

Leesvoer Chapare virus

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskl,

Eerder hun ouders die bij de door hen zorgvuldig uitgekozen school namens hun minderjarig kroost blind een geloofsverklaring blindelings ondertekenden. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Maar die hadden een heel sterk geloof.

:blink:

Het is maar net welke evolutie leer je aanhangt.

Ik zelf tendeer naar het Darwinisme.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Eduard07 zei:

Eerder hun ouders die bij de door hen zorgvuldig uitgekozen school namens hun minderjarig kroost blind een geloofsverklaring blindelings ondertekenden. 

Moet er niet aan denken dat je ouders ook nog iets moeten ondertekenen inzake de geaardheid van het kind. Foei

Ook een ander topic.

 

@ceesv, schrijffout of ken ik die nog niet? Garwinisme!

je kan niet alles kennen

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het was een skreifvoud.😎

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Penthe zei:

En gelukkig kunnen we beslissen over ons eigen lichaam, anders was het leven geen drol meer waard.

 

Je vergeet even dat het leven voor veel mensen nu al geen drol meer waard is.

Zo kom ik zelf het afgelopen halfjaar eigenlijk alleen nog maar bij de supermarkt.

Is dit hoe ik de laatste jaren van mijn leven vol wil maken? Nou, nee!

Brengt een eventueel vaccin risico's met zich mee? Ongetwijfeld!

 

Maar kom toch maar op met dat vaccin!

 

 

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...