Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Je snapt het nog steeds niet, kiekiek.

Een chemo neem je als je doodziek bent en anders doodgaat, een vaccin neem je om te voorkomen dat je ziek wordt en dood gaat.

 

En je laatste bericht is volkomen warrig. Je begrijpt daar echt totaal niet waar je het over hebt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, kiekiek zei:

 

Sja ik heb die laatste 2 meegemaakt en weet uit ervaring dat je chemische stoffen uit je lichaam moet houden. Bij kanker moet je chemo wel accepteren om te kunnen blijven leven. De gevolgen hou je voor de rest van je leven.

Sja, dat is een keuze tussen 2 kwaden. Van de ene weet je dat je niet overleeft en van de andere dat je kans maakt om te overleven met eventuele gevolgen van dien.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarbij ik in herinnering wil geven dat je ook een vaccin neemt om te voorkomen dat mensen in je omgeving door jou besmet raken en daardoor kunnen sterven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ceesv zei:

tja, een arts zal een chemokuur alleen voorschrijven indien het helpt de kwaadaardige wildgroei aan cellen te beteugelen.

 

Een vaccin is een middel om het lichaam weerbaar te maken tegen een virus.

Je afweer systeem wordt geholpen met informatie zodat je afweer systeem een kwaadaardig virus  herkent en bestrijden kan.

 

Verbeter mij wanneer ik het mis heb.

Je zit volledig juist, ceesv. Waarbij er geen nadelige effecten zijn behalve zoiets als even een lichtelijk pijnlijke plek op m'n arm na de laatste griep- en pneumococcen-prikken.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ceesv zei:

tja, een arts zal een chemokuur alleen voorschrijven indien het helpt de kwaadaardige wildgroei aan cellen te beteugelen.

 

Een vaccin is een middel om het lichaam weerbaar te maken tegen een virus.

Je afweer systeem wordt geholpen met informatie zodat je afweer systeem een kwaadaardig virus  herkent en bestrijden kan.

 

Verbeter mij wanneer ik het mis heb.

 

Klopt als een bus ceesv. Alleen voor hoe lang?

10 minuten geleden, minplus zei:

Je snapt het nog steeds niet, kiekiek.

Een chemo neem je als je doodziek bent en anders doodgaat, een vaccin neem je om te voorkomen dat je ziek wordt en dood gaat.

 

En je laatste bericht is volkomen warrig. Je begrijpt daar echt totaal niet waar je het over hebt.

 

Zo bedoel ik het ook man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ceesv zei:

Waarbij ik in herinnering wil geven dat je ook een vaccin neemt om te voorkomen dat mensen in je omgeving door jou besmet raken en daardoor kunnen sterven.

 

Als je gevaccineerd bent kan je nog steeds besmet raken, alleen word je er hopelijk niet ziek van. Doorgeven kan ook nog steeds, vandaar dat de maatregelen nog wel even gelden.

Zojuist, minplus zei:

Bij sommige vaccins voor de rest van je leven, bij andere voor 20 jaar, bij weer andere voor een jaar.

 

AstraZenica had het over 3 tot 12 maanden, maar zeker weten ze dat nu ook nog niet natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Als je gevaccineerd bent kan je nog steeds besmet raken, alleen word je er hopelijk niet ziek van. Doorgeven kan ook nog steeds, vandaar dat de maatregelen nog wel even gelden.

 

 

Weer eens gigantische apekool , kiekiek.

Als je gevaccineerd bent ruim je het virus meteen op en is er bij jou geen virus meer om door te geven.

Ga in godsnaam eens wat wetenschappelijke berichten lezen naast je poepboekbubbel.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je neemt mij de woorden uit de mond. Ik kan alleen het volgende herhalen.

6 uren geleden, ceesv zei:

Wat ik hier boven lees en aan trend tegenkom doet mij eraan denken dat deze discussie hetzelfde zou lopen over een onderwerp als kernenergie of klimaat.

Ongefundeerde angst, uitvergroten van sentimenten en het niet openstaan voor relativering en feiten, om er een paar te noemen.

 

Schiet niet in een kramp, denk niet zwart, maar verdiep je in de materie en beslis dan met je verstand en niet met je emotie.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, minplus zei:

Weer eens gigantische apekool , kiekiek.

Als je gevaccineerd bent ruim je het virus meteen op en is er bij jou geen virus meer om door te geven.

Ga in godsnaam eens wat wetenschappelijke berichten lezen naast je poepboekbubbel.

 

Lekker dan minplus, was vorige week bij tante Jinek bij monde van Gommers.

 

Enne .... wil je even letten op je taalgebruik? Dat maakt het hier niet gezelliger op!

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is in de wetenschap een algemeen bekend feit, dat een voldoende hoge vaccinatie graad ervoor zorgt dat het reproductie getal zover omlaag gaat, dat het virus op den duur uitsterft bij gebrek aan dragers.

 

Het zorgt ervoor dat kwetsbare medemensen, die in sommige gevallen niet gevaccineerd kunnen worden beschermd worden door de mensen, die gevaccineerd zijn.

 

Maar kiekiek, verdiep je eens in de materie, echt, het helpt.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nogmaals, ook al is m'n taalgebruik blijkbaar voor jou een probleem, kiekeik, alsjeblieft artikelen in de wetenschappelijke hoek en niet op facebook (poepboek) of twitter (zwetser) want daar staat gigantische waanzin. Want als je in dergelijke sites je verdiept in de materie en je info haalt wordt je alleen maar waanzinnig waar het deze materie betreft.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, minplus zei:

Dat zou heel zinnig zijn Penthe, gewoon nuchter nadenken nadat je eerst alle wetenschappelijke info hebt gelezen.

Dan weet je dat deze covid-vaccins net zo uitvoerig getest worden als de voorgangers.

En schaf je je abo op facebook, twitter en viruswaanzin af omdat je gezien hebt dat je daar trumpiaanse waanzin-info krijgt.

Op Facebook ziet ik helemaal niets over Corona, enkel maar alles over adoptie honden want daar gebruik ik het voor, als je gaat speculeren wat iemand doet doe dat dan goed.

 

En het Corona vaccin is niet uitvoerig getest waar haal je die wijsheid vandaan, het kan nooit langer getest zijn dan een paar maanden en in die paar maanden kun je nooit een totaal plaatje krijgen.

 

En welke wetenschappelijke info zou ik volgens jou moeten lezen als alles en iedereen tegen elkaar ingaat met de informatie? Dus volgens jou moet ik dan wij van WC-Eend geloven want die weten het op gebied van wetenschap beter dan andere experts op gebied van wetenschap. Ehh ja ik lees veel misschien wel te veel maar wat ik hier op het forum lees daar zal ik mijn eigen gedachten maar niet geheel over uitlaten.

 

Je kunt ook een geld munt verhitten tot 100 graden en dan op de grond gooien en zeggen tegen de mensen dat het ok is om op te pakken, dat ze hun vingers verbranden laat je dan net even weg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, ceesv zei:

Het is in de wetenschap een algemeen bekend feit, dat een voldoende hoge vaccinatie graad ervoor zorgt dat het reproductie getal zover omlaag gaat, dat het virus op den duur uitsterft bij gebrek aan dragers.

 

Het zorgt ervoor dat kwetsbare medemensen, die in sommige gevallen niet gevaccineerd kunnen worden beschermd worden door de mensen, die gevaccineerd zijn.

 

 

Ja bij vaccins die bewezen werken, maar dat is het Corona vaccin niet. Bij dit vaccin worden er dingen veranderd in het menselijk lichaam die nog nooit eerder zijn toegepast. En daar ga je dan 100% op vertrouwen dat dit zonder een lange test een goede afloop heeft?

 

Vergeet ook niet dat in de wetenschap wereld een enorme oorlog gaande is van betweters de ene nog beter dan de ander en daar vertrouw jij je leven aan, het zijn en blijven mensen en deze zijn niet perfect. Als je eeuwen terug kijkt maakt de mens keer op keer de zelfde fout met de zelfde uitkomst en die fout is hebzucht wat er waarschijnlijk nooit uit zal gaan met velen doden tot gevolg.. Voorde rest hoef ik het verhaal dan niet verder in te vullen want die is al eeuwen oud.

 

Geschiedenis is net even een stuk belangrijker dan de huidige wetenschap om een persoonlijke beslissing te maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...