Ga naar inhoud


Hypotheek advies


Ventura

Aanbevolen berichten


Nee, ik heb er geen verstand van.

Maar ben nu ook bezig met oversluiten en de rente is iig historisch laag.

Ben van plan voor 10 jaar te gaan tegen ongeveer 1%, (aflossingsvrij).

 

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Allemaal adviezen zonder maatwerk.

 

Een hypotheek is een persoonlijk ding, die afgestemd moet zijn op de omstandigheden.

 

Om wat voor bedrag restschuld gaat het?

Om welke waarde van het huis gaat het, dus hoeveel dekking is er al.

Wat is het besteedbaar inkomen, en hoe is de gezins- situatie.

Etc.

Met andere woorden, zonder al die gegevens kan je geen advies geven.

 

En nee, die gegevens ga je hier niet openbaar maken!

 

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, kiekiek zei:

Lineair en vastzetten tot het einde van de gehele looptijd.

 

Begrijp ik even niet. Zij mag kiezen tussen banksparen of aflossing vrij. 

 

8 minuten geleden, ceesv zei:

En nee, die gegevens ga je hier niet openbaar maken

 

Mogen dan fictief voorbeeld plaatsen?

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat jij wilt.

 

Maar onvolledige input geeft een niet optimaal advies.

 

Ik zelf heb de hypotheken al weer een paar jaar achter mij liggen.