Ga naar inhoud


Geen abonnement meer, nog wel beeld


pms

Aanbevolen berichten

Ik heb ook een cd kaartje die al 2 jaar werkt zonder te betalen, maar heb wel ook een betalend abonnement ( vakantie tv).

Dit was een omruil kaartje.

foutje bij cds?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ja, of er moet iemand voor jou betalen.

Of je betaalt zelf nog met een automatische incasso, zonder dat dit je opvalt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, ceesv said:

Of je betaalt zelf nog met een automatische incasso, zonder dat dit je opvalt.

 

Dat was ook wat ik als eerste dacht! 
Maar zoals ik al vermeld heb bleek bij controle dat het niet mee werd afgeschreven.

En ik heb ook netjes een bevestiging ontvangen van het opzeggen:

 

 

 

 

Beste xxx,

Op jouw verzoek gaan we je gehele abonnement op smartcardnummer xxx beëindigen.

Het is mogelijk dat je opzegging en de afschrijving van de abonnementskosten elkaar kruisen. Heb je recht op restitutie? Dan storten we het verschil binnen 6 weken terug op het bij ons bekende rekeningnummer.
trans.gif?safe-img-pb
trans.gif?safe-img-pb
trans.gif?safe-img-pb
Datum beeindiging
trans.gif?safe-img-pb
In dit overzicht staat wanneer wij je producten gaan beeindigen. Vanaf dan kun je op deze smartcard niet meer via Canal Digitaal tv-kijken. 
trans.gif?safe-img-pb
trans.gif?safe-img-pb
trans.gif?safe-img-pb
Pakketnaam Datum beëindiging
Familie 31-12-2019
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In jouw geval is er of een administratieve fout gemaakt, waardoor je kaart nog steeds geldig is, of er is een defect in je kaart waardoor die beeld blijft geven.

 

Derde mogelijkheid is, dat Canaldigitaal tijdens de Corona crises een en ander FTV heeft geschakeld, om op die manier de filmzenders zichtbaar te maken.

Andere zenders zouden dan ook FTV gecodeerd kunnen zijn, om niet het gehele klanten bestand kaart updates te hoeven sturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar mijn vraag om een foto van de smartcard status...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CW's worden via een algoritme gevonden. Hiervoor zijn uiteraard regelmatig nieuwe keys nodig die via de sat uiteindelijk op de kaart terechtkomen.

Dit zijn de EMM's.. Het algoritme berekent aan de hand van deze EMM's en inhoud van de kaart en zelfs de ROM van de ontvanger de ECM's die nodig zijn voor het succesvol decoderen.

Allemaal heel complex en niet meer te vergelijken met de tijd van de Plainkeys van Irdeto-1 en de 0C,0D,0E en 0F OPKeys van Seca-1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, Mimisiku said:

Vandaar mijn vraag om een foto van de smartcard status...

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt?

 

Vanmiddag was de status trouwens:  "Access Denied"
nu "SmartCard OK"


image.png.c0ac8af4af0eef425923919e1b3b8e06.png

aangepast door pms
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er ook een optie in dat menu waar de smartcard status te lezen valt?

Management <datum>

Canal Digitaal <datum>

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, ceesv said:

Derde mogelijkheid is, dat Canaldigitaal tijdens de Corona crises een en ander FTV heeft geschakeld, om op die manier de filmzenders zichtbaar te maken.

Andere zenders zouden dan ook FTV gecodeerd kunnen zijn, om niet het gehele klanten bestand kaart updates te hoeven sturen.


De filmzenders zijn inderdaad ook te bekijken.
 

9 hours ago, Mimisiku said:

Is er ook een optie in dat menu waar de smartcard status te lezen valt?

Management <datum>

Canal Digitaal <datum>

 

Nee. Alleen een datum van laatste software update: 2014

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk, dat Canaldigitaal i.v.m. het vrijschakelen van de Film kanalen het pakket op ftv geschakeld heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht dat de M7Sat801 wel een optie had om de rechten van de kaart uit te lezen. Maar heb zelf niet zo'n apparaat....

Persoonlijk denk ik dat de kaart om wat voor reden gewoon nog actief is...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ceesv zei:

Ja, of er moet iemand voor jou betalen.

Ja, dat kan ook. Een paar jaar geleden keek ik in 'mijn CanalDigitaal' en bleken er geheel verkeerde NAW gegevens gekoppeld aan mijn kaart. Iemand anders betaalde voor mijn abonnement en ik dus vermoedelijk ook. Via de helpdesk rechtgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M7SAT801 geeft helaas niet de datum door van de rechten van het abonnement, je zou het bij een andere ontvanger of een tv met ci module wel kunnen uitlezen. Misschien een bevriende buur of kennis die nog via satelliet kijkt........

 

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, ceesv said:

Ik denk, dat Canaldigitaal i.v.m. het vrijschakelen van de Film kanalen het pakket op ftv geschakeld heeft.


Ik kon niet vinden wanneer de actie van het gratis kijken voor Film1 afloopt.
Zal ook wel verlengd worden vermoed ik zolang andere providers dit ook blijven doen.

 

Ik heb geen kennissen met Sat-ontvanger in de buurt. Wacht het wel af.

 

Ik laat het hier weten als mijn beeld op zwart gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...