Ga naar inhoud


Geen nl zenders op mijn nieuwe duitse panasonic


corsak

Aanbevolen berichten

Hallo vraagje wie weet wat ik niet goed doe ,heb een niewe panasonic led tv gekocht en heb er nu de nieuwe ci + module van canaldigitaal in gedaan met de oranje kaart .

Maar krijg geen nederlandse zender wel heeeel veel duitse zenders ik denk zelf dat hij alleen maar 1 sateliet pakt waar dus de nederlandse zenders niet op zitten.

Heb ook de lnb van canaldigitaal met 2 ontvangers er in de 19.5 en 23.2 .

Ik denk dus nu dat hij de 23.2 niet pakt maar weet het ook niet zeker wie oooh wie weet wat het probleem is .

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is een Unicable instelling in het voorbeeld!

Universal LNB kiezen

DiseqC AA voor Astra 19°2

DiseqC AB voor Astra 23,5

 

Menu van den TV ken ik niet. Gebruil losse ontvanger...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat in post #1 en hij heeft een ontvangstprobleem... Geen Astra 3

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

was er al bang voor denk dat het probleem zit in het instellen van de  tv ontvangst van de beide satelieten de ene pak die wel maar de andere niet hij schakelt niet tussen de beide sat scchakelaars maar blijft op 1 staan

zal het morgen eens proberen bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar heb je in het diseqc / satelliet menu van je tv aangegeven dat er een 2e satelliet positie in gebruik is, namelijk Astra 3 op 23,5 graden oost?

Heb je een scan gedaan op die positie zodat de kanalen worden ingelezen in de zenderlijst?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de schotel staat goed want al onze andere tv`s doen het wel goed .

Maar kan ook niets vinden over het instellen van de diseqc bij mij staat er alleen sat 1 aan of uit sat 2 aan of uit sat 3 aan of uit sat 4 aan of uit .

Heb ook 2 stelieten ingesteld op de tv maar kan volgens mij niets vinden over de diseqc .

Hij pak de ene sat wel maar bij de tweede geeft hij ook geen signaal aan dus die pakt die niet dat is dus de 23.5 daar gaat dus elke keer iets fout .

Als ik hem laat scanen doet die eerst de eerste 19.2 die gaat goed ,dan de andere die laad wel wat in aan zenders maar daar staat ook weer bij sat 1 terwijl het de tweede moet zijn 23.5 en niet nog eens 19.2 .

Dit probleem heb ik dus niet met de losse m7 ontvanger die werkt gewoon maar wil af van die losse dingen vandaar dus de module .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...