Ga naar inhoud


Tomtom updaten


MrDish

Aanbevolen berichten

Waar kan ik mijn tomtom updaten voor een nieuwe versie zonder ervoor hoeven te betalen.

Ik weet dat je bij de Site van de Tomtom moet zijn ,zijn er nog méér Site`s op het Net waar dat kan.

We reden gister in de buurt van Amsterdam ,en toen was de Tomtom de "Kluts (weg)"kwijt.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

24 minutes ago, MrDish said:

Waar kan ik mijn tomtom updaten voor een nieuwe versie zonder ervoor hoeven te betalen.

Ik weet dat je bij de Site van de Tomtom moet zijn ,zijn er nog méér Site`s op het Net waar dat kan.

We reden gister in de buurt van Amsterdam ,en toen was de Tomtom de "Kluts (weg)"kwijt.

 

Mvg

Waarom gebruik je je mobiele telefoon daar niet voor met Googlemaps, dat werkt bij ons perfect gratis en altijd up to date.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of waze? Dan weet je ook de onheil op de weg zoals file ongevallen en etc.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MrDish

Als je eerst een type uitzoekt wat je wilt hebben, dan Tomtom bellen, dan komen ze wel met een goed aanbod in iedergeval veel goedkoper dan de winkelprijs, ik dacht minimaal 25% lager dan de winkel prijs.

Had ik ook gedaan kreeg er zelfs een hoesje bij

Ze vragen dan wel welk type je nu hebt, heb je je daar ook geregistreed?

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Levenslang" betekent bij TomTom dat zij de levensduur van het toestel bepalen. Na 5 jaar zeggen zij dat het apparaat niet meer levensvatbaar is. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, drz zei:

"Levenslang" betekent bij TomTom dat zij de levensduur van het toestel bepalen. Na 5 jaar zeggen zij dat het apparaat niet meer levensvatbaar is. :D

Mijn TT is 11 jaar oud en functioneert prima (1x heb ikzelf nieuwe accu erin gezet, leve YouTube demo). Ik zit weer in een 1 jaar nieuwe mappenronde tegen sterk gereduceerde prijs. Nieuwe mappen kan ik nog steeds prima installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, boudeman zei:

Mijn TT is 11 jaar oud en functioneert prima (1x heb ikzelf nieuwe accu erin gezet, leve YouTube demo). Ik zit weer in een 1 jaar nieuwe mappenronde tegen sterk gereduceerde prijs. Nieuwe mappen kan ik nog steeds prima installeren.

 

De topicstarter wilde gratis nieuwe mappen..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...