Ga naar inhoud


Tomtom updaten


MrDish

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@SprietjeBij wijze van.... Hoewel ik hier toevallig een goedkoper toestel van een kennis heb van 5 jaar oud die geen kaartupdates meer krijgt.

Waarschijnlijk heb jij een wat duurder model.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht helaas... we ontkomen er niet aan dat het zicht minder wordt met de jaren.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dachten jullie HIER van?

 

@moderators, als de link niet mag mijn excuses.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Consumentenbond.... 🙄🙄

Degene die het meest betaald krijgt de beste beoordeling, mijn chef heeft het destijds meegemaakt toen ik nog een bruingoed monteurtje was...35 jaar geleden en zo'n pief de winkel in kwam.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, MrDish zei:

Waar kan ik mijn tomtom updaten voor een nieuwe versie zonder ervoor hoeven te betalen.

Ik weet dat je bij de Site van de Tomtom moet zijn ,zijn er nog méér Site`s op het Net waar dat kan.

We reden gister in de buurt van Amsterdam ,en toen was de Tomtom de "Kluts (weg)"kwijt.

 

Mvg

 

je kunt altijd een andere kaart erop zetten, maar dan moet je even google hoe dat moet....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Sprietje said:

Ik heb een Tom Tom Start 60 met een 6 inch scherm met 45 landen in Europa toen voor €156,- gekocht. Zo'n 15cm scherm is veel duidelijker dan een mobile telefoon, zeker als je wat ouder bent en je ogen minder zijn dan vroeger.

Wat voor mobifone heb jij dan. Ze beginnen tegenwoordig bij 6 inch.......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, drz zei:

@SprietjeBij wijze van.... Hoewel ik hier toevallig een goedkoper toestel van een kennis heb van 5 jaar oud die geen kaartupdates meer krijgt.

Waarschijnlijk heb jij een wat duurder model.

 

Zou het niet eerder zo zijn dat jij een model hebt waar deze levenslang regeling nog niet voor van kracht was, want levenslang hoort levenslang te zijn en niet bij wijze van.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, MrDish zei:

da`s dat dan: Kilo Utrecht Tango

Kilo Uniform Tango dus

 

ik kreeg een tomtom als geschenk voor mijn verjaardag in 2015 die geen Europeese kaarten had alleen Benelux.

Daar ik veel door Duitsland reed kocht ik die kaarten erbij. Ik kreeg eenmalig een update een jaar later, daarna nooit meer.

De nieuwe Noorderbrug afrit kent het ding niet. Om weer 65€ uit te geven voor zo'n update vond ik echt teveel in 2017

En het zal één ieder die 'n ouder toestel heeft ook zo gaan betreffende die afweging geld uit te geven.

 

De mooiste navi software vind ik die in de BMW waar je spraakbevelen kunt geven en niet meer aan knoppen hoeft draaien of interactieve schermen hoeft bedienen.

Dat zie ik nog veel te vaak de automobilisten doen en zwalken over de weg en rijden door rood.

Je moet wel even oefenen staande op je oprit opdat jou stem goed geprogrammeerd wordt en liefst met de handleiding wegens de speciale commando's / functies.

 

 

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij BMW kan je er voor kiezen dat je spraakbevel online naar een mainframe computer geleid wordt, die, naar mijn ervaring, in 99% van alle gevallen met de gevraagde bestemming terug komt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Kilo Uniform Tango dus

 

ik kreeg een tomtom als geschenk voor mijn verjaardag in 2015 die geen Europeese kaarten had alleen Benelux.

Daar ik veel door Duitsland reed kocht ik die kaarten erbij. Ik kreeg eenmalig een update een jaar later, daarna nooit meer.

De nieuwe Noorderbrug afrit kent het ding niet. Om weer 65€ uit te geven voor zo'n update vond ik echt teveel in 2017

En het zal één ieder die 'n ouder toestel heeft ook zo gaan betreffende die afweging geld uit te geven.

 

De mooiste navi software vind ik die in de BMW waar je spraakbevelen kunt geven en niet meer aan knoppen hoeft draaien of interactieve schermen hoeft bedienen.

Dat zie ik nog veel te vaak de automobilisten doen en zwalken over de weg en rijden door rood.

Je moet wel even oefenen staande op je oprit opdat jou stem goed geprogrammeerd wordt en liefst met de handleiding wegens de speciale commando's / functies.

 

 

 

Hier in de streek zeggen we altijd : KUT ipv ; Kilo Utrecht Tango

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...