Ga naar inhoud


NGC Wild HD vanaf 24 september bij CanalDigitaal


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Ja Gerard 76, dat heeft ook niemand beweerd dat die transponder zwakker zou zijn maar je hebt met DVB-S2 8PSK FEC 5/6 wel 1,5dB meer signaal (verschil tussen 9,4 en 7,9 zie bijlage) nodig om beeld te hebben. Als je dan bedenkt dat het verschil in versterking tussen een Triax 64 en een Triax 78 maar 1,3dB is, kun je toch nagaan wat voor groot verschil het is. Dat ga je met een Technisat TripleSat of Multytenne nooit redden met een klein beetje regen.

post-60869-0-60880000-1379758012_thumb.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op Astra 3, 12207 V 27500 wordt wel Nat Geo Wild HD gevonden maar ik krijg de melding "gecodeerde zender". Ik heb het familie pakket.
Is de zender al live of nog niet? 

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is nog niet toegevoegd aan het Canaldigitaal aanbod.

Zou ongeveer een week langer duren.

Zie posting #22 en#23 van dit onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg vanmiddag reactie via Twitter van CD Webcare dat deze zender niet in het losse HD Pakket komt maar vanaf het BasisHD pakket.

Worden we weer gepasseerd en zacht gedwongen te upgraden. Ga ik toch maar alle abonnementen bij ze opzeggen en naar de kabel

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo gedwongen te upgraden?

Heb nu STB en HD Pakket. Het HD Pakket is toen met veel TamTam geïntroduceerd met alle HD zenders en zou in de toekomst met alle HD worden uitgebreid. (Uitgezonderd Film en Sportpakket).

De open zender FOX ging al voorbij en nu een HD zender die niet in het HD pakket wordt toegevoegd. Men wil schijnbaar van het losse HD Pakket af, maar laten ze dat dan eerlijk communiceren door dit duidelijk aan te geven ipv abonnees in stilte te dwingen een hoger pakket af te nemen.

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet de indruk dat het losse HD-pakket gaat verdwijnen. Alleen dat er een herschikking van HD-zenders gaat plaatsvinden.

Of er HD-zenders uit het losse pakket gaan, is mij niet duidelijk. Het zou net zo goed kunnen dat ze er allemaal in blijven maar dat de commerciëlen daarnaast in de basispakketten komen. Ik zou het niet vreemd vinden als bepaalde zenders in meerdere pakketten voorkwamen vanwege overlap.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg vanmiddag reactie via Twitter van CD Webcare dat deze zender niet in het losse HD Pakket komt maar vanaf het BasisHD pakket.

Worden we weer gepasseerd en zacht gedwongen te upgraden. Ga ik toch maar alle abonnementen bij ze opzeggen en naar de kabel

 

Komt NGC Wild HD überhaupt in het BasisHD-pakket terecht dan? Ik dacht dat deze zender pas vanaf het Familie-pakket te zien zou zijn. De SD-versie van deze zender was namelijk ook pas vanaf Familie te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...