Ga naar inhoud


Facebook en je Privacy


Tripleboy

Aanbevolen berichten


Wat liggen de mensen toch allemaal te mekkeren over dit soort sites.

Als je daar op gaat, weet je toch wat er allemaal van je verlangd wordt, en wat er van je bekend gemaakt kan worden.

Bijna alle gegevens van je worden bekend en vaak ook nog eens doorverkocht naar andere bedrijven.

Daar verdienen ze hun grote geld mee, en met gerichte reclame voor jou.

 

Ik snap dan niet dat mensen op dit soort sites komen, om even door te geven dat de kleine voor de eerste keer op een potje gepiest heeft, of heel hun leven gaan vertellen.

 

 

Dan ben je in mijn ogen nog dommer dan dit viertal. 

 

pearlpeter ,

zo is dat nu eenmaal, de een gaat uit van een wereld die vriendelijk en liefdevol is

en vol vriendelijke faces

en dan komt de realiteit op je af en daar moet je gewoon doorheen

 

life is a bitch,

p.s. werkt je freecam nog?

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

swipende zombies onderweg naar de bus of trein en in bus en/of trein hebben geen sikkepit te doen en verliezen zich in de meest banale facebook berichten en/of het lezen ervan.

 

me facebook user:

nog even kijken of Pia haar periode heeft gehad en of die suikerbieten thee geholpen heeft zoals de 15.000 followers doen vermoeden

Oeps 150.000 followers, daar moet toch iets van waar zijn dus

 

 

post-30989-0-54612500-1455443869.gif

  • Like 1

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Na Frankrijk en ons land heeft ook Duitsland een onderzoek gestart tegen Facebook. De Duitsers verdenken de sociaalnetwerksite er onder meer van zijn gebruikers regels op te leggen die niet stroken met de wetgeving.
 

“We vermoeden dat de gebruiksvoorwaarden van Facebook in strijd zijn met de wetgeving rond gegevensbescherming”, luidt het in een persbericht van de Duitse mededingingsautoriteit. Die gaat nu onderzoeken of er een verband is tussen de monopoliepositie van de website en het gebruik van zulke clausules.

 

Bron: Het Volk

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan leuk worden:

De Grieks-Duitse zangeres Vicky Leandros moet dus haar FB-pagina wijzigen in "   Vasiliki Papathanasiou".

En als artiesten wel onder een pseudoniem op FB mogen, dan worden we toch allemaal artiest.

Trouwens verschillende leden op dit forum werken nu al onder hun "artiestennaam". 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik noem facebook, twitter en noem maar op: "A-sociale media en doe dus niet mee.

 

Ik lees er wel genoeg over en iedere keer weer kom je artikels tegen over haatzaaierij, (is)is, oversekste tienerjongeren en ouderen

die vragen of je je uitkleedt en noem maar op.

 

En nee, ik ben niet ouderwets of bekrompen, maar die media worden gewoon misbruikt met alle gevolgen van dien.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je helemaal gelijk in Emekli.

 

Ik begrijp nooit dat normale mensen en normale bedrijven of tv stations en noem maar op op een zó dubieus medium als Facebook aanwezig willen zijn.  Dat haalt je geloofwaardigheid ontzettend onderuit.  Nee, dit soort sites zal ik ook mijden als de pest.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...