Ga naar inhoud


is Putin nog toerekeningsvatbaar?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Putin vind dat Blatter de Nobelprijs verdiend heeft.

Volgens Putin is de USA voor het hele korruptieschandaal verantwoordelijk.

Weer moest ik even diep ademhalen.

Voor de MH17 ramp zal dan volgens Putin ook wel de USA verantwoordelijk zijn. :D :D

 

 

Kremlchef Putin hat den umstrittenen FIFA-Präsidenten Blatter indirekt für den Nobelpreis vorgeschlagen. In einem Interview des Schweizer Fernsehsenders SRF sagte er: "Menschen wie Blatter oder Leiter anderer internationaler Sportorganisationen oder der Olympischen Spiele sollten besondere Anerkennung erfahren. Wenn es jemanden gibt, der den Nobelpreis verdient, sind es diese Leute". Die Vorwürfe, Blatter sei persönlich in Korruption verwickelt, wies Putin zurück. Dafür machte er die USA erneut für den Skandal um den Fußball-Weltverband verantwortlich.

 

Te lezen op heute.de

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier nog eenzelfde bericht in het Engels voor degene die problemen hebben met Duits.

http://www.theguardian.com/football/2015/jul/27/fifa-sepp-blatter-nobel-prize-russia-president-vladimir-putin

 

Volgens mij zijn het 2 criminele corrupte gangsters die elkaar "geholpen" hebben. :D

 

Als Sepp Blatter niet in een moeras van corruptie terecht gekomen was, dan was ie echt niet afgetreden.

En wel heel vreemd dat ie niet aanwezig was tijdens het wereldkampioenschap voetbal voor vrouwen in Canada. :D Hij zal wel geen tijd gehad hebben.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.... ik denk echt dat Putin verstandiger is dan menig ander staatshoofd. Ik wil niet zeggen dat hij alles goed doet, maar dat doet geen enkel staatshoofd... ze hebben allemaal hun fouten.

Ik hoorde dit bericht gisteren overigens gisterenmiddag ook op de Oostenrijkse radio...  ik vermoed dat het verhaal een beetje uit de context gehaald zal zijn om hem in een slecht daglicht te zetten.... ik heb nog geen tijd gehad het verder te onderzoeken, en te bepalen wat ik er precies van moet denken.

 

Dat voetbal corrupt is, mag duidelijk zijn.... dat Blatter van de gelegenheid gebruik gemaakt heeft ook.... maar ook hier zit wel weer meer achter denk ik.... ze doen maar. Er zijn belangrijkere dingen dat dat vind ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker wel...

Hij weet exact wat ie doet.

 

Voorbeeld is om de berechting van de daders van MH17 tegen te werken.

Wanneer je niks te verliezen hebt dan werk je hier gewoon aan mee,toch?

Het was toch niet door Russen gedaan volgens hem?

 

Dus hij weet heel goed wat ie wel of juist niet doet...


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik denk ook dat de Russen niets met dat vliegtuig te maken hebben... ik vermoed eerder dat de Ukrainse radikalen er achter zitten... maar goed... Maar dat Blatter gedoe heeft toch niets daarmee te maken?

Dat ze tegen een tribunaal zijn is logisch... dingen zijn nog niet helemaal afgerond, en als je vergelijkt met eerdere vergelijkbare incidenten is daar ook geen tribunaal voor nodig geweest....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ukrainische "radikalen" worden gestuurd en gevoed vanuit Rusland. Daar bestaat echt geen twijfel over.

Die zijn echt niet zonder hulp van buiten hun eigen zaak begonnen. Als voorbeeld haal ik de situatie op de Krim maar even aan.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.... ik denk echt dat Putin verstandiger is dan menig ander staatshoofd.

 

Schei toch uit met die flauwekul!

Waar Rusland onder de recente vorige presidenten heel goed bezig was zie je dat sinds die mafkees het roer overgenomen heeft hij stukje bij beetje alle hervormingen weer terugdraait.

 

- Herinvoering homoverbod.

- Nationalisatie van olie en gasbedrijven.

- Continue van dat Russische oorlogsmateriaal op plekken waar ze niet horen te komen.

- Annexatie van de Krim.

- Destabilisatie van Oekraïne.

- Weer investeren in atoomwapens.

 

Laten we niet vergeten dat dit heerschap via slinkse truukjes al jaren in het zadel zit en de Russen zijn nog lang niet van hem af.

De laatste verkiezingen waren zelfs geen zuivere koffie en iedereen die een ander geluid laat horen / oppositie krijgt te maken met censuur.

Zelfs het internet wordt stukje bij beetje aan banden gelegd zodat anders denkende Russen hun verhaal niet wereldkundig kunnen maken.

 

Poetin wil maar een ding en dat is een "sterk" Rusland, erg jammer voor hem dat bevolkingsaantal al jaren terugloopt !!!

Als Rusland zijn olie en gasvoorraden niet had stelde het economisch helemaal niets voor. 

En er is nog steeds flinke recessie in Rusland.

 

Ja, een erg verstandige man.... Soms is het wel jammer dat je de geschiedenisboeken niet alvast in het voren kunt lezen.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ukrainische "radikalen" worden gestuurd en gevoed vanuit Rusland. Daar bestaat echt geen twijfel over.

Die zijn echt niet zonder hulp van buiten hun eigen zaak begonnen. Als voorbeeld haal ik de situatie op de Krim maar even aan.

Die Rechtse Radikalen staan echt wel onder aanvoering van de Ukrainse regering hoor... Jij verwart met de separatisten, die voor eigen zelfstandigheid in het oosten van het land strijden.

De her-vereniging van de Krim met Rusland was de wil van het volk... en inderdaad heeft Rusland dit mede mogelijkgemaakt, uiteraard zou ik zeggen.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De separatisten en radikalen zijn één pot nat.

Het was de wil van de heer Putin om de Krim in te lopen en te annexeren vanwege de belangrijke ligging aan de Zwarte zee en de toegang tot de Middelandse zee d.m.v. van de haven van Sevastopol en de Sea of Marmara. Dit was Putin al lang een doorn in het oog.

 

Als je als volk een autonome Staat of Republiek wilt, dan doe je dit d.m.v. een democratisch besluit en je laat niet je buurvriendje: Rusland het land binnen buldozeren en het het tegen iedere vorm van democratie en civilisatie domweg innemen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dit topic niet, je kunt het net zo goed over rutte hebben of over rajoy, ze zijn allemaal hetzelfde hier bestaat echte democratie ook niet meer, als het ooit heeft bestaan. Ze zouden allemaal de neus van pinokio hebben als dat bestond.

 

En linkjes met feiten van 1 enkel persoon moet je dan ook met een korrel zout nemen. Onze zogenaamde leiders hebben allemaal hun eigen agenda over de rug van het volk Putin is er maar 1 van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...