Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten

vreemd dat veel mensen hier de oorzaak van het probleem niet willen of kunnen zien, het Westen is de veroorzaker van dit probleem,ze gaan vrolijk door met het bewapenen van de oppositie in Syrië waardoor geen einde aan de oorlog in zicht is en dan klagen dat mensen alle die ellende ontvluchten?
Er was weinig aan de hand in Libië,Syrië en Yemen maar nee daar zaten of zitten nog tyranen aan de macht volgens America en haar brave hondjes in West Europa en moeten weg.in Saudi Arabia zijn mensenrechten niet veel beter maar dat wordt niet veel van gezegd omdat er olie vandaan komt en is vriend van het Westen maar als een persoon in Noord Korea opgehangen wordt is dat het nieuws van de dag..Het westen maakt al jaren een zootje van het middenoosten en een stroom van vluchtelingen is gewoon het resultaat daarvan...Wie heeft toen al-qaida en nu IS bewapend en getraind? dat zijn America en het westen en dat is een feit...tenslotte wil ik jullie mijn excuus aanbieden als mijn verhaal hierboven niet goed onderbouwed is volgens het nederlandse grammatica boek,Nederlands is mijn 3e taal.

 

gr

aangepast door Sinbad
Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk heb je in dit soort landen het probleem zo opgelost.

De arme mensen en de mensen die het beleid en agressie daar niet zien zitten, moeten natuurlijk geholpen worden.

 

Al deze mensen ga je dan tijdelijk voor een maand  of zo opvangen in verschillende landen.

 

De agressievelingen blijven dus daar, en gaan eens flink de beest uit hangen onder elkaar, voor een week of 3.

 

In de laatste week bombardeer je het gehele land met al die mensen die er nog zijn, helemaal plat.

Zo zijn alle maffe mensen meteen uitgeroeid.

 

Dan kunnen al die mensen die tijdelijk opgevangen waren weer terug naar hun eigen land, met een premie van € 2000,00 in hun zak.

Kunnen ze het gehele land weer opnieuw opbouwen naar hun eigen zin, en heb je ook geen last van werkelozen in dat land.

 

Als we dit nu om de 2 maanden doen, dan zijn zo al die mafketels uitgeroeid, en leeft de gehele aarde binnen 1 jaar weer in vrede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit al veel meer gezegd, het zijn de USA en hun marionetten die de schuld zijn. Zij hebben ISIS (en anderen) geld en wapens gegeven om bepaalde mensen die in hun ogen niet voldeden uit de weg te ruimen... En dat is fout! Maar ik vermoed dat de leiders van de USA en hun europese volgelingen niet beter weten... ze zijn machtshongerig en zijn bang hun vriendje USA te verliezen als ze niet lief opzitten en pootjes geven.

Het zijn de USA en een groot aantal europese oorlogsvoerende naties die eindelijk eens op hun nummer gezet moeten worden.

Ik hoop dat Rusland daar een rol in kan spelen.

Diot alles neemt niet weg dat ik de huidige "hype" van het hulpverlener zijn niet kan begrijpen.  Mensen stelen alles wat los eb vast zit van elkaar, maar geven in grote getalen geld en goederen voor zogenaamde vluchtelingen die ze uiteindelijk gewoon verachten. Ik vermoed dat die mensen hun slechte geweten op die manier proberen af te kopen... dat zie je vaak in westerse landen.

Oost europa heeft volledig gelijk. grenzen dicht, en alleen erin als je de goede documenten hebt. Dat is zo in ieder zichzelf respecterend land.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krijgen nu al 650 euri in duitsland moet niet gekker worden hertz4 heeft 430 euri was zelf al rtl mittags journaal mensen moeten massaal hun huurhuis uit contract wordt opgezegd door de huurder !

Kunnen die asielzoekers erin dan verdient beter he als huurbaas , ben eens benuewd hoe dat hier gaat aflopen als ned heb je dadelijk geen rechten meer ben ik bang als je ze nog hebt .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd dat veel mensen hier de oorzaak van het probleem niet willen of kunnen zien, het Westen is de veroorzaker van dit probleem,ze gaan vrolijk door met het bewapenen van de oppositie in Syrië waardoor geen einde aan de oorlog in zicht is en dan klagen dat mensen alle die ellende ontvluchten?

Er was weinig aan de hand in Libië,Syrië en Yemen maar nee daar zaten of zitten nog tyranen aan de macht volgens America en haar brave hondjes in West Europa en moeten weg.in Saudi Arabia zijn mensenrechten niet veel beter maar dat wordt niet veel van gezegd omdat er olie vandaan komt en is vriend van het Westen maar als een persoon in Noord Korea opgehangen wordt is dat het nieuws van de dag..Het westen maakt al jaren een zootje van het middenoosten en een stroom van vluchtelingen is gewoon het resultaat daarvan...Wie heeft toen al-qaida en nu IS bewapend en getraind? dat zijn America en het westen en dat is een feit...tenslotte wil ik jullie mijn excuus aanbieden als mijn verhaal hierboven niet goed onderbouwed is volgens het nederlandse grammatica boek,Nederlands is mijn 3e taal.

 

gr

ellende ontvluchten is logisch.

in europa is vrede.

maar waarom helemaal naar nl of duitsland,net over de grens is ook geen oorlog meer.

nee,hier is meer te halen.

en onze regering is de veroorzaker,want die legt ze hier in de watten.

dat werkt als een magneet.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gerard76:

Net over de grens van Syrië zijn er 10x zoveel vluchtelingen als die nu naar Europa zijn gekomen en die zitten in Jordanië en Libanon, landen die veel armer zijn dan Nederland of Duitsland, het zijn die rijke golfstaten die niks willen opnemen maar voor mij onbekende reden worden ze niet onder druk gezet.in hun geval is er geen sprake van moslimbroerderschap en ze moeten zich diep schamen.voor de mensen die zich zorgen maken over deze stromingen is te hopen dat deze vluchtelingen terug gaan naar eigen land als de oorlog voorbij is zoals bijna alle Bosniërs hebben gedaan.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukzoekers komen doorgaans naar europa  (ruim 65 % mannen dus geen doorsnee gezin)

 

de echte vluchtelingen die hulp nodig hebben , dus de gezinnen kunnen hier niet komen (woekerprijzen aan smokkelaars voor overtocht kunnen ze niet betalen ) en zitten in tentenkampen in de regio

 

en inderdaad hebben veel landen een aanzuigende werking ten gevolge van een slechte selectie van echte vluchtelingen en gelukszoekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

en inderdaad hebben veel landen een aanzuigende werking ten gevolge van een slechte selectie van echte vluchtelingen en gelukszoekers

 

Die selectie is er wel maar ze procederen zich met diverse listigheden en hulp van diverse medelanders die menen goed bezig te zijn om hun zogenaamde rechten te verdedigen. En maar rekken, rekken en nog eens rekken totdat ze als vanzelf bij de zielige groep horen die al jaren wachten op een definitieve uitspraak over hun asielaanvraag. Let maar op over een paar jaar zijn er weer te veel van die gevallen en begint het gezeur weer over een generaal pardon, zogenaamd omdat het hier in Nederland allemaal te lang duurt.

Dat ligt helemaal niet aan ons maar aan hun bewuste frustratie van de aanvraag als die de verkeerde kant opgaat. Dan komt er opeens nieuwe informatie. Ze passen voortdurend hun verhaal aan en de aanvraag begint weer van voren af aan.

De regels in dit vriendelijke landje moeten veranderen: Je krijgt als asielzoeker precies 1 kans om een asielaanvraag te doen en als die afgewezen wordt ga je gewoon direct op transport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit al veel meer gezegd, het zijn de USA en hun marionetten die de schuld zijn. Zij hebben ISIS (en anderen) geld en wapens gegeven om bepaalde mensen die in hun ogen niet voldeden uit de weg te ruimen... En dat is fout! Maar ik vermoed dat de leiders van de USA en hun europese volgelingen niet beter weten... ze zijn machtshongerig en zijn bang hun vriendje USA te verliezen als ze niet lief opzitten en pootjes geven.

Het zijn de USA en een groot aantal europese oorlogsvoerende naties die eindelijk eens op hun nummer gezet moeten worden.

Lekker makkelijk, effe wijzen naar de USA. en klaar ben je.

Maar als we dan toch even gaan wijzen, is Rusland momenteel het land dat Assad in het zadel houdt. De Syrische vluchtelingen zijn voor Assad op de vlucht. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vluchtelingen zijn voor ISIS op de vlucht...  Assad is de legitieme president van Syrie...

Als je ziet welke fouten er gemaakt zijn door legitieme presidenten te vermoorden of te ontmachten, denk ik dat de USA beter even nadenkt voordat ze Assad elimineren... Ik zeg niet dat deze man alles goed doet, maar als je hem vergelijkt met anderen valt het allemaal wel mee...  Ik zag laatst nog een interview met hem op RT. 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten beslist hele aardige mensen tussen. Zolang ze zichzelf kunnen bedruipen, moeite doen om onze taal machtig te worden en niet zeiken over zwarte Piet en niet direct bouwaanvragen doen voor een moskee vindt ik het wel prima.

Kortom een goed geïntegreerde asielzoeker is absoluut welkom maar de meesten weten wel dat de werkelijkheid totaal anders is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...