Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten


Ben je dan echt bang, dat jij je huis uit moet?

 

Ben je dan echt bang, dat je nog enkel de helft van je salaris of uitkering krijgt?

 

Neelie Kroes oneens met vluchtelingenstandpunt. Maar nu is ze dan ook ex politica.

 

Dit was te voorzien en dit is te regelen.

Dit kan sneller en beter als we eraan meehelpen.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan net als andere landen het volk in bussen en treinen pakken en over de grens zetten...

Rusland is een mooie eindbestemming voor ze. Een groot land met een groot hart en voldoende ruimte en kansen om een nieuw rustig leven op te bouwen. En als de grens daar dichtzit pakken ze maar stokken en staven, je moet er wel wat voor over hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je dan echt bang, dat jij je huis uit moet?

 

Ben je dan echt bang, dat je nog enkel de helft van je salaris of uitkering krijgt?

 

Neelie Kroes oneens met vluchtelingenstandpunt. Maar nu is ze dan ook ex politica.

 

Dit was te voorzien en dit is te regelen.

Dit kan sneller en beter als we eraan meehelpen.

Als gewone nederlander is het bijna onmogelijk om nog een huis te gaan huren.

Met je 18e inschrijven en dan gemiddeld 8 jaar wachten.

Hoe moeten we in vredesnaam iedereen huisvesten?

Ze willen allemaal graag een huis net als wij.

 

Straks moet je als nederlander, werkend in een fabriekje of zo,wonend in een huurhuis nog een keer een extra strafheffing gaan betalen omdat je bruto inkomen net iets hoger dan 33.000 is.

Zogenaamd om je te laten doorstromen naar een koophuis waarvoor je te weinig hypotheek voor krijgen kunt.

 

Zou me niks verbazen als er zoiets bedacht wordt door DenHaag om meer huurhuizen beschikbaar te krijgen.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strafheffing betalen we al jaaren

Maar ik zie de noodzaak en daarmee de angst niet.

Dat is misschien Naiv.

 

Indien die Noodzaak er is, worden eerst en vooral leegstaande overheidseigendommen gevorderd.

Mits de slimkees " Belegger"  zijn plannetje kan ten uitvoer brengen en alle leegstaande Kantoren een upgrading geeft voor huisvesting.

let maar op

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ennuh je mag blij zijn dat ze als vluchtigeling komen in plaats van krijgers

 

zoals destijds de Noormannen

 

Weet je dat wel zo zeker? Als je de beelden van de Duitse TV ziet dan zou je toch haast denken dat ze hier komen om te matten.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonski, "bang" zijn kan op vele manieren...  Ik ben bang dat ze zo een asylantenheim op loopafstand van mijn huis neerzetten.... ook dat er zo een plek is of komt waar ik naartoe zou willen verhuizen. Ik zit niet te wachten op  dat soort overlast. Aanvankelijk keek ik erg goed uit dat er geen sportvelden en scholen en speeltuinen en ndat soort dingen in de buurt waren... ook geen autosloperijen en dit soort dingen, net als vuilnisbelten en plaatsen waar "het leger" als een stelletje wilden tekeer gaan....

En dan moet het huis ook nog eens 100% zijn wat ik graag wil....  dus ja, ik ben wel  een beetje bang....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je dat wel zo zeker? Als je de beelden van de Duitse TV ziet dan zou je toch haast denken dat ze hier komen om te matten.

 

suc6

 

Gerrit

Hopelijk komen ze om alleen te matten, ik heb al beelden gezien dat ze met IS vlaggen lopen te zwaaien.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen als in spanje woon je niet in een eu land eerst een arbeidscontract hebben voordat je een nie nr krijgt (burgerservice nr dan ) zodat je een verblijfs vergunning krijgt .

Heb je dat niet linea recta naar je eigen land toe dan !

Wil niet zeggen dat hier geen illegalen zitten maar het is wel stukken minder hoor .

 

1pm 

In Spanje barst het van de illegalen, die wonen dan bv in de bossen in Huelva onder een plastic zeil en werken dan aan bijna 0 tarief op de aardbeienvelden welke dan de goedkope aardbeien leveren aan de AH etc in NL en zo.... want wij willen niets betalen.... Ook zelfde in Almeria waar ze zo leven en werken. In andere gebieden zoals zelfs hoog in de alpujarra wonen veel illegalen in leegstaande huizen ( zonder water en licht ) ..... of het stukken minder is als in Limburg.... denk het niet.....

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Straks moet je als nederlander, werkend in een fabriekje of zo,wonend in een huurhuis nog een keer een extra strafheffing gaan betalen omdat je bruto inkomen net iets hoger dan 33.000 is.

Zogenaamd om je te laten doorstromen naar een koophuis waarvoor je te weinig hypotheek voor krijgen kunt.

 

Zou me niks verbazen als er zoiets bedacht wordt door DenHaag om meer huurhuizen beschikbaar te krijgen.

Die maatregel is er al hoor.

 

En dan te bedenken dat:

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Nederlander heb ik nog niets cadeau gekregen.

Eerder nog ik voel me zelfs beroofd van al die jarenlange arbeid door iemand.

 

Behalve mijn vrijheid om poen daarheen te schuiven waar het rendement volgens mij middels de vrije marktwerking het hoogste is met de bedoeling dat direkt daarna middels het o zo makkelijk belastingstelsel dit dan weer aan vadertje staat afgestaan wordt.

 

Je bent en blijft slaaf in Nederland.

Dus een paar slaven extra opnemen maakt helemaal niets uit, dat helpt namelijk.

 

Ja je schrikt wel even als 64.000 aankomen in Stuttgart en München.

Er moet dus snel en goed georganiseerd worden.

Dacht je dat iemand in Nederland dat al voorbereid heeft met mijn bijdrage via de belastingen?

HA.

 

Er is dus per definitie een onvrede over wat wij moeten betalen en afstaan en die noodzakelijke bijdrage als MENS aan een vluchteling en/of hulpbehoevende is al meer 60 jaar punt van debat.

Dat zal echt ook niet anders worden de komende 60 jaren.

 

Dit was allemaal niet onvoorzien, dit is allemaal voorspeld en dus uitgekomen.

Je ertegen verzetten is je eigen burned-out voeden en rassenhaat kweken.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die maatregel is er al hoor.

 

En dan te bedenken dat:

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Klopt...wellicht komt er nog een extra huurdersheffing bovenop.

Om je te laten doorstromen.

Hoe kom je anders aan extra huurhuizen?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...