Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten


Ja dan zijn echt wel alle grenzen dicht en de zeehavens natuurlijk laten de Engelsen de kanaaltunnel tijdelijk vollopen zodat er niemand met een besmetting kan oversteken. ;)

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grenzen dicht veroorzaakt alleen maar files en economische schade die vele malen groter is dan die troep vluchtelingen die zich hoe dan ook wel een weg naar binnen gaan wurmen.

 

We kunnen beter besluiten dat asielaanvragen vanaf nu tot onbepaalde tijd niet meer toegekend gaan worden. Kan een paar maand duren maar zonder dan heeft het smokkelnetwerk dat heus wel aangegeven aan hun handelswaar en kiezen ze gewoon "the next best from the favorite list"

De echte vluchtelingen komen toch wel, die krijgen bed, bad, brood en nokken over 5 jaar weer af naar hun verwoeste dorp van herkomst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrik wel als ik sommige reacties lees. Dit is een forum waarbij we elkaar bijvoorbeeld informatie uitwisselen over hoe we buitenlandse zenders kunnen ontvangen. De zenders zijn welkom maar als het echte mensen worden, is het huis te klein. En ja ook ik vind dat we niet eeuwig kunnen doorgaan met het opvangen van vluchtelingen; daarvoor is ons land echt te klein maar uit sommige reacties blijkt hoe begrensd mensen kunnen zijn. Ik heb liever een Syrische arts als buurman dan een WAO'er die stiekem bijklust....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die landen nemen ze het niet zo nauw met de papieren. Vaak schaffen ze op laatste moment ook nog even wat diploma's aan voordat ze aan de grote reis beginnen!

Waar ik niet tegen kan is dat ze hier direct de bek tot de oren toe los hebben over de kwaliteit van de voorzieningen. Als het je niet aanstaat dan rot je maar op. Sterker nog, laat ze maar verplicht oprotten!

 

Een WAO-er die stiekem bijklust moet prima kunnen. Zolang hij maar niet elke dag aan het klussen is.

Ik ken zat mensen die de hele dag aan het werk zijn voor de baas en ook regelmatig in weekend/avond zwart bijklussen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

syries paspoort kan je al kopen voor 1500 euri

 

Dat bedoel ik, alles is in die contreien te koop en dat moeten we ons terdege realiseren en naar handelen.

En paspoort of diploma's screenen is zinloos. Diploma's zou ik sowiezo niet erkennen: laat ze maar opnieuw examen doen. We hebben hier nu eenmaal andere eisen dan in hun land van herkomst. 

Een passpoort als bewijs dat je ergens vandaan komt lijkt me niet goed genoeg. Laat ze allemaal maar verplicht dna materiaal afstaan, daar kun je ook genoeg aan zien waar iemand vandaan komt en dat liegt tenminste nooit!

Geen dna geen asielaanvraag mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat Duitsland nog heel wat te wachten staat na de euforie dat iedereen er welkom is.

Het is natuurlijk ook naïef te denken dat je met zo'n grootschalige immigratie niet de problemen in huis haalt die ook in de landen van herkomst al bestonden.

En waar Europa een eeuw of meer over heeft gedaan om er vanaf te komen.

 

Intolerantie zat onder de immigranten zelf, inmiddels. Terwijl ze enkele weken geleden nog verkondigden dat ze voor oorlog en intolerantie op de vlucht waren.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...