Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten


Bijna iedereen heeft het nu over vluchtelingen en asiel-eisers, over de opvang en wat het ons allemaal wel gaat kosten. We laten ons verblinden en vooral opjutten door de media.

Ondertussen worden we misleid door de politiek die alleen korte termijn oplossingen bied, als we dat oplossingen mogen noemen.

Maar er is meer en daar hoor ik niemand over praten.

 

Aan het tempo waaraan ons sociaal stelsel nu wordt leeg gezogen door al die ongewenste import is straks de kas voorgoed leeg. Waar ik mij alsmaar meer zorgen over begin te maken, als de toestroom van moslims blijft aanhouden. Hoe gaat het hier met ons aflopen binnen 15 a 20 jaar als de moslims het hier voor het zeggen krijgen. Het zal een harde maatschappij worden met veel minder regels en ieder voor zich. Hun cultuur en mentaliteit is anders en ze doen al zeker niet aan pensioen sparen.

Terwijl ons Europees systeem erop gericht is de zwakkeren en de ouderen te ondersteunen.

Daar betalen we op dit moment veel voor, enkel om dat sociaal stelsel overeind te houden, zoveel dat sparen nu haast onmogelijk is.

Hoe gaan wij ons straks redden ? Nu geen kans meer om nog iets te sparen voor onze oude dag.

Straks als we op pensioen gaan, andere wetten en regels, want de meerderheid beslist.

Moslims gaan nooit iets afdragen om ons een pensioen te gunnen.

Die hebben hun systeem, Kwe kinderen

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad... op langere termijn zullen we in Europa met nóg meer problemen zitten. Een mens mag bijna hopen dat hij er niet meer is tegen die tijd... dat denk ik vaak. Ik voel me hier in ieder geval met de dag minder thuis. Jammer... maar ik ben blij dat ik geen kinderen heb.

Waar ik niemand over hoor, en wat mij mateloos stoort is de ontzettende rotzooi die die drommen mensen achterlaten. Ze hebben totaal geen respect voor hun omgeving... Strenge straffen voor "dumpen" van rommel, en het probleem is gauw opgelost, want wees eerlijk, dit is toch niet normaal.... als je per ongeluk een drol van je hond over het hoofd ziet loop je kans op een bekeuring, maar wat daar gebeurt is veel en veel erger...  en ik denk dat er dus veel meer ligt dan allen verpakkingen van alles en nog wat.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mebo870 :

 

Moslims hebben enorm veel respect voor hun ouderen. Bij de meeste families wonen de ouderen in bij een familielid ipv ze naar een home te sturen.

 

@allen :

 

Zolang het probleem in Syrië niet bij de wortel wordt aangepakt zal dit blijven duren en zeg nu zelf moest jij in een economisch uitzichtloze positie zitten en er bestaat een kans dat je in Europa een beter leven kan opbouwen (ja leven van ocmw kan beter zijn dan in je eigen thuisland niks te hebben) dan zou je dit ook doen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wolverine, ik weet niet wat ik zou doen... dat weet je pas als je in die situatie bent. De vraag is of je dan achter die honderdduizenden aan gaat lopen met de wetenschap dat je waarschijnlijk niet aan de bak komt. Er zijn erg veel landen waar je heen kan, en die waarschijnlijk dichter aansluiten bij je eigen cultuur...

Blijft dat mensen wel 10 000 dollar kunnen betalen aan duistere 'hulpverleners' ...  en ik vermoed dat je met dat bedrag in je eigen regio voor lange tijd best een goed leven kan hebben.

Maar zolang het westen oorlogje blijft voeren in landen als syrie, irak etc krijgen de mensen geen rust daar... het wordt tijd dat de legitieme regering het daar gewoon weer kan overnemen, en dat de oude toestand hersteld wordt...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had de Internationale gemeenschap veel vroeger ingegrepen, dan was dit allemaal niet aan het gebeuren, nu is het enkel pleisters plakken, en de gevolgen zijn niet te voorspellen.

Vwala , boenk er op !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen als in spanje woon je niet in een eu land eerst een arbeidscontract hebben voordat je een nie nr krijgt (burgerservice nr dan ) zodat je een verblijfs vergunning krijgt .

Heb je dat niet linea recta naar je eigen land toe dan !

Wil niet zeggen dat hier geen illegalen zitten maar het is wel stukken minder hoor .

 

1pm 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen als in spanje woon je niet in een eu land eerst een arbeidscontract hebben voordat je een nie nr krijgt (burgerservice nr dan ) zodat je een verblijfs vergunning krijgt .

Heb je dat niet linea recta naar je eigen land toe dan !

Wil niet zeggen dat hier geen illegalen zitten maar het is wel stukken minder hoor .

 

1pm 

Als je naar Spanje gaat en je ergens verblijft een gezin of een vriend vriendin en dit opgeeft krijg je gewoon je NIE,  En het zit barstens vol met illegalen in Spanje enkel zie je die vooral langs de kust allemaal valse troep verkopen en illegale zaken aanbieden zoals muziek en films. Ik weet niet wat jij met "hier" bedoeld maar in Spanje is het probleem al jaren niet meer te overzien.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen ze nooit, die verteren daar immers hun buitenlandse pensioentjes en dat is goed voor de economie!

 

Voor de economie van Spanje inderdaad.

Denk niet dat de Spanjaarden zo dom zullen zijn om deze kip met gouden eieren te gaan slachten.

 

Maar zie het verschil, die overwinteraars brengen geld mee naar Spanje, huren daar een appartement en zorgen er voor dat ook buiten het vakantie seizoen het leven daar verder gaat ipv. volledig stil te staan, zorgen ervoor dat de ziekenhuizen daar bezet blijven, houden de middenstand aan het eten enz. enz.

 

Hier komen, al dan niet met een goede reden, mensen die vrijwel uitsluitend teren op onze zak omdat ze hun eigen geld hebben uitgegeven aan mensensmokkelaars, maken gratis gebruik van onze medische voorzieningen, krijgen/eisen een woning, krijgen gewoon een inkomen, krijgen gratis hulp en onderwijs en als ze hier lang genoeg op onze zak hebben geteerd krijgen ze met 67 ook nog een pensioen wat opnieuw door ons betaald mag worden.

 

Verder vraag ik me af hoe deze Syriërs straks te boek zullen staan. Laatst was er een hoofd immigratiedienst of van vluchtelingen werk oid. (een van oorsprong Hongaar) bij nieuwsuur en die gaf al aan dat de mensen die nu komen vluchtelingen zijn, maar geen asielzoekers en daar ook vrijwel zeker niet voor in aanmerking zullen komen en dat ook het overgrote merendeel teruggestuurd zullen worden. En dat simpelweg om het feit dat er in verdragen is vastgelegd aan welke eisen een asielzoeker moet voldoen en daar zouden deze mensen stuk voor stuk niet aan voldoen.

En dan komt de volgende vraag, wie gaat de factuur dan betalen van een onterechte aanvraag?

Ik kan me tenminste voorstellen dat als iemand die hier komt, de mensen die zijn/haar aanvraag moet verwerken geen vrijwilligers zijn en dat aan de tijdelijke kost en inwoning kosten zijn verbonden.

Als iemand dan de boel belazerd wie dan zou ik verwachten dat hij/zij dan ook de factuur gepresenteerd krijgt voor alle werk wat is verricht en niet ook nog een ticket en een zak geld mee krijgt als dank voor al die mensen die onnodig voor hun aan het werk zijn geweest.

 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Gerrit... maar je kan dan beter ze allemaal op een vrachtboot zetten en ze terug sturen en gewoon je verlies nemen. Laat je ze hier blijven kost het veel meer geld en houdt het nooit op.

 

hopelijk wordt dit geen werkelijkheid op de eerste schooldag in augustus 2030...

post-39968-0-89464200-1442730681.jpg

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik alle berichten zo vluchtig lees heb ik de indruk dat de Sat4all leden zich niet vertegenwoordigd voelen door PVDA, D66, SP en Groen Links. Deze partijen menen namens het volk te spreken, maar de waarheid is helaas anders.

 

Lieden uit deze hoek haasten zich nu om te beweren dat er louter hoog opgeleide Syrische mensen zich hier vestigen.

Dit volk spreekt nauwelijks Engels of Duits en de diploma's kan je in ieder Syrische stad kopen voor 50 euro. Kinderarts, tandarts, psychiater, econoom, alles is mogelijk...

Met open ogen laat het vrije West Europa zich overlopen door deze hordes die ook niet gehinderd worden door democratische principes.

 

Over een tijdje krijgen we de rekening gepresenteerd en die zal hoog zijn. Het is de vraag of de verantwoordelijken voor dit drama daadwerkelijk voor het hekje zullen verschijnen.

aangepast door Donkeyman

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...