Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten


vannacht in duitsland grote rellen uitgebroken er waren zelfs vuurwapens in het spel ! Hor komen die in godsnaam eraan bah man wereld is rot hoor .

En ruttue op bezoek in atlanta wat een vent zeg

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar werkt de eu nu in het geheim aan een plan om 400.000 illegalen terug te sturen

  • Like 1

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar werkt de eu nu in het geheim aan een plan om 400.000 illegalen terug te sturen

dank zij de eu en onze (regering) zitten we nu met alle ellende en eind is nog lang niet in zicht

eu dommer kunnen we het niet maken

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo makkelijk gaat het niet hoor anders zouden ze de manier waarop ze naar hier komen niet gebruiken.

 

Om bvb een toeristen visum te krijgen heb je meer nodig dan hetgeen ze betalen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is daar mis mee dan, die staan toch steeds meer en meer leeg!

 

Heb jij een betere oplossing dan? Er zitten er ergens in de dikke 10.000 in asielzoekerscentra die al lang een verblijfsvergunning hebben maar niet kunnen doorstromen ivm te weinig woningen. Die moeten eruit om plaats te maken voor de pas gearriveerden.

Ze willen nu ook al prefab woningen tijdelijk neerzetten, leegstaande kantoren ombouwen etc etc.

 

Niet opvangen is wettelijk gezien geen optie, dat zijn we nl verplicht. Dus we moeten er wat mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht je nu werkelijk dat dit niet gebeurt?

Maar dan moeten ze wel uitbehandeld zijn en die draaikonten zitten continue hun verhaal aan te passen en maar juridisch rekken en trekken. *daar* moeten we ze een stok in het rad steken. 1x verhaal doen en dan verblijfsvergunning of uitzetting en verder niks geen nieuws.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(  Sorry hoor. Ik schaam me steeds vaker dat ik een Nederlands paspoort heb......  Al sinds enkele jaren word mij verweten in het buitenland in welk racistisch land ik wel niet woon, want dat is de indruk die men heeft ondertussen van dat zogenaamde fantastische Nederland..... bedankt !

 

Ik ken de verhalen van mijn grootouders over de bevolkingsgroep die zo rond de jaren 30 steeds meer de schuld kreeg van alles en waar langzaam aan iedereen ( bijna ) aan mee geloofde en het vooral ook verkondigde.... Helaas was er toen geen internet anders konden we de opmerkingen van toen opzoeken en naast die leggen welke nu verkondigd worden.... mijns inziens weinig verschil...

 

mijn grootouders en ook broers / zussen van hun namen kinderen op van die bevolkingsgroep en lieten voorkomen dat het hun kinderen waren. Die "vluchtelingen" hebben daardoor die oorlog toen overleefd....  mijn vraag aan hun waarom ,werd beantwoord dat dat niks voorstelde, je deed gewoon wat hoorde.. mooi toch ?

 

Na die oorlog was er een tekort aan woningen ( toen ook dus ) en werden de mensen welke terugkeerde naar het dorp/ regio ingedeeld bij andere mensen welke wel nog een huis hadden.... Men had niet te kiezen. En zo belandde vaak meerdere families bij andere in huis omdat er plaats genoeg was in dat betreffende huis.  Ook toen kwam het voor dat er families bij elkaar kwamen die elkaar niet konden uitstaan wat ook toen leidde tot ruzies..... ( wederom niks nieuws ) ....

 

Als ik de opmerkingen overal lees en ook helaas in deze thread vraag ik mij af waarom ?

 

Ik ken een enkeling die een hoofddoek draagt ( mijn oma vroeger ook maar dat mocht natuurlijk wel.... ). De huidige die ik ken zijn altijd zeer correct en vriendelijk maar sinds de opkomst van blondie, de schande van Limburg, ondervinden ze steeds vaker problemen van mensen ( NL'ers ) die hun aanspreken, toejouwen, uitschelden en ga zo maar door.....    Maar dat ! mag ik natuurlijk niet zeggen want als ik Geert beledig of ik het woord clone of cline gebruik komt er een slotje op of krijg straf , maar zo grof over andere bevolkingsgroepen oordelen zonder de mens erachter te kennen kan schijnbaar wel zonder slot of block..... :mellow:.

 

Zou het overigens goed vinden als van elke Nederlander een genealogisch onderzoek word ingesteld waarbij gekeken word waar iedereen nu uiteindelijk vandaan komt..... denk dat er maar weinige "reine" Nederlanders overblijven....

 

Genoeg geschreven.... ik erger me alweer te veel..... :cry: :cry: :cry:

  • Like 1

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...