Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten

Dacht je nu werkelijk dat dit niet gebeurt?

Maar dan moeten ze wel uitbehandeld zijn en die draaikonten zitten continue hun verhaal aan te passen en maar juridisch rekken en trekken. *daar* moeten we ze een stok in het rad steken. 1x verhaal doen en dan verblijfsvergunning of uitzetting en verder niks geen nieuws.

En de landen waar ze vandaan komen, willen deze emigranten vaak niet terug. Dat punt maakte staatssecretaris Dijkhoff deze week nog.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is maar net hoe je het bekijkt.

Er zijn ook landen die het niet zo nauw nemen en iedereen die zwart is (om het zo maar even uit te drukken) binnen laten komen.

 

Andere landen zeggen "we willen wel zeker weten dat hij of zij ook bij ons vandaan "komt".

Als een illegale emigrant dan de mond houdt of een onverifieerbaar verhaal vertelt heb je een probleem.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt.

Bij het laatste algemeen pardon blijkt immers ook dat velen hebben gelogen. En nu in de problemen komen doordat ze de (wellicht meerdere) echtgenotes plus de hele familie naar Nederland willen halen.

 

De Nederlandse politiek is in het verleden (en wellicht ook nu weer) veel te coulant geweest, waardoor er voor de echte vluchteling binnenkort geen plaats is.

En de echte vluchteling zou toch niet per se naar Nederland hoeven te komen, toch? Waarom niet naar landen als Rusland? Die is wel betrokken bij de strijd in Syrië maar lijkt geen vluchtelingenstroom te hebben.      

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(  Sorry hoor. Ik schaam me steeds vaker dat ik een Nederlands paspoort heb......  Al sinds enkele jaren word mij verweten in het buitenland in welk racistisch land ik wel niet woon, want dat is de indruk die men heeft ondertussen van dat zogenaamde fantastische Nederland..... bedankt !

 

Eindelijk eens iets anders dan klompen, molens en kaas :)

 

Welk buitenland is dat? We zijn ook heel erg vrijgevig hier: ze krijgen gratis dikke 10.000 asielzoekers opgestuurd die we hier momenteel niet kunnen huisvesten wegens gebrek aan woningen.

 

Of zien en horen ze daar alleen maar de verhalen over blonde Geert en zwarte Piet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze mooie Nederlandse cultuur gaat ten onder aan zijn eigen verworvenheden.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mensen die hulp nodig hebben heb ik ook geen enkele moeite, maar op dit moment krijg ik het idee dat men toch te ver doorschiet.

Hier moet overal op bezuinigd worden, moeten we langer werken, worden pensioenen gekort enz. maar de miljoenen kunnen lijkt het niet op wat betreft vluchtelingen. 

 

Heb je er wel eens bij stil gestaan waarom deze "vluchtelingen" bijv. niet naar de oostblok landen willen?

 

Dan kun je wel zeggen dat er geoordeeld wordt zonder de persoon er achter te kennen maar ook daar zijn ze veilig.

Alleen worden ze daar niet zo in de watten gelegd als hier.

En dan begrijp ik ook best dat men dan hier naar toe wil maar het moet toch ook voor een ieder duidelijk zijn dat dit niet onbeperkt mogelijk is.

We zitten hier nu op een maximum en er is gewoon geen fatsoenlijke opvangmogelijkheid meer zodat ze zelfs in tentenkampen opgevangen moeten worden.

 

Op zo'n moment moet je realistisch zijnen kunnen zeggen van "sorry mensen maar we kunnen op dit moment geen extra vluchtelingen onderdak bieden"

 

Daarnaast zou ik er geen probleem mee hebben dat het minder aantrekkelijk gemaakt wordt om hier naar toe te komen zodat echte vluchtelingen nog steeds onderdak geboden kunnen worden maar dat het voor economische vluchtelingen niet meer interessant is en dat deze groep ons sociale stelsel niet onnodig zwaar belasten.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is ironisch, dat een heel coninent, Australie geen enkele vluchteling toelaat, en bootvluchtelingen zonder uitzondering terug stuurt.

Er is ook bijna geen vluchteling die het probeert.

 

Op dit dun bevolkte immens grote kontinent zouden grote aantallen vluchtelingen een nieuw bestaan in de onbevolkte gebieden kunnen opbouwen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de Griekenland kwestie kreeg ik wel de indruk dat veel (jonge) Grieken inmiddels zijn uitgeweken naar Australië (om te werken), en daar ook welkom zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op dit dun bevolkte immens grote kontinent zouden grote aantallen vluchtelingen een nieuw bestaan in de onbevolkte gebieden kunnen opbouwen.

 

Zodra de Chinezen militair sterk genoeg zijn pikken die het wel in. :crazy:

 

En qua vluchtelingenstroom:  ik denk dat het volgend jaar nog veel

erger wordt. Dit is nog maar het begin. Ik zie al die arme vluchtelingen

vaak met dure smartphones aan hun oor naar huis bellen hoe mooi

het hier is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad dit is nog maar het begin..

de schuld van decennia maar aanmodderen van hoe het allemaal moet, maar niemand durft.

Iedere keer als er iemand riep dat het zo niet verder kon, die was fout en werd afgeknald of als racist weggezet

De regering heeft er nooit wat aan willen doen, iemand die voor Nederland is en tegen massa immigratie.

Is een Racist maar echte maatregelingen treffen of oplossingen...

Nee hoor den Haag is alleen maar bezig zakken te vullen, voor mooie banen  in aanmerking te komen  in Brussel!!

En ja en amen te roepen tegen Brussel.

Nederland was ooit een mooi land met een rijke traditie, en eigen gewoontes en regels.

Nu is dat kapot gemaakt, kapot door de linkse elite club !!

Binnen nu een 2 jaar breekt er hier een burger oorlog uit.

Reden: te veel verschillende culturen, rassen en religie....

Maar ja dan wordt je weer weg geschilderd als Racist!!

Ik ben ook voor opvang van de echte vluchteling, maar dan in de buurt van hun vaderland.

En voor geluk zoekers enkeltje afkomst op eigen kosten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Daarnaast zou ik er geen probleem mee hebben dat het minder aantrekkelijk gemaakt wordt om hier naar toe te komen zodat echte vluchtelingen nog steeds onderdak geboden kunnen worden maar dat het voor economische vluchtelingen niet meer interessant is en dat deze groep ons sociale stelsel niet onnodig zwaar belasten.

 

 

Zou de VVD meelezen op dit forum :grin:

 

Wat was er vanavond in het nieuws?

de VVD wil dat vluchtelingen niet zomaar een bijstandsuitkering krijgen maar eet en kleed geld

men krijgt met een verblijfstatus niet automatisch toegang tot alle medische hulp maar alleen voor urgente gevallen.

Men krijg geen complete woning maar sober onderdak.

 

En dat dus om de reden die ik ook al aangaf nl. om het voor economische vluchtelingen niet meer interessant te maken.

 

De PVDA was natuurlijk compleet tegen.....(gebrek aan inzicht bij die partij? denk ik dan)

Maar ja kun je hun dat kwalijk nemen, het zijn grotendeels wel de mensen die straks op hun moeten gaan stemmen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat nu kouder worden let maar op als de ijspegels ze aan de neus hangt komen ze wel op de koffie !!

 

Heb je die al klaar staan?

 

Kun je ze meteen laten zien hoe jij tv en radio uit hun land ontvangt.

aangepast door Prawo
  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...