Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten


 

 

Geenstijl als bron citeren. 

 

Neem me niet kwalijk als ik dan afhaak uit deze toch al wat onsmakelijke discussie die bol staat als van ongefundeerde meningen. Als beginnen we maar met de titel.... Als het gehele Midden Oosten hierheen komt zijn we nog niet zover dat er meer vluchtelingen zijn dan Europeanen. Daarnaast kan ik iedereen aanraden een terug te bladeren in zijn eigen familiegeschiedenis. 55% van alle levende Europeanen stammen af van voorouders die na 1700 gevlucht zijn voor oorlog of vervolging. Van links naar rechts, van noord

naar zuid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig genoeg heeft Europa niet Door dat met de prijs om hier iemand op te vangen in de buurlanden van Syrië er een pak meer kunnen opgevangen worden.

 

Ondersteun die landen om die mensen op te vangen.

 

Indien elke vluchteling weet dat ze niet naar Europa kunnen maar daar opgevangen worden tot hun oorlog gestopt is (en daar moeten de westerse landen ook wat aan doen) moeten ze ook geen malafide mensensmokkelaars meer betalen etc....

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur die zogenaamde goudzoekers regelrecht terug, dit zijn geen vluchtelingen dat wordt met de dag duidelijker. Straks is er gewoonweg geen plek meer voor de "echte" vluchteling, die genen die gewoon pas wegkunnen als de situatie dat toelaat.

 

Mensen helpen is prima maar dan wel de gene die het nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig genoeg heeft Europa niet Door dat met de prijs om hier iemand op te vangen in de buurlanden van Syrië er een pak meer kunnen opgevangen worden.

 

Ondersteun die landen om die mensen op te vangen.

Heb je dan inmiddels niet meegekregen uit je dagelijkse nieuwsgaring dat deze vluchtelingen hetzij niet welkom niet in een redelijk aantal buurlanden ( bv Saoedi Arabië) hetzij dat de capaciteit om op te vangen bereikt is (bv Libanon)?

 

De Duitse minister van BZ heeft zich de afgelopen week de blaren van de tong gepraat bij de Saoedische koning. Maar die wil niks. Die heeft voorlopig al dikke ruzie met Iran over de het aantal doden bij de  Hadj.

 

Niet zomaar wat roepen. Zo simpel ligt het allemaal niet. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat wil niet zeggen dat je al die "goudzoekers" hier zomaar binnen moet laten.

regels zijn regels... en die gelden voor iedereen... zo zou het toch moeten.

Maar de corrupte marionetten in de regering zien het blijkbaar anders.... ik ben benieuwd wat er gebeurt als er verkiezingen komen... tenzij ze die ook manipuleren uiteraard.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar de corrupte marionetten in de regering zien het blijkbaar anders.... ik ben benieuwd wat er gebeurt als er verkiezingen komen... tenzij ze die ook manipuleren uiteraard.

Ik neem aan dat je het in dit geval over een land als Rusland hebt. Maar we hebben het hier over Nederland, he?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...